Letos slaví J`adore Dior své dvacáté výročí. Mnoho lidí si ještě pamatuje první reklamní kampaň na lesk z počátku XNUMX. století: estonská modelka Carmen Kass se vynořuje z jiskřivých zlatých vod – a na konečcích jejích prstů zůstávají i stopy třpytivé barvy. Pak její krajanka Tiu Kuik hrála v reklamě na parfém a pózovala v hedvábných šatech a kovových prstenech kolem krku: její plynulé pohyby na píseň Barryho Whitea „Never Gonna Give You Up“ jsou fascinující.
Dior opakovaně lákal slavné filmové režiséry a režiséry hudebních videoklipů k natáčení. Úplně první video vytvořil Jean-Baptiste Mondino, který spolupracoval s Madonnou, Chrisem Isaacem a Tomem Waitsem, na několika videích pracoval francouzský režisér Jean-Jacques Annaud (Jméno růže, The Lover) a na nejnovějším filmu J` adore Dior režíroval Romain Gavras : atmosférické, hypnotické video ke skladbě „Flashing Lights“ od Kanye Westa vůbec nepřipomíná jeho agresivní režijní styl (pro srovnání se podívejte na videa MIA „Born Free“ a Justice “Stres”).
V roce 2004 byl Quick nahrazen Charlize Theron. Herečka ironizuje skutečnost, že její spolupráce se značkou parfémů začala poté, co vyhrála Oscara za hlavní roli ve filmu „Monster“, kde ztvárnila sériovou vražedkyni Aileen Wuornosovou: musela přibrat 10 kilogramů a používat make-up, aby se podobala. skutečný prototyp. „Řekli něco jako ‚Chceme tento dívka,“ říká v krátkém filmu „The Absolute Femininity“. Spolupráce dopadla úspěšně: Theron je stále tváří vůně.
Shromáždili jsme šest videí stylových parfémů Dior s hollywoodskou herečkou, z nichž každé je maximálně estetické a na rozdíl od toho předchozího.
Statická, plynulá a minimalistická videosekvence, ve které se veškerá pozornost soustředí na Charlize Theron, pokrytou zlatým hedvábím. Kamera se zaměří na hereččinu tvář, světla zhasnou, znovu se rozsvítí a ozve se známý šepot: „J’adore, Dior“ a v pozadí je „Don’t Let Me Be Misunderstood“ od Niny Simone. Láhev padá z ruky na elegantně nařasenou látku. Jedním slovem dokonalost sama.
John Galliano, bývalý kreativní ředitel Dior, je známý pro teatrálnost svých show: jeho show ponořily hosty do tématu kolekce. V tomto videu se naopak pro Charlize stalo přepychové sídlo luxusní sídlo: chodí pokoj po pokoji k písni „A Funky Space Reincarnation“ od Marvina Gaye, sundává si náušnice, závoj, náhrdelník a náramky a pak večerní róba. „Bylo to neuvěřitelně okouzlující, prostě fantastické! Nemyslím si, že už někdy něco podobného zažiju,“ řekl Theron později o práci na videu.
Myslíme si, že tuto reklamu si každý pamatuje. Pozorní si všimnou zajímavého vizuálního rýmu: v prvním snímku je zobrazeno oválné zrcadlo a na konci videa je v okně stejného tvaru nahá silueta herečky.
Charlize Theron v úzkých džínách, saku s hlubokým výstřihem a černými brýlemi, pozdě na show, vyběhne po schodech do galerie zrcadel ve Versailleském paláci a poté do šatny, kde se setká s hvězdami XNUMX. století – Grace Kelly, Marlene Dietrich na obrázku z filmu “Modrý anděl” a Marilyn Monroe jako Lorelei Lee z filmu “Pánové mají radši blondýnky.” A pak – blesky fotoaparátů, zlaté světlo v galerii a Theroniny zlaté šaty.
Režisérem byl Jean-Jacques Annaud, který režíroval Brada Pitta ve filmu „Sedm let v Tibetu“. Jako soundtrack si vybral singl „Heavy Cross“ od indie kapely Gossip: vokály Bette Ditto dodávají videu ještě více dynamiky.
Od vydání prvního videa s Charlize uplynulo deset let – a módní dům zveřejnil jubilejní reklamní kampaň.
„Probíhá přirozený vývoj, který se děje nám všem, a během těchto deseti let byly podniknuty určité kroky, aby ženy našly svobodu od omezení. A myslím, že pro mě jako herečku byla opravdová radost být toho součástí.“
– Charlize Theron o spolupráci s Diorem.
„The Future Is Gold“ režíroval Jean-Baptiste Mondino, který v krátkém filmu ztělesnil poselství Diora: „Jediná cesta je nahoru.“ Herečka ve večerních šatech prochází prázdnou galerií zrcadel ve Versailles, když najednou ze středu kopule sestupuje dlouhý zlatý šátek. Vyjede na něj, odhodí lodičky na jehlovém podpatku a náhrdelník. Na konci videa se Charlize ocitne na jiskřivé střeše, odkud má výhled na noční město. V pozadí zní jeden z hlavních hitů London Grammar „Hey You (Arty Remix)“ s lyrickým vokálem Hannah Reid – melancholický elektropop se skvěle hodí k videosekvenci s futuristickými mrakodrapy.
J`Adore in Joy je ozdobou slavné vůně: parfumér François Demachy přidal do květinové kompozice mořskou sůl fleur de sel. Film Jeana-Baptista Mondina je věnován nové verzi J`Adore. “Dotkl jsem se deště, podíval jsem se na slunce a řeklo: utíkej,” říká hlas. Bezvodou poušť omývá déšť a pak ustupuje moři a zapadajícímu slunci, ke kterému herečka kráčí.
Nejnovější reklama J`Adore se vrací k základům, vrací se k obrazu zlaté vody z prvních dvou reklam s Cass a Quickem. Krátký video příběh režíroval Romain Gavras a byl inspirován obrazem „Turecké lázně“ od francouzského umělce Jean Auguste Dominique Ingres. Video má feministické poselství a Theron o tom mluví ve videu ze zákulisí:
„Je skvělé být teď ženou. Hnutí, jehož jsme všichni součástí, mění svět. Jádrem toho, co jsme zde udělali, bylo dát nás dohromady, myšlenka ženskosti a silných žen.“
Charlize Theron nenatáčela sama: doprovázela ji ukrajinská herečka a DJka Kate Underwood, stejně jako další modelky.
Přihlaste se k odběru našich účtů v Facebook , VKontakte , Telegram , Instagram a Youtube abyste byli informováni o novinkách a recenzích Aromo
Oblíbená hollywoodská herečka Charlize Theron se v roce 2004 stala tváří vůně J’adore od módního domu Dior. Na tomto místě nahradila estonskou modelku Tiu Kuik. Po vydání první reklamy Dior s účastí hvězdy šla úroveň prodejů parfémů prudce nahoru. Video se ukázalo být velmi upřímné, herečka byla zcela nahá, zůstala na ní pouze vůně. Během posledních 13 let se Charlize Theron několikrát objevila v reklamě na parfém Dior a neustále podněcovala zájem jak o nového flankera, tak o samotného J’adora.
Jak se Charlize Theron stala tváří Diora
Od otevření módního domu jeho zakladatel Christian Dior vyhledává křehké elegantní ženy s výrazným charakterem a charismatem. Monica Bellucci byla například tváří reklamní kampaně na kolekci okouzlujících vůní Poison (1990-2009), Natalie Portman zastupuje parfém Miss Dior od roku 2010 do současnosti.
J’adore byl představen v roce 1999. Jako první tvář kampaně byla vybrána estonská modelka Carmen Kass, v reklamě na parfém pak hrála Tiu Kuik. Na videu byly ve stylové podobě luxusní ženy koupající se v tekutém zlatě. Dámský parfém si opět získal oblibu, ale po pár letech o něj začal zájem opadat.
Tvůrci začali hledat nová řešení a tváře. V této době byl uměleckým ředitelem Diora kontroverzní módní návrhář John Galliano. Charlize Theron zbožňoval, považoval ji za svou múzu a samozřejmě se rozhodl vyzkoušet jako nový symbol Diora. V roce 2004 byla s hvězdou uzavřena reklamní smlouva a v roce 2007 byl natočen videoklip, který strhl a parfém J’adore se dostal do prvních řad voňavých hitparád.
Proč ona?
Charlize Theron je jihoafrická farmářka, která mluví 26 divokými kmenovými dialekty. Její matka zastřelila otce, když se ji pokusil zabít v opilosti. Rok po tragédii začala mladá Charlize hrát pro módní časopisy a byla v tom velmi úspěšná. Ale snila o tom, že se stane baletkou. Zranění kotníku ve věku 18 let k tomu nedalo žádnou šanci.
Na naléhání své matky odešla dívka do Hollywoodu. Ale i zde vše rozhodlo Jeho Veličenstvo případ. V supermarketu došlo ke skandálu – pokladní odmítla převzít šek od Charlize Theron, vystavený v daleké Jižní Africe. Výkřiky upoutaly pozornost slavného agenta Johna Crossbyho, nechal dívce svou vizitku a poté nabídl třísekundovou epizodu v “Children of the Corn – 3”.
Po roli ve filmu “Ďáblův advokát” (1997) se Charlize probudila slavná. V roce 2004 získala několik ocenění, včetně Oscara za roli maniakálního zabijáka ve filmu Monster. Reklamní nabídky se hrnuly ze všech stran a herečka si vybrala to nejlepší – stát se stylovou ikonou z domu Dior. Kromě vysokých honorářů a statusu jí to dalo příležitost stát znovu na stupních vítězů.
Navzdory svému křehkému vzhledu má herečka mimořádnou sílu charakteru. Skutečně silná osobnost může prorazit z farmářské dcery v africké vesnici až po jednu z nejlépe placených hereček Hollywoodu. Štíhlá, sladká a ženská blondýnka – na jedné straně a pevná vůle, shromážděná, nezávislá, někdy tvrdá – na druhé straně. Toto je typ ženy, která si zaslouží reprezentovat J’adore.
Historie reklamy na parfémy s Charlize Theron
Herečka hrála v pěti reklamách na vůni J’adore od Diora. Nutno přiznat, že postupem času v nich intenzita vášní postupně odezněla. Všechno to začalo nahým tělem Charlize Theron a skončilo to jen hlasem. Ale kdo ví, jaké překvapení pro nás Zhador chystá!
První klip
Video se objevilo na televizních obrazovkách v roce 2007. Jelikož na natáčení dohlížel sám John Galliano, neobešlo se to bez nehoráznosti. Starý dům v centru Paříže. Po chodbě se prochází nádherná žena, oblečená do zlatých večerních šatů a šperků. Strhne si náramek, hodí náhrdelník na zem a nakonec si sundá šaty. Ponechaná ve svém kostýmu Eva už nemusí nic předstírat, protože J’adore je s ní.
Po zveřejnění propagačního videa ženy spěchaly do obchodů, aby zjistily, co je na tomto Zhadorovi tak zvláštního. Muži byli o nic méně ohromeni tím, co viděli. Nevzbuzovalo je ale ani tak nahé tělo Charlize, ale sebevědomí a síla, s níž se zbavila svých zlatých pout.
Tak či onak, parfém J’adore se vydal na nové kolo popularity, která byla vyšší než ta první v roce 1999, ihned po uvedení vůně pro ženy. Peníze tekly jako řeka do kapsy výrobce a Charlize Theron se stala stálou múzou Zhadora. Soundtrackem k reklamě na kolekci parfémů byla píseň Marvin Gaye – Funky Space Reincarnation.
Druhé video
Bylo to potřeba, když zájem o vůni poněkud vyprchal. V roce 2012 vyšla nová krásná reklama na tyto parfémy pro ženy. Děj začal tím, že Charlize v přísném kalhotovém kostýmu spěchá na módní přehlídku. Prodírá se davem, žízní po brýlích, převléká se do luxusních zlatých šatů, na pódium vtrhne náhrdelník s vysokým „hrdlem“ a sebevědomá letmá chůze.
V klipu se mihne několik známých tváří, které byly kdysi také múzami Dior – Grace Kelly, Marlene Dietrich, Marilyn Monroe, Monica Belucci. Ale ne samotné herečky, ale jen parodie a akcenty na ně. Videoklip takříkajíc říká, že všechny jsou minulostí a pouze J’adore je klíčem k budoucnosti.
Hudba z této reklamy Diora s Theronem se stala velmi populární. Neobvyklé zabarvení hlasu interpreta je fascinující. Píseň se jmenuje „Heavy Cross“ od The Gossip.
Třetí klip
Vyšlo v roce 2014. Pokračovalo v krásné videosekvenci za účasti hollywoodské herečky Charlize Theron. Síň starobylého paláce s nádhernými malbami a obrovskými svícny. Má na sobě tradičně zlacené šaty a náhrdelník z velkých perel. Najednou z kopule spadne kus lesklé látky, která ji vynese nahoru. Stejně jako v předchozích klipech si opět strhne náhrdelník. Ne, šaty zůstávají na ní. “Toto není nebe – to je nový svět!” – říká herečka a zve nás obdivovat zlaté mrakodrapy.
Parfém pro ženy Dior J’adore není jen luxusem bohatství, ale také luxusem svobody. Krátký sestřih a jiskřivé oči Charlize inspirují ke změně. Hudbu v reklamě vytvořil London Grammar a je to píseň s názvem Hey Now.
Čtvrté video
Kromě reklamy hlavní vůně kolekce Zhador od Diora si Charlize Theron také zahrála v klipech flankerů. Videoreklama The Absolute Feminity („Absolute femininity“) vznikla v úplně jiné atmosféře. Nejprve poušť bez vody, pak léčivý déšť, který se promění v moře. Slunce vychází, vítr ti fouká vlasy. Klip jako by říkal, že s touto vůní se ve vašem životě objeví svěžest a radost ze života. Toto video nezpůsobilo rozruch. Ano, a vůně se rychle dostala „do oběhu“.
Pátý klip
Nová reklama se objevila v roce 2016. Je věnován parfému J’adore L’absolu. Ve videu jako takovém není žádná zápletka – je zobrazen proces tvorby šatů a focení modelky. Ale Theron je jako vždy luxusní a okouzlující. Tentokrát autoři zdůraznili tvar flakonu, který zopakovali v podobě náušnic na herečce.
Mini filmy
Kromě přímé reklamy jsou na internetu malá videa, kde Charlize Theron mluví o své lásce ke kolekci J’adore a značce Dior. Ukazují rozhovory, natáčení, fotostopy a vtipné momenty.
Jak se natáčelo oblíbené video
Reklama na Dior s Charlize Theron v titulní roli je prodchnutá šarmem, usiluje o dokonalost, svobodu a radost ze života v žádném případě na úkor světských požitků. Zlatá klec pro fanouška J’ador je nepřijatelná. Zlato v duši. Ať už je v jakémkoli prostředí – v luxusním paláci nebo na střeše mrakodrapu, city jsou nadevše.