Voda na hubnutí: jak správně pít vodu, abyste zhubli

Pijte vodu, abyste zhubli. Zbavte se nadváhy pomocí vody

Miliony lidé po celém světě bojují s kily navíc, hodně času věnují sportu a vyčerpávajícím dietám, ale vytouženou postavu získá jen málokdo. Z neustálého pocitu hladu a únavy má většina těch, kteří při dietách hubnou, často špatnou náladu, rychle podráždění a nevypadají nejlépe.

To je dáno tím, že obezita – to není nic jiného než důsledek metabolické poruchy v těle. Proto je třeba problém s nadváhou řešit zevnitř, pouze obnovením metabolismu v těle se můžete trvale zbavit zbytečných kilogramů. Již v dávných dobách východní mudrci radili pít čistou pramenitou vodu, bohatou na různé užitečné mikroelementy, aby „opravili tělo“. Pokud je narušena vodní bilance, zvyšuje se viskozita krve, zhoršuje se zásobení tkání živinami a kyslíkem. Z nedostatku vody člověk rychle stárne, jeho pokožka se stává suchou a nezdravou.

Zpomalte bez vody nejdůležitější metabolické procesy v těle, včetně energie, přispívající k odbourávání tuků – lipolýza. Chcete-li zhubnout, musíte denně vypít alespoň pět až sedm šálků (kapacita 300 ml) čisté vody a jíst potraviny, které obsahují hodně vody. Jedná se o zeleninu a ovoce, polévky, mléko a mléčné výrobky. S tímto přístupem k výživě se již čtvrtý den zrychlují lipolytické reakce v těle a člověk rychle hubne.

Opravdu, po vypití sklenice voda mizí pocit hladu a chuť něco sníst. Pít byste ale měli pouze čistou vodu, v mnoha velkých městech není k pití vhodná voda z kohoutku bez převaření či filtrování. Hubnout musíte čistou filtrovanou nebo balenou vodou, tělu to neublíží. Zde je několik tipů, které vám pomohou rychle zhubnout s vodou:

voda dieta

1. Dejte dopředu собой Cílem je shodit pár kilo do dvou týdnů.
2. Po na, když jste si ráno umyli obličej a vyčistili zuby, nespěchejte, abyste si sedli ke snídaňovému stolu. Míchaná vajíčka a klobásový chlebíček mohou od nynějška počkat, hrnek čisté vody popíjet po malých doušcích. Pro zvýšení chuti a prospěšných vlastností vody do ní můžete přidat lžičku citronové šťávy.

3. snídat pouze 30 minut po napití vody. Takže výrazně snížíte chuť k jídlu, protože množství prázdného prostoru v žaludku bude menší.

READ
Jak se zbavit celulitidy

4. Odstraňte všechny nápoje od stolu, neměli by se pít s jídlem. Pitím jídla zředíte žaludeční šťávu, což vede k poruchám trávení a metabolismu.

5. Vypijte jeden šálek voda je také nutné půl hodiny před obědem, odpolední čaj a večeře. Také vypijte jeden šálek vody dvě hodiny po večeři.

voda dieta

6. Vzdát se sycené oxidem uhličitým nápoje, káva, slazené konzervované džusy, smoothies a další tekutiny, které údajně uhasí žízeň. Slané limonády a konzervované džusy jsou obrovské množství kalorií, káva je kofein, který tělo odvodňuje. Pokud se již bez šálku kávy neobejdete, pak nepijte instantní druhy tohoto nápoje. Připravte si sami povzbuzující nápoj z přírodních kávových zrn a po chvíli zařaďte do svého jídelníčku šálek křišťálově čisté vody.

7. Nepijte vodu z jednoduché sklenice, použijte pro tento účel krásné šálky nebo vzorované sklenice. Při pití vody byste se měli bavit, hubnutí s vodou byste neměli brát jako trest. Pamatujte, že bez pozitivních emocí nebudou mít žádná opatření na hubnutí požadovaný účinek.

8. Zhubnout jeden může nejen prostřednictvím vodní diety, ale také aplikací vody zevně. Večer si dopřejte kontrastní sprchy, koupejte se v bazénu, koupejte se s mořskou solí a navštěvujte saunu. Prudká změna teploty, svalová práce při plavání a pocení stimulují metabolické procesy a urychlují odbourávání tuků.

Lpění jeden diety nezapomeňte, že ve všem potřebujete znát míru. Přísná dieta pouze na vodě, kterou dodržují některé dívky, které chtějí do léta shodit co nejvíce přebytečných kil, může jejich zdraví velmi poškodit. Takže při pití vody ve velkém množství se z těla vyplavuje vápník a další látky, které jsou nezbytné pro udržení normálního fungování všech životně důležitých orgánů a systémů.

Navíc nadbytečné voda může přispívat k otokům, zvýšenému pocení a únavě. Velké množství vody v těle přetěžuje ledviny, srdce a oběhový systém. Abyste se vyhnuli zadržování vody v těle, konzumujte méně soli a během vodní diety je lepší se vzdát slaných jídel.

– Vraťte se na obsah sekce “Prevence nemoci”

Informace na stránce jsou předmětem konzultace ošetřujícího lékaře a nenahrazují osobní konzultaci s ním.
Další podrobnosti naleznete v uživatelské smlouvě.

READ
Chi - barva na vlasy: recenze, paleta

Každý, kdo někdy držel dietu na hubnutí, bude souhlasit s tím, že je to pro tělo určitý stres, který ne vždy přináší pozitivní výsledek. Neustálé sledování počtu snědených kalorií, správná příprava pokrmů a strach z „přílišného přejídání“ vyčerpává a kazí náladu. Nemluvě o pocitu hladu, který je stálým společníkem většiny diet. Pokud chcete korigovat svou váhu, ale bojíte se začít dodržovat jakýkoli výživový systém, kvůli nejistotě, zda takový stres vydržíte, pak je taková možnost, jak se vypořádat s kily navíc jako vodní dieta, přesně to, co potřebujete.

Jak pochopit, že tělu chybí kolagen: známky nedostatku glykoproteinu

Dieta na vodě: principy a vlastnosti

Mnoho moderních odborníků na výživu se shoduje, že efektivní hubnutí bez stresu a celkové počítání kalorií je možné díky správnému pití vody. Vodní dietu by se však nemělo zaměňovat s hladověním, kdy člověk několik dní nic nejí a pije jen vodu a zažívá obrovský stres. Můžete jíst obvyklá jídla, aniž byste si cokoliv odepírali. Od hubnoucího člověka se vyžaduje pouze dodržování pitného režimu. Tuto dietu lze dodržovat neustále, protože správné a pravidelné pití vody tělu jen prospěje.

Pravidla pro pitnou vodu jsou následující:

  1. Po probuzení ihned vypijte sklenici vody pokojové teploty;
  2. Před každým jídlem vypijte vodu. Pokud se jedná o vydatný oběd nebo hostinu, musíte vypít dvě sklenice vody. Pokud jde o běžnou svačinu, bude stačit jedna;
  3. Dvě hodiny po jídle musíte vypít stejný objem vody jako před jídlem;
  4. Během jídla je vysoce nežádoucí pít vodu nebo jinou tekutinu.

Při dodržování této diety můžete jíst obvyklá jídla, je povoleno i malé množství alkoholu, ale pouze za podmínky, že každých 100 g alkoholického nápoje bude kompenzováno 200 g obyčejné vody.

Doporučuje se pít čištěnou vodu bez plynu. Pokud chcete, můžete do něj přidat pár kapek citronové šťávy nebo jen dát plátek citronu. Kromě tekutiny v polévkách, čaji, kompotech a kávě je potřeba vypít asi dva litry vody. Pro urychlení procesu hubnutí můžete jedno jídlo (například oběd) nahradit třemi sklenicemi vody.

READ
Zlatá blond: komu vyhovuje barva vlasů a jak ji získat?

Také se nedoporučuje pít příliš mnoho tekutin, protože to může vést k problémům s močovým systémem. Výpočet denního příjmu pitné vody je poměrně jednoduchý: 1 ml vody by mělo připadnout na 30 kg váhy. Aby vzorec fungoval, musíte provést výpočty na základě vaší ideální hmotnosti. Například pro ženu s výškou 160 cm se za ideální považuje váha 50-56 kg, tzn. norma vody bude 1500-1680 ml za den.

Výhody a pravidla: organizujeme pitný režim?

Výhody a pravidla: organizujeme pitný režim?

Někteří lidé jsou skeptičtí ohledně pití vody na hubnutí. Co může tělu dát obyčejná pitná voda? Pravidelná konzumace čisté vody je klíčem k plnému fungování těla.

Takže díky pravidelnému používání vody:

  • pocit hladu je výrazně snížen – voda naplňuje žaludek, takže mozek dostává signál, že je čas „vypnout“ hlad;
  • saturace v čase přichází rychleji, protože část objemu žaludku je již obsazena vodou, velikost snědené porce se zmenšuje;
  • metabolismus se zrychluje, toxiny jsou odstraněny z těla.

Zvyk pít čistou vodu snižuje touhu po konzumaci vysoce kalorických nápojů. Výzkum ukázal, že pití většího množství vody při dietě a pravidelném cvičení vám může pomoci efektivněji zhubnout.

Musíte začít hubnout na vodní dietě s ohledem na kontraindikace. Patří sem onemocnění cév a srdce, onemocnění močového systému, sklon ke skokům v krevním tlaku.

Jaká voda je nejlepší pro dietu?

K odstraňování vlhkosti dochází neustále – vydechujeme ji vzduchem a ztrácíme potem. Jeho zásoby je proto potřeba pravidelně doplňovat, i když nedržíte dietu na vodě. Pitná voda, která teče z kohoutku, se nedoporučuje, protože může obsahovat škodlivý chlór a čpavek, další chemické a fyzikální inkluze, které nejsou viditelné pouhým okem. V některých případech pomůže vyřešit problém s vodou z kohoutku a udělat ji pitnou dobrý filtr, který ji očistí od nečistot.

Jaká je nejlepší voda k pití? Nejlepší možností by byla pitná voda z artéských studní, osvědčených přírodních zdrojů a pramenů. Balená pitná voda z obchodu je k dispozici ve všech supermarketech, obchodech s potravinami a lékárnách. Důležité! Voda by neměla být minerální a sycená, destilovaná.

Kromě čistoty a složení vody při jejím pití je důležité dbát i na její teplotu. Z tohoto ukazatele závisí na tom, jaký účinek bude mít na tělo. Horká a teplá voda má pozitivní vliv na práci žaludku, stimuluje jeho efektivní práci. Studená voda však může vyvolat nárůst hladu.

READ
Kontrastní oční make-up - nápady, image, tipy vizážistky!

Dieta na vodě: menu

Dieta na vodě: menu

Bohužel většina lidí neví, jak rozlišit mezi skutečným hladem a žízní, a tak začnou jíst, když jejich těla skutečně žízeň mají. Proto při prvním nutkání dát si něco k jídlu musíte vypít sklenici vody a počkat deset minut. Pokud je to jen žízeň, pak pomyslný pocit hladu zmizí.

Dodržování vodní diety nevyžaduje radikální změnu stravy, nemusíte počítat kalorie, vážit porce, kupovat a vařit drahé a exotické produkty. Vše, co potřebujete, je pít správnou vodu. Musíte však pochopit, že hubnutí bude velmi pomalé, pokud budete pokračovat ve zneužívání produktů, které jsou „škodlivé“ pro vaši postavu a zdraví. Proto po dobu aktivního hubnutí musíte ze své stravy vyloučit sladkosti, pečivo, slaná a uzená jídla, polotovary, sodu a alkohol. Po dosažení požadovaného výsledku můžete některé dobroty vrátit do nabídky, ale v omezeném množství.

Během dne musíte jíst alespoň 5-6krát. Před každým jídlem (půl hodiny před ním) je potřeba vypít 1-2 sklenice vody, podle toho, zda se jedná o hlavní jídlo nebo svačinku. 2 hodiny po jídle musíte vypít stejné množství vody. Ihned po probuzení, před spaním a během dne, jakmile pocítíte hlad, byste také měli vypít sklenici vody.

Pro někoho je obtížné vypít jednu nebo dvě sklenice vody najednou. Nosit malou lahvičku neustále s sebou vám pomůže trénovat se, abyste pili dostatek vody. Stanovte si pravidlo: “Je tu volná minuta – pár doušků.” Zabere to velmi málo času, ale pití vody se postupně stane zvykem.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: