Rychle odstraňte strany doma

Nejproblematičtější oblastí, kterou je těžké napravit, je žaludek. Při práci na štíhlé postavě začínají hubnout především boky, paže a záda. Žaludek je mnohem odolnější vůči chemickým procesům v těle, proto, abyste dosáhli vysněné postavy a štíhlého krásného bříška, budete muset vynaložit velké úsilí. Přebytečný tuk na břiše a na bocích není pouze estetickou záležitostí, ale je také hlavním faktorem při vzniku nemocí a dalších poruch. Je velmi důležité věnovat pozornost nadměrné hmotnosti včas a zahájit s ní kompetentní boj, aby to nevedlo k dalším odchylkám v těle.

Důvody pro vzhled tuku

Jedním z hlavních důvodů tvorby tuku na bocích a břiše je nadbytek kalorií. Pokud vydáte méně energie, než spotřebujete, zbytek se hromadí ve formě nadváhy. V oblasti břicha jsou dva druhy tuku: podkožní a vnitřní. Mezi kůží a břišními svaly se hromadí podkoží, navenek zvýrazňuje břicho měkkost nebo ochablost. Takový tuk se objevuje při nesprávném životním stylu, zvláště když člověk vede sedavý způsob života.

Podkožní tuk neboli viscerální tuk je relativně neviditelný, protože se hromadí kolem životně důležitých orgánů. Je považován za jeden z nejnebezpečnějších. Navenek takový tuk dělá žaludek kulatým a hustším. Nadbytečná usazenina na břiše a bocích může mít přitom negativní vliv na páteř, přispívá k jejímu zakřivení a vzniku bolestí zad.

Než začnete pracovat na tom, jak se zbavit povislého břicha, musíte se určitě poradit se svým lékařem. Jeho vzhled může souviset s vážnějšími chorobami, jako je rozvoj cukrovky, ateroskleróza, problémy s kardiovaskulárním systémem.

Přejídání není zdaleka jediným důvodem, který vyvolává vzhled vypouklého břicha a tuku. Nejčastějším faktorem přibývání na váze je samozřejmě sedavý způsob života a časté noční mlsání, ale důležitou roli hraje i genetika a skryté nemoci, které je třeba zvážit, než začnete pracovat na postavě. Proto je důležité nejprve určit kořen problému a pokusit se jej odstranit, abyste zvýšili šance na dosažení toho, o co usilujete.

Jaké další faktory vyvolávají tvorbu nadváhy na bocích a břiše:

  • Neustálé nervové napětí a stres. Psychické přetížení obvykle vede k přejídání a do úst se jako první vkládají škodlivé potraviny jako alkohol, sladkosti, rychlé občerstvení. V kombinaci se zvýšenou hladinou kortizolu se lehké sacharidy okamžitě ukládají v pase a břiše. Kortizol navíc zpomaluje metabolismus a blokuje vstřebávání živin, takže konzumace jídla nemá pocit sytosti, v důsledku čehož člověk sní ještě více.
  • V moderním rytmu života si mnoho lidí vytváří špatné stravovací návyky. Nejčastěji se ukazuje jíst 1-2krát denně v příliš velkých porcích. V důsledku toho dochází k nadměrnému roztažení žaludku a pro vzhled nasycení je nutné jíst větší porce, než se očekávalo.
  • Další častou příčinou, která vyvolává tvorbu nadváhy, je používání potravin s vysokým obsahem antibiotik, hormonů a jiných škodlivých léků. Najdeme je například v nekvalitním mase. Léky se zavádějí uměle, přičemž negativně ovlivňují lidský organismus, zpomalují metabolismus, narušují hormonální rovnováhu a vyvolávají různá onemocnění.
  • Nedostatek spánku a neustálý stres. V důsledku restartu těla trpí normální metabolismus, což se projevuje především nadměrným hromaděním tuku.
  • Často se nadváha objevuje v důsledku narušení fungování endokrinního systému během menopauzy, kdy se produkce hormonů štítné žlázy odpovědných za metabolismus zpomaluje nebo úplně zastaví.
READ
Nápady na to, co nosit s béžovými botami

Jak odstranit žaludek

Ploché břicho je výsledkem pečlivé, promyšlené a dlouhé práce. Důležité je okamžitě se nastavit na to, že kýženého výsledku nebude dosaženo za týden, jak mnozí, kteří se touto cestou vydali, očekávají. K této problematice je třeba přistupovat komplexně, změnou způsobu života, začít sportovat a jíst zdravě. Je důležité zbavit se stresových situací a normalizovat váhu.

Hlavním pravidlem, které by mělo být v čele práce na formování postavy, je, že nemůžete zhubnout pouze na jednom místě. K nárůstu hmotnosti dochází po celém těle, nejen na břiše a na bocích. Vnější plnost je u každého člověka rozložena a projevuje se jinak. Metody řešení nadměrného tělesného tuku jsou ale pro všechny stejné – správná výživa s případnými omezeními a fyzická aktivita. Věnovat se pouze cvičením na tisku nestačí a nemá smysl. Napumpované svaly pod vrstvou tuku pouze vizuálně zvětší žaludek, což nepřinese očekávaný výsledek. Základem plochého břicha je každopádně výživa.

Nejúčinnější a nejúčinnější způsoby, jak zhubnout v žaludku a na bocích, jsou správná výživa a sport. S tímto přístupem to může trvat poměrně dlouho, ale musíte být trpěliví a nerozpadnout se, pak vás výsledky dosažené pomocí takových metod potěší na dlouhou dobu. Pomůže i změna životního stylu, zlepšení stavu těla a vzhledu obecně.

Jídlo

Správná výživa by měla být vždy na vrcholu vašeho životního stylu. Nezáleží na tom, jestli máte nadváhu nebo ne. V první řadě musíte ze stravy odstranit cukr a sladidla na bázi fruktózy. Cukr nejen negativně ovlivňuje tělo, ale také přispívá k hromadění viscerálního tuku. Poměrně často výrobci sladkostí a sycených nápojů skrývají přítomnost cukru ve složení a nahrazují jej jinými přísadami. Během hubnutí by měla strava obsahovat co nejvíce bílkovin. Nejenže zažene pocit hladu, ale také eliminuje návrat váhy po zhubnutí, aktivuje a normalizuje metabolismus. Co se týče sacharidů, ty se musí omezit na minimum, hlavně ty rychlé. Patří mezi ně sladkosti a fruktóza. Dále musíte z jídelníčku postupně vyřadit brambory, těstoviny a bílou rýži. Vláknina musí být přítomna ve stravě, protože právě ona zpomaluje pohyb potravy gastrointestinálním traktem. Vláknina má navíc schopnost zasytit organismus na dlouhou dobu. Během hubnutí je alkohol ze stravy zcela odstraněn. Jakékoli alkoholické nápoje zvyšují zátěž jater, takže zatímco jsou zaneprázdněna odstraňováním alkoholu z těla, nebudou moci pracovat na využití glukózy.

READ
Domácí krém na celulitidu

Sportovní aktivity

Neexistují žádné speciální cviky, které pomohou 100% odstranit žaludek. Vše záleží na individuální fyzické zdatnosti. Pokud jste nikdy nesportovali, nejlepším řešením, jak začít shazovat přebytečná kila, je běh. Při běhání se můžete nejen zbavit přebytečného tuku, ale také stabilizovat práci kardiovaskulárního systému. Při běhu je nutné hlídat správné dýchání a dle potřeby dělat přestávky. Kromě běhu můžete zařadit cvičení pro tisk. Trenéři ho přitom doporučují pumpovat ne standardním způsobem, ale kombinací technik například s tyčí, při které se napíná podbřišek.

Lymfodrenážní zábal

Kromě stravy a sportu lze propojit i kosmetické procedury. Lymfodrenážní zábal má podobný účinek, kterého se dosáhne po saunování. Vlivem teplotního štěpení tuku a jeho stahování spolu s potem dochází k úbytku tukových zásob v oblasti břicha. Procedura spočívá v těsném zábalu se speciálními komponenty, které blokují výměnu tepla mezi kůží a okolím. Další výhodou procedury lymfodrenážního zábalu je lokální hojivý účinek speciálního tonizačního složení, které se aplikuje před zákrokem na pokožku.

Mezoterapie pro hubnutí

Technika injekce spočívá v zavedení lipolytických koktejlů do kůže do hloubky 4-5 mm. Lokální akumulace aktivních složek v mezodermu zlepšuje metabolismus a urychluje odbourávání lipidů. Mezoterapie vykazuje dobré výsledky spolu se správnou výživou a cvičením. Doporučený kurz se skládá z 5-7 sezení.

LPG masáž

Kombinace podtlakového vibračního dopadu na tělo vykazuje vysokou účinnost v boji s nadváhou. Zařízení s manipulátory má na koncích speciální válečky, které zachycují pokožku a vytvářejí dodatečný sací efekt. Komplexní účinek aktivně bojuje proti tukovým usazeninám a napíná pokožku.

Pro správný, udržitelný výsledek nestačí jen dieta nebo trénink. Potřebujeme integrovaný přístup a dobře navrženou metodiku, která bude směřovat nejen k získání vysněné postavy, ale také k udržení zdraví.

Další články:

Jak pečovat o své tělo doma: tipy a triky

Ženy věnují obrovské množství času péči o obličej, přičemž zapomínají na tělo. Ale potřebuje neméně péče.

Jak pečovat o nehty doma

Každý ví, že dobře upravené ruce jsou charakteristickým znakem každé dívky.

Jak pečovat o ruce – základní pravidla a doporučení

Aby vaše ruce vypadaly krásně a upravené, není nutné pravidelně navštěvovat kosmetické salony.

READ
Kate Moss - fotografie a biografie neobvyklé supermodelky
Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: