Pro podnikání: 5 nejlepších kardio cvičení pro rychlé hubnutí

Jegor Khodyrev

Kardio trénink spaluje přebytečný tuk, pomáhá zpevnit svaly, zvýšit vytrvalost a zlepšit činnost kardiovaskulárního systému. Existují desítky druhů aerobního tréninku a testování účinnosti každého z nich zabere celý život. Pojďme se podívat, co si vybrat.

Kdy začíná proces spalování tuků?

Tuk v těle odchází s negativní energetickou bilancí. Jednoduše řečeno, musíte vydat více kalorií, než získáte z jídla. Nejlepší způsob, jak zhubnout, je cvičit ve vysokém tempu a intenzitě. V tomto případě tělo spotřebuje více energie. Intenzita kardio tréninku je dána tepovou frekvencí: čím vyšší je tepová frekvence, tím intenzivnější je trénink.

Vzorec pro výpočet maximální tepové frekvence.
220 – věk = vaše maximální tepová frekvence. Například 220 – 20 let = 200 tep. To je pro člověka v tomto věku maximální tepová frekvence, kterou by neměl v tréninku překračovat.

Pulzní zóna spalování tuků

Za ideální zónu pro spalování tuků se považuje 60% -70% tepové frekvence vaší maximální tepové frekvence. Nebyla vybrána náhodou. Ano, při vyšší tepové frekvenci vydáte více energie, ale člověk s nadváhou vydrží 3-5 minut. Co se nedá říct o práci v mírném pásmu tepové frekvence.

Při práci ve své ideální zóně tepové frekvence:

  • zlepšují se aerobní zdroje energie;
  • zlepšená mobilizace mastných kyselin;
  • zvyšuje hustotu kapilár;
  • zvyšuje se počet mitochondrií;
  • procesy obnovy jsou urychleny;
  • dochází k aerobní lipolýze.

To znamená, že se zlepší vaše fyzická výkonnost, zlepší se vaše zdraví, nálada se změní pozitivním směrem.

Které kardio spotřebuje nejvíce energie

Pětiminutová chůze spálí 25-30 kalorií

Toto je nejjednodušší a nejbezpečnější cvičení pro hubnutí a podporu zdraví. Je vhodný pro ty, kteří začínají svou cestu ve fitness nebo mají úrazy pohybového aparátu. Lidem s nadváhou se doporučuje místo běhu používat chůzi.

Tréninkový plán:

Frekvence: Čtyřikrát týdně.
Doba trvání: 45-60 minut.

Běh po dobu pěti minut spálí 50 kalorií

Běh spaluje kalorie efektivněji než chůze. Je to skvělý způsob, jak zhubnout a rozvíjet kardiovaskulární systém. Běh zlepšuje krevní oběh a stimuluje metabolismus, posiluje svaly a vazy v dolní části těla. Ne každému však bude vyhovovat. Pro udržení zdravých kloubů je nutné zvládnout správnou techniku.

READ
Jak dodat ženskosti a eleganci vaší image v dospělosti

Tréninkový plán:

Frekvence: třikrát týdně.
Doba trvání: 20-30 minut.

Jízda na kole spálí 50 kalorií za pět minut

Cyklistika využívá stejné svaly jako běh. Výhodou je, že páteř je méně namáhána. Při běhu dochází k opakovanému kontaktu chodidla se zemí, díky čemuž jde nárazový impuls do páteře. Kolo navíc opracovává přední plochu stehna. Můžete to udělat na simulátoru nebo na běžném kole.

Tréninkový plán:

Frekvence: třikrát týdně.
Doba trvání: 30 minut.

istockphoto.com

Veslování spálí 75 kalorií za pět minut

Velmi účinné cvičení na spalování tuků. Působí na všechny svalové skupiny. Skvělé pro ty, kteří chtějí nejen zhubnout, ale také nabrat svaly.

Tréninkový plán:

Frekvence: dvakrát týdně.
Doba trvání: 20 minut.

Skákání přes švihadlo spálí přes 80 kalorií za pět minut

Náročné cvičení, které není vhodné pro každého. Skákání přes švihadlo vyžaduje vysokou trénovanost a správnou techniku, protože dochází k zátěži páteře a kloubů. Švihadlo je povinným atributem každého boxera pro rozvoj rychlosti a vytrvalosti.

Tréninkový plán:

Frekvence: dvakrát týdně.
Doba trvání: tři krátká sezení po třech minutách.

Používejte všechny typy kardia, ale pracujte v bezpečné zóně srdeční frekvence. Vyberte si typ, který je pro vás ten pravý, na základě vašich vlastností.

Sníte o tom, že shodíte přebytečná kila? Abyste dosáhli požadovaného výsledku, doporučujeme vám zvládnout kardio cvičení z našeho výběru. Věřte mi, opravdu fungují!

Běh je nejběžnějším typem kardio tréninku, protože poskytuje vynikající výsledky v krátkém čase. Běhejte pravidelně, počínaje 5-7 minutami a postupně prodlužujte čas až na hodinu. Neměli byste okamžitě vyvinout maximální rychlost – začněte trénink rychlou chůzí a plynule přepněte na pomalé tempo běhu.

kardio cvičení

Orbitrek

Hledáte ideální kardio pro hubnutí? Nezapomeňte věnovat pozornost třídám na orbitreku – speciálním simulátoru, který využívá svaly nohou, paží a zad a také zlepšuje stav kardiovaskulárního systému. Cvičení Orbitrack je vhodné i pro lidi s různými onemocněními kloubů a páteře díky plynulým a cyklickým pohybům.

kardio cvičení pro spalování tuků

Vosí pas za 30 dní: jak cvičit s obručí na hubnutí

Krokový aerobik

Pokud máte rádi skupinové cvičení, pravděpodobně vás bude bavit step aerobik. Toto intenzivní cvičení využívající krokovou platformu s rytmickou hudbou je skvělou možností jak začít, tak i ukončit den. Soubor cviků zahrnuje běh, skákání, chůzi a také cviky na flexibilitu, takže po pár týdnech tréninku nejen shodíte pár kilo navíc, ale budete se ve svém těle cítit mnohem lépe.

READ
Manikúra na krátké nehty: manikúra, fotografie designu nehtů

kardio cvičení

Cyklus

Jedním z nejlepších kardio cvičení na hubnutí bez rychlosti je jízda na kole – aerobní trénink ve fitness na speciálních rotopedech, které napodobují závodní kola. Cyklistika dokonale spaluje tuky, posiluje svaly nohou a břicha, zlepšuje metabolismus a krevní oběh. Nejprve přejděte na trénink pro začátečníky, abyste si zvykli na zátěž.

hubnutí kardio

Štíhlé nohy za měsíc: 5 nejlepších cviků pro dokonalá stehna

Lano skákání

Nemůžete jít do posilovny, ale venku je příliš horko nebo zima na běhání? I pro vás máme možnost! Vezměte švihadlo a jděte! Tento druh kardio tréninku na spalování tuků přinese výsledky již za pár týdnů, uvidíte. Hlavní je pravidelně cvičit a postupně navyšovat množství času, počínaje 10 minutami a konče 40 a 50. Nejprve trénujte obden, aby si tělo na stres zvyklo.

skákací lano

Autor: Anastasia Buzdanova

Nedokážu si představit svůj život bez šípů, tvářenky a nahých rtěnek. Upřímně věřím, že dívka nikdy nemůže mít příliš mnoho kosmetických produktů. Miluji sledování trendů, experimentování s obrázky a samozřejmě módní nové oblečení. Miluji tenis, teplé letní moře a všechny psy světa.

Chutné a zdravé: nejlepší recepty na tvarohový koláč bez mouky

Jarní superpotravina: 5 zdravých salátů s ředkvičkami

Celoukrajinská cena Tato Roku se obrací! Podporujeme naše Tat guardy

“Jeweler Capital”: stylové ozdoby šperků jsou v pořádku!

Kosmetika REN Clean Skincare: filozofie „čisté“ vize

Street style: top trendy v oblečení „street style“ pro tuto sezónu

Mezi námi děvčaty: 5 nových knih o sexu a tělesnosti

Dior za 600: jak nekupovat díly na internetu

Laserová epilace: prosím tým, který se chystá na zákrok

Obujte si boty: 5 důvodů, proč večer začít ve velkém

Jak zhubnout za 5 dní: jídelníček a dietní pravidla „Listenka“

Vitaєmo v zemi Barbie: v kyjevských kinech se konaly dvě ukrajinské premiéry filmu “Barbie”.

Rukhliva zumba: nejlepší tanec na hubnutí

Správná ostuda! Na Ukrajinu se představily „barevné“ novinky americké značky Circadia

20 nejlepších citátů Coco Chanel o stylu a kráse

Vše je pod kontrolou: 5 nových knih pro uchování emocí

Jak mohu vše udržet a nezískat zayva vag?

Kyselina benzoová v kosmetice

Měsíční kalendář účesů

Celoukrajinská cena Tato Roku se obrací! Podporujeme naše Tat guardy

“Jeweler Capital”: stylové ozdoby šperků jsou v pořádku!

Kosmetika REN Clean Skincare: filozofie „čisté“ vize

Street style: top trendy v oblečení „street style“ pro tuto sezónu

Trendy dieta 8/16 aneb jak zhubnout podle plánu: průvodce pro začátečníky

Dieta číslo 5: funkce a jídelníček na týden

Od Katyi Pushkareva po královnu krásy: Nejlepší aplikace pro úpravu fotografií

Botox na vlasy: vše, co potřebujete vědět o zázračném postupu

Novinky partnerů

Novinky partnerů

  • Zmіtsnennya vlasy
  • Novinky v parfumerii
  • Hodinky na rty
  • Seberozvoj
  • Sisley
  • Jóga
  • Módní účesy
  • Pohled za kůži kolem očí
  • vlasové masky
  • Nápady na manikúru
  • Korisn_ snіdanki
  • Upravte pro hubnutí
READ
10 nejlepších vzhledů Emmy Watsonové

Knihy ke čtení

© TOV “EDIMEDIA-UKRAINE”, 2008 – 2023

Všechna práva k materiálům umístěným na stránkách beauty.ua jsou plně chráněna až do legislativy Ukrajiny.

Stažení materiálů z webu beauty.ua v původní verzi (v plném znění) bez písemného souhlasu redakce je blokováno.

Opětovné publikování a citování článků o celkové délce ne více než 250 znaků je povoleno pro jeden informační materiál, s vazbami přiřazenými k dzherelo, a pro internetové zdroje – přímo pro vyhledávače ії poke systémy. Hyperpozici lze umístit do podnadpisu nebo prvního odstavce materiálu.

Peredruk, kopiyuvannya, dvorennya nebo jiné vykoristannya materiály, yakі vengeance zasílané na rexfeatures.com nebo depositphotos.com, suvoro zaboroneni.

Materiály ze značek! a P umístění jako reklama. Redakce nenese odpovědnost za správnost těchto informací.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: