Obyčejné ženy hrají v reklamní kampani na spodní prádlo pro všechny barvy pleti

3043090

Herečky amerického televizního seriálu „Girls“ Lena Dunham a Jemima Kirke představily realističtější obraz ženského těla v nové reklamní kampani pro novozélandskou značku spodního prádla Lonely.

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Kampaň obsahovala fotografie Dunhamové, tvůrce a kolegyně seriálu, a její kolegyně pózující v krásném brooklynském bytě. Na rozdíl od běžných reklamních kampaní nebyly fotografie dále zpracovávány a představují herečky takové, jaké jsou.

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Tyto fotografie jsou součástí velkého projektu Lonely Girls, který začal v roce 2009. Skládá se z mnoha inspirativních fotografií žen z celého světa v jejich přirozeném prostředí.

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Obyčejné dívky: ženy s obyčejnými postavami se objevily v reklamní kampani na spodní prádlo

Líbil se vám článek? Přihlaste se k odběru kanálu, abyste byli informováni o nejzajímavějších materiálech

Bynet již několik dní aktivně diskutuje na téma reklamy na spodní prádlo Mark Formelle. Protichůdné strany se dělí na ty, kteří v reklamě vidí sexismus a trvají na tom, že spodní prádlo lze propagovat prostřednictvím jiných obrázků, a na ty, kteří podporují postoj Marka Formelleho. My jsme se zase rozhodli podívat na to, jak značky inzerují spodní prádlo pomocí myšlenky pozitivity těla a přirozené krásy ve svých reklamních kampaních.

Osamělý

2016-12-13 03.11.33 pm.png

O novozélandských značkách oblečení moc často neslyšíme. Značka Lonely se však proslavila daleko za Polynésií a prodává se na stránkách mezinárodních prodejců od Opening Ceremony a Urban Outfitters po Nastygal a ASOS. Kromě toho značka vlastní řadu jasných reklamních kampaní se ženami různého věku a proporcí. Tělesný pozitivismus je hlavní strategií značky.

2016-12-13 01.20.39 pm.png

Mezi příklady: „Dívčí“ herečky Lena Dunham a Jemima Kirke hrály v reklamní kampani značky. Jejich fotografie zachycené v uvolněném domácím prostředí se staly součástí fotoprojektu „Lonely Girls“.

_4PGRTm-rDFyJqkj8sREIA-article.jpg

Autoři kampaně tvrdí, že jejím cílem je nabídnout alternativu k „ideálním“ ženským obrázkům, které jsme zvyklí vídat v lesklých časopisech: lyrické fotografie hrdinek v jejich obvyklém prostředí ukazují, jak krásné jsou skutečné dívky s různými typy postav a různými koníčky vypadají ve spodním prádle. Nové fotografie ze série „Lonely Girls“ se pravidelně objevují na Instagramu a na webu značky.

2016-12-13 01.21.29 pm.png

aerie

2016-12-13 01.27.28 pm.png

Aerie je americká značka společenského a spodního prádla. Vyrábí spodní prádlo, které se blíží skutečné podobě jeho zákazníků. Firma pro svou reklamu odmítla pomocí Photoshopu ukázat dokonalé tělo a to, jak na něm vypadá dokonalé spodní prádlo. Místo toho Airy zamířil k přírodním formám. Společnost v současné době rychle a rychle roste a stává se životaschopným konkurentem Victoria’s Secret.

READ
Věci, které byste nikdy neměli odstranit ze svého šatníku

2016-12-13 01.30.34 pm.png

2016-12-13 01.28.10 pm.png

Airy si pro reklamu svého spodního prádla vybrala modelku Iskra Lawrence. V minulosti byla Lawrence odmítnuta z modelingových agentur, protože neodpovídala tradičním standardům krásy. Dívka byla ideální pro “Eiri” a její nápad. Společnost to využila jako silný vzkaz všem svým zákazníkům. Jasná krása a nadměrná velikost dodávají této dívce osobitost.

Maceška

2016-12-13 01.38.56 pm.png

Značka spodního prádla z Kalifornie. Povlečení je vyrobeno z organické bavlny a barveno bez toxinů. Značka se zaměřuje na přirozenost svých produktů a image blízkosti k přírodě.

2016-12-13 01.35.40 pm.png

2016-12-13 01.36.41 pm.png

2016-12-13 01.37.03 pm.png

2016-12-13 03.35.38 pm.png

Pro svou reklamní kampaň se slavný německý výrobce spodního prádla Triumph rozhodl pozvat místo modelek obyčejné ženy.

8811810-R3L8T8D-1000-collage_1.jpg

yavmm.jpg

javma.jpg

American Apparel

vayp.jpg

Slavná americká oděvní značka American Apparel využila 62letou modelku Jackie O’Shaughnessy v reklamě na své spodní prádlo. Provokativní fotografii doprovázel stejně provokativní popisek: „Sexualita nemá datum vypršení platnosti.“

yvmya.jpg

Křivka Kate

Britský výrobce spodního prádla Curvy Kate přepracoval kontroverzní kampaň Victoria’s Secret “Perfect Body”, ale s realističtějšími modely.

15162110-R3L8T8D-840-plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-6.jpg

15166760-R3L8T8D-840-plus-sized-models-ad-campaign-star-in-a-bra-curvy-kate-7-1.jpg

Curvy Kate ve své kampani chtěla ukázat „ideální a krásné, ale zároveň obyčejné a tak odlišné ženy, jejichž parametry se liší od těch vnucených“.

Group-Shot-2-2-768x512.jpg

Později spustili kampaň #TheNewSexy, aby upozornili na krásu žen různého věku, tvarů a schopností.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: