Manikúra na Instagramu – vyfoťte se a propagujte svůj účet

:)

Dobrý den, přátelé! Rozhodl jsem se podělit o své zkušenosti s přijímáním aplikací od cílů na Instagramu ve výklenku manikúry. Karanténa jednou skončí Řeknu vám o několika strategiích, které fungují bezchybně.

Všechny projekty, se kterými pracuji, mají obvykle následující cíle:

  • Získejte první návštěvníky na otevření salonu
  • Zvyšte tok stávajících klientů
  • Zbavte se ústního podání a získejte nové klienty
  • Propagujte nové služby, nové funkce vašeho salonu

Při reklamě na služby manikúry musíte pochopit, že první klient nepřináší velký zisk. Zisk pochází z jeho opakované návštěvy. Proto je důležité, aby vaše firma věděla, jak pracovat s příchozí návštěvností pro opakované návštěvy a upsells.

Cílem v cílení tedy není jen udělat velké množství leadů, ale přivést klienta, který má zájem do salonu přijít, vyzkoušet si služby a rozhodnout se, zda u něj pokračovat nebo jít do jiného. A úkolem salonu je poskytovat své služby efektivně a také, aby návštěva klienta byla báječná.

Než se budeme bavit o každé technologii obecně, musíme pochopit jednu společnou věc – publikum.

Cílovou skupinou v tomto výklenku jsou dívky ve věku 18–45 let. Definuji několik formátů přizpůsobení:

A – podle zájmů

  • Kategorie: Manikúra, Pedikúra, Shellac, Prodlužování nehtů
  • Kategorie: SPA, Kosmetický salon, Řasy, Obočí

Zájmy podle tématu: dívky, které mohou mít zájem o dražší službu.

  • Kategorie: Obchod, Podnikání
  • Kategorie: Sport, Fitness

Také zájmy, které vám pomohou rychle získat zájemce o levnější služby nebo dočasnou propagaci:

  • Angažovaní zákazníci, online nakupování, móda a nakupování
  • Svátek, narozeniny, brzy narozeniny atd.
  • Svatba, svatební šaty, svatební hostina atd.
  • Modelka, focení, foto, kameraman

B – Podobné publikum

Toto je publikum, které někdy interagovalo s účtem Instagram nebo skupinou VK, zadalo formulář pro zájemce nebo webovou stránku a je také již klientem salonu nebo také publikem shromážděným prostřednictvím analyzátorů.

Look-a-like (anglicky – „double“, „similar“) nebo look-alike je nástroj pro obchodníky, pomocí kterého můžete cílit na uživatele, jejichž chování je podobné těm, kteří již navštívili váš web a provedli nákup. cílová akce, například přidání do košíku, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru newsletteru, stažení něčeho.

READ
Biorevitalizace kyselinou hyaluronovou: o jaký kosmetický postup se jedná, kontraindikace, lze ji provést, technika omlazení obličeje

Vysvětlím podrobněji, protože toto téma funguje.

Připravená zákaznická základna

Mnoho salonů má svou základnu stálých zákazníků. Na jejich základě se vytvoří publikum, které bude pro reklamu jedno z nejrelevantnějších. Upřímně a tajně vám řeknu, že mám vlastní databázi skutečných kupců svých projektů, její objem je více než 500 tisíc lidí.

Shromážděné publikum z analyzátorů

Analýza publika je shromažďování různých informací o uživatelích sociálních sítí pomocí daného algoritmu. Analyzátory vám pomohou rychle vyhledávat a poté nasbíraná data nahrát na váš reklamní účet. Například publikum komunit lze analyzovat podle takových parametrů, jako jsou administrátoři a vedoucí komunity, aktivní uživatelé, kteří lajkují a komentují příspěvky, odběratelé konkurenčních skupin atd. To vám umožní shromáždit základnu lidí, kteří by se mohli zajímat o Tvá nabídka.

  • Existují služby jako Target Hunter, Segmento, Ninja nebo Cerebro Target.
  • Sbírám všechny aktivní předplatitele ze skupin VK vašich konkurentů v Ruské federaci a také ze skupin na související témata. Výsledkem je seznam: nehty, řasy, obočí, vlasy, tetování, make-up, make-up, permanentní make-up, kadeřnictví, kosmetické salony, lázně, masáže.
  • E-maily a telefonní čísla uživatelů jsou shromažďovány z tohoto velkého clusteru (absolutně legální)
  • A ty se nahrají na facebookový reklamní účet a na jejich základě se pak vytvoří Podobné publikum, případně se přímo nastaví reklama. To platí pro Insta, ale na VK můžete přímo nahrát své publikum na svůj reklamní účet přímo ze služby.

Publikum se ukazuje jako aktivní a dobré, ale velmi rychle vyhoří. Proto je třeba jej používat s rozumem.

Váš web by měl mít vždy pixel metrik Facebook, VK a Yandex, které shromažďují všechna data o uživatelích.

Vysvětlím vědecky, co je pixel – je to analytický nástroj pro měření výkonu reklamy. Pixel vám umožňuje studovat akce uživatelů na vašem webu pro další použití v reklamních kampaních prostřednictvím Facebooku a Instagramu a VK.

Po instalaci na stránky se začnou shromažďovat informace o zákaznících: věk, pohlaví, poloha, kliknutí na odkazy, nákup zboží. Takto získané informace slouží k zobrazování cílených reklam. S podrobnými informacemi o vaší cílové skupině zvýšíte efektivitu svých reklamních kampaní a nasměrujete je na jasně definované publikum.

READ
Dámské boty Timberland: co nosit s bílým, červeným, černým a modrým Timberlandem

Pokud na webu žádný pixel není, cíl na web nespustím vůbec, nemá to smysl.

  • Předplatitelé a uživatelé VK, Instagram

Je to stejné jako s webem, jen každá sociální síť má své interní statistiky, které je připravena s vámi sdílet, abyste si koupili reklamu. Takže na Instagramu a v zásadě na VK (jen trochu komplikovanější) můžete shromáždit všechny své odběratele nebo ty, kteří napsali do přímých zpráv, nebo ty, kteří alespoň nějak interagovali s vaším účtem, a udělat na nich velmi skvělou reklamu. Cool – to znamená, že návrat z takového publika je velmi jasný a efektivní.

Všechno je zde jednoduché: shromáždí se publikum, vytvoří se podobné a spustí se cíl.

  • Návštěvnost z formulářů pro zájemce – mimochodem, toto je hlavní vstupní stránka, kam vám pošlu PŘIHLÁŠKY.

Proto musíme zjistit, co to je?

Vstupní stránky pro návštěvnost:

  • Formulář pro zájemce na Instagramu je alternativou k přistání, formulář, který shromažďuje kontaktní údaje uživatelů, kteří se zajímají o nabídku společnosti.

Potenciální zákazník je potenciální klient z cílového publika. Prodejní potenciální zákazníci se liší od marketingových potenciálních zákazníků. V závislosti na fázi prodejní cesty jsou potenciální zákazníci rozděleni do:

Studená (o produktu jsem neslyšela)

Teplé (slyšeno, ale ještě není připraveno k nákupu)

Hot (připraveno k nákupu právě teď)

Výsledek generování leadů je vyjádřen v získání kontaktních informací o potenciálních zákaznících, jako je telefonní číslo, adresa profilu na sociálních sítích, emailová adresa a další.

Specializuji se na přivádění horkých zájemců, kteří jsou připraveni se přihlásit na sezení a přijít do salonu na službu.

V moderním světě nemůžete dlouho chodit kolem klientů, rozhodnutí se dělají rychle. Bezchybně proto funguje kombinace ZÍSKEJTE VEDENÍ – IHNED ZAVOLEJTE – REZERVUJTE SE.

Aby se leady rychle dostaly k mému partnerovi v CRM, tabulce Google, mailu nebo telegramu, používám služby ALBATO, APIX-Drive nebo LEADSBRIDGE. Okamžitá zpětná vazba

manikúra na instagramu

Každý druhý mistr kosmetického průmyslu má svůj vlastní účet na sociálních sítích a aktivně publikuje ukázky práce (postupy péče, barvení, pedikúra, manikúra); Instagram je pro to nejlepší platforma, protože se zaměřuje na vizuální obsah.

READ
Jaké barvy jsou nejlepší pro brunetky v létě

Jak vytvořit účet pro nehtového technika

růže manikúra

Nezapomenutelný a neobvyklý účet přitahuje uživatele.

Na sociálních sítích platí pravidlo 5 sekund – tolik trvá, než pochopíte, zda je člověk zajímavý. Chcete-li si udržet klienta, musíte svůj profil navrhnout originálním a vizuálně krásným způsobem.

Vizuální design profilu

Profil manikérky na Instagramu je třeba udržovat s ohledem na několik nuancí:

  1. Avatar. Musí být personalizované.
  2. Přezdívka. K anglickým hřebíkům, které se často používají, stojí za to přidat město, název studia a iniciály.
  3. Záhlaví profilu. Můžete uvést odkaz na ceník, uvést kontaktní údaje a výhody.
  4. Ikony pro věčné příběhy. Je také lepší to udělat ve stejném stylu.

Témata pro příspěvky

Je lepší ponechat prostor zábavným a užitečným příspěvkům, než jen zveřejňovat fotografie své práce. Téma by mělo být zajímavé. Můžete například poskytnout tipy na sezónní péči o ruce nebo údržbu manikúry při čištění.

Zpracování fotografií

Pomocí zpracování můžete rám zesvětlit a odstranit vady. Používám Snapseed, AirBrush, PhotoDirector, LightX.

aplikace pro fotografování

Aplikace pro zpracování fotografií mají přehledné a uživatelsky přívětivé rozhraní.

Vizuální design hotových sloupků

Když jsou fotografie připraveny k publikaci, zbývá už jen přidat popisek. Několik tipů, které vám pomohou učinit textový obsah vizuálně atraktivním:

  • rozdělit dlouhý příspěvek na odstavce;
  • psát jednoduchým jazykem, bez složitých termínů;
  • používejte emotikony, ale s mírou;
  • vymyslet nadpisy, které jsou nejen zajímavé, ale také konzistentní s obsahem.

Kompletní dojem z pásky

Jednota stylu působí soudržným dojmem. Jedním ze způsobů, jak vizuálně navrhnout profil, je nekonečný feed, ve kterém se příspěvky spojují do jednoho obrázku. K jeho vytvoření je potřeba připravit obsahový plán. Pro zjednodušení můžete jednoduše použít stejné rámy a stejné příslušenství.

Tipy pro psaní prodejního textu

Dlouhé podpisy jsou užitečné, pokud je stránka potřebná pro pozvánky na mistrovské kurzy nebo kurzy. Manikérky, které neučí, ale pouze poskytují služby v oblasti krásy, by neměly přetěžovat svůj účet. Klient se více zajímá o myšlenku manikúry, a ne o témata mistrovských kurzů, které mistr absolvoval, typy fréz nebo nuance procesu.

Krásné fotografie musí být doplněny hashtagy. Když klient vyhodnotí portfolio, musí být poskytnuty další informace: kdo je mistr, kde a jak pracuje, jaké jsou náklady na služby, v jaké datum a čas jsou volná místa. Ale nemusíte úplně opustit užitečné a zábavné příspěvky.

Stavy o manikúře

Do popisu pod fotkou lze přidat vtipné citáty, ale neměli byste je používat místo statusu. Je lepší umístit užitečnější informace do záhlaví.

READ
Jak si vybrat kožich pro svou ženu

Nastavení účtu

Pro přístup ke statistikám a možnost přidávat způsoby kontaktování je lepší přepnout na firemní profil. To lze provést v nastavení Instagramu. Sociální síť budete muset propojit se svým profilem na Facebooku.

Zapojení předplatitelů

Čím více interakcí, tím větší je šance dostat se do sekce doporučení. Pro mistra je to bezplatný způsob, jak přilákat předplatitele. Chcete-li získat odpovědi, doporučuji zveřejnit následující příspěvky:

  • soutěže, ve kterých jsou podmínkami účasti komentáře nebo reposty;
  • fotografie před a po;
  • příběhy ze zkušeností s užitečnými tipy;
  • interaktivní příběhy s kvízy a anketami.

Jak se odlišit od ostatních

Podobné jsou i účty manikérek. Abyste se odlišili od svých konkurentů, doporučuji vám použít kreativní přístup. Nechť je zdroj originální, možná nekonečný (styl, kdy každá další fotografie jakoby navazuje na předchozí, je součástí velkého puzzle) a pod každou fotografií – podrobný popis.

Příklady příspěvků

hřebík účet

Avatar i ten aktuální jsou navrženy v pastelových barvách.

Příklady prodejních, poutavých a jednoduše zajímavých příspěvků na účtech manikérů:

  • studio @another.nails stimuluje aktivitu v komentářích a žádá předplatitele, aby uhodli název sady nálepek na nehty;
  • zakladatelka @want_nail_studio sdílí zajímavá fakta: dívky, které milují červený nehtový design, mohou zůstat věrné samy sobě – ​​býk (údajně symbol roku 2021 podle východního kalendáře „nemá rád“ červenou) fyziologicky nerozlišuje barvy;
  • @want_nail_studio nabízí přístup do kurzu designu pro odpověď – je třeba napsat správné pořadí aplikace designu na nehty podle fotografie.

Které profily by bylo užitečné přihlásit?

Můžete si osvojit styl správy účtu a komunikace s odběrateli od svých konkurentů. Ale neměli byste je kopírovat; je lepší přidat kreativitu a individualitu.

Chci nehtové studio

“Instagram” studia Eleny Klypko je vyzdoben ve světlých barvách. Ani světlé vzory nevyčnívají z lakonické pásky.

účet na nehty 12920

Aktuální užitečné informace a doplňkové služby.

Oksana_oblap

Profil zakladatelky Nail Jewelry D&D je poutavý. Mistr jen občas publikuje návrhy, častěji jsou na fotce detailní záběry třpytek a kamínků a každých pár příspěvků je černé pozadí se značkovým hashtagem.

Další.beautyspace

Profil značky obsahuje příklady nekonečného zdroje, hladkých změn barev a značkového obsahu. Toto je jeden z těch účtů, které stojí za to sledovat.

READ
Make-up pro rusovlasé dívky: výběr odstínů kosmetiky

Perfect10 custom nehty

Možnost profilu s pouze návrhy ve zdroji, ale nevypadá nudně. Nováčci Instagramu se mohou inspirovat úhly, osvětlením a použitím doplňků v rámečku.

Nyahnailartist

Nehtová umělkyně zachovává design s vodorovnými pruhy. Feed obsahuje nejen ukázky prací, ale i osobní fotografie.

Moyoulondon

Další profil o manikúře, jejíž majitelka nemá otázku, o čem psát. Pod každou fotografií je prodejní text nebo vtipný popisek a seznam hashtagů.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: