Kolekce spodního prádla H&M Happy Valentine s Day: vlastnosti a výhody

Anglická růže: Rosie Huntington-Whiteley modeluje svou jarní kolekci spodního prádla pro Marks & Spencer

Jsou tam obvyklé romantické doteky, které jsme od Rosie for Autograph očekávali: hezké květy a povrchové úpravy inspirované Rosiinou vlastní kolekcí vintage spodního prádla nebo mnoha tisíci soupravami spodního prádla, které během své kariéry modelovala.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY

Sdílejte tento článek

„Posílám spoustu fotografií inspirací, sbírám věci z bleších trhů a historických veletrhů,“ řekla o procesu návrhu, úzké spolupráci s vedoucí designu spodního prádla Marks & Spencer Soozie Jenkinson a jejím týmem.

Sdílela to: Rosie zveřejnila tuto fotku, na níž modeluje nejnovější kolekci, na své stránce na Instagramu a tweetovala ji svým sledujícím

Sdílela to: Rosie zveřejnila tuto fotku, na níž modeluje nejnovější kolekci, na své stránce na Instagramu a tweetovala ji svým sledujícím

Vintage: Rosie řekla, že některé z jejích návrhů jsou inspirovány její vlastní kolekcí spodního prádla

Vintage: Rosie řekla, že některé z jejích návrhů jsou inspirovány její vlastní kolekcí spodního prádla

„Ráda si všechno zkouším, než se dostane do výroby, abych produkty skutečně cítila, viděla, jak sedí na těle, ujistila se, že je chci nosit, a opravdu rozumím střihům a látkám,“ vysvětluje.

‘Chtěli jsme vytvořit luxusní kolekci spodního prádla, která by byla perfektní na Valentýna a obsáhla ženskou ženskost, aby se cítila naprosto krásná, ať už se léčí sama nebo dostává dárek od svého partnera.’

Rosie říká, že jejím oblíbeným kouskem je sada hedvábné podprsenky a kalhotek Ametyst, o které říká, že je to ‘podpisový styl’ z její kolekce v ‘nádherné a lichotivé barvě šperku.’

Soozie Jenkinson dodává: „Rosie a já jsme položili romantiku do samého středu této kolekce, inspirovali jsme se dekadencí a vybledlou krásou rokokového umění a dekadentním duchem Versailles.

Anglická růže: Rosie Huntington-Whiteley modeluje svou jarní kolekci spodního prádla pro Marks & Spencer

Anglická růže: Rosie Huntington-Whiteley modeluje svou jarní kolekci spodního prádla pro Marks & Spencer

„Kolekce byla navržena s ohledem na ženskost a obsahuje přepychové hedvábí s krajkou francouzského designu a nové ultra lehké kousky hedvábného šifonu, které vyzařují ženskost.

Přestože přiznává, že je inspirována jinými návrháři, není pochyb o tom, že kolekce Rosie, o kterých říká, že „vyzařují ženský půvab“ a jsou „výborné“ na nošení, vyvinuly svou vlastní chuť.

Jemně zaměřené a sexy, náladové a zasněné – přesto si pamatujte, že toto je nejprodávanější řada spodního prádla Marks & Spencer všech dob – také eminentně nositelná.

Jednoduše řečeno, nakupující M&S není hlupák. Koupí si kalhotky za 12.50 liber a podprsenky za 25 liber ne proto, že jim to řekne celebrita, ale protože se jim skutečně líbí.

READ
6 módních barev a tvarů tašek, které z každého udělají ikonu stylu

A to, stejně jako ty koltové končetiny, ty vlasy a ty krásné obrázky, je tajemství Rosiina úspěchu.

Protože ano, všichni chceme vypadat jako Rosie. Ale ještě víc než to? Chceme nosit pohodlné kalhoty.

Úspěch: Rosie

Úspěch: Rosieina kolekce se ukázala být nejprodávanější ze všech návrhářských kolekcí v Marks & Spencer

Elegantní: Rosie říká, že se jí líbí, aby její spodní prádlo bylo smyslné – což nositelka vyhrála

Elegantní: Rosie říká, že se jí líbí, aby její spodní prádlo bylo smyslné – něco, co nositelce nebude vadit předvádět se

Romantický: Rosie prochází smyslným dotekem

Romantický: Ve všech Rosiiných návrzích je cítit smyslný dotek – a přesto jsou eminentně nositelné

Calvin Klein je značka známá svými inovativními a odvážnými designovými řešeními. Je to oblíbená značka po celá desetiletí a jedním z jejích nejikoničtějších produktů jsou slipy. Tyto kalhotky jsou známé pro svou vynikající kvalitu, pohodlný střih a jedinečný styl. V tomto článku se podíváme na historii, vlastnosti a design slipů Calvin Klein.

Historie kalhotek Calvin Klein

Calvin Klein je americká módní značka, kterou založil Calvin Klein v roce 1968. Značka začala jako obchod se svrchním oblečením v New Yorku a rozšířila se na pánské a dámské oblečení, doplňky a vůně. Značka si získala oblibu v 1970. letech 1982. století díky svým minimalistickým designům a ikonické reklamě. V roce XNUMX uvedl Calvin Klein na trh svou první řadu slipů pro muže a rychle se stala senzací.

Na fotografii: Módní návrhář Calvin Klein

Kalhotky Calvin Klein se od ostatních značek lišily jednoduchým a klasickým designem. Byly vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů a měly pohodlný střih. Značka také použila inovativní marketingové strategie k propagaci svých slipů. Jednou z nejpamátnějších reklam byla kampaň z roku 1992 s Markem Wahlbergem, která vyvolala kontroverze, ale také zvýšila popularitu značky.

Na snímku: Mark Wahlberg a Kate Moss v kontroverzní reklamní kampani na spodní prádlo Calvin Klein v roce 1992. Markovi bylo v době natáčení 21 let a Kate byla nezletilá! Modelce bylo pouhých 17 let!

O rok později značka svůj marketingový tah opakuje a zákazníky opět šokuje ještě odhalenějšími fotografiemi Kate Moss v oblečení od Calvina Kleina. Z etických důvodů tyto obrázky v článku nezveřejňujeme.

Vlastnosti slipů Calvin Klein

Kalhotky Calvin Klein jsou známé pro své vysoce kvalitní materiály a pohodlný střih. Značka používá k výrobě svých slipů různé materiály, včetně bavlny, viskózy a mikrovlákna. Tyto materiály jsou měkké, prodyšné a odolné, takže jsou ideální pro každodenní nošení. Značka také používá pokročilé výrobní technologie, aby zajistila pohodlí a padnutí slipů.

READ
Hollywood Diet: Tipy a triky

Kalhotky Calvin Klein se dodávají v různých stylech, včetně bikin, slipů a boxerek. Každý styl má své vlastní jedinečné vlastnosti, jako je spadlý pas, tvarovaná kapsa nebo bezešvý design. Značka také nabízí širokou škálu velikostí, od malých po extra velké, aby si každý zákazník našel pohodlné nošení.

Krátký design od Calvina Kleina

Kalhotky Calvin Klein jsou známé svým jednoduchým a klasickým designem. Značka zaujímá minimalistický přístup k designu s čistými liniemi a důrazem na funkčnost. Kalhotky jsou obvykle jednobarevné, jako je černá, bílá nebo šedá, a na pase mají logo Calvin Klein. Logo je jednoduchý a elegantní design, který se stal ikonickým symbolem značky.

Kromě klasických střihů nabízí Calvin Klein také slipy s unikátnějším střihem. Značka spolupracuje s umělci, designéry a celebritami na vytváření limitovaných kolekcí slipů. Tyto kolekce obsahují výrazné barvy, potisky a vzory, které dodávají klasickým designům šmrnc.

Na fotografii: Kalhotky od Calvina Kleina ve spolupráci s umělcem Andy Warholem

Závěr

Kalhotky Calvin Klein jsou oblíbenou volbou již více než tři desetiletí. Díky závazku značky k vysoce kvalitním materiálům, pohodlnému střihu a minimalistickému designu jsou slipy jedny z nejznámějších ve světě spodního prádla. Inovativní marketingové strategie značky a spolupráce s umělci ji také udržují svěží a zajímavou.

Prodejny značky Calvin Klein však 6. března 2022 zavřely. O něco později, 28. dubna, se majitel této značky, americký holding Coty Inc, rozhodl 28. dubna 2022 zcela opustit Rusko.

Najít produkty podobné kvality je poměrně obtížné. Naše značka Try It On uvedla na ruský trh důstojný model bezešvých brazilských slipů a nabízí je vaší pozornosti:

Věnujte pozornost recenzím. Moje přítelkyně sama tyto kalhotky nosí s radostí.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: