“Stačí mi dobře spát, pít hodně vody a užívat si života,” odpovídala Vanessa Paradis na otázky o svých tajemstvích krásy. Přirozeně neuvěřitelně přitažlivá Francouzka se totiž nepotřebovala moc snažit, aby vzbuzovala obdiv. Díky svému hereckému a vokálnímu talentu se díky Vanesse cítila složitě nejen samotná Celine Dion, ale také se do ní zamiloval celý svět.
Samozřejmě, když o vás mluví tolik a často (a jen dobré věci), chcete najít způsob, jak si tuto popularitu udržet. Jak sama Vanessa přiznává, s věkem to pro ni bylo stále obtížnější. Ano, pokračuje ve vydávání nových hitů a hraní ve filmech, ale vyrůstají nové hvězdy, které nejsou v kráse nebo talentu horší než 50letá hvězda. Alespoň to tvrdí sama Paradis.
„Trvalo mi dlouho, než jsem v klidu zareagoval na svůj věk a oslavil výročí s úsměvem na tváři. V určité chvíli jsem se najednou přistihl, že si myslím, že si vytvářím komplexy. Teď se podívám do zrcadla a vidím tam všechny své nedostatky. A teď nemluvím jen o diastemu (zvětšená vzdálenost mezi zuby – pozn. redakce) nebo vráskách,“ přiznala Vanessa v rozhovoru s madame Figaro.
Vanessa a Johnny Depp v roce 1990
Jak víte, mnoho veřejných osobností čelí kritice. Fanoušci prostě nechtějí vidět, že jejich idoly, stejně jako všichni ostatní lidé, stárnou a mění se. Většina hvězd proto musí držet diety, cvičit a využívat služeb stylistů, kosmetologů, vizážistů a výživových poradců. Příliš tvrdé požadavky jí podle Vanessy neumožňují uvolnit se a cítit se skutečně šťastně.
„Krása v mém věku je dřina. Toto je práce, kterou musíte dělat každý den: sport, meditace, diety, 8 hodin spánku. Snažím se jíst správně, ale někdy se podvolím – a to je, jak se mi zdá, dokonce dobré. Někdy pětkrát týdně dělám balet, jógu a pilates a někdy pár měsíců nedělám vůbec nic. Vidíte, nechci být otrokem svého vlastního těla. Musíte se umět bavit a porušovat pravidla!“ – říká Paradis.
Vanessa si dobře uvědomuje, že co se týče postavy, má mnohem více štěstí než mnozí jiní v jejím věku. Nemá sklony k rychlému přibírání na váze, takže si klidně může dovolit vynechat cvičení nebo jíst pizzu před spaním. Hvězda si zároveň uvědomuje, že veřejnost by reagovala mnohem lépe, kdyby stejně jako Jennifer Lopez trvala na tom, aby vstávala v 5 ráno, cvičila dvě hodiny denně a držela dietu.
„Každý ví, že stárnutí je nepříjemný proces. Ale stále slyšíme: “Wow, ona je tak stará!” nebo “Podstoupila plastickou operaci a začala vypadat mladší.” Nevadí mi opravit křivý nos, odstranit váčky pod očima nebo zvětšit prsa. Ale snažit se zpomalit proces stárnutí nebo napnout kůži chirurgickým zákrokem rozhodně není ten případ. „Chci říct, že lidé věnují příliš mnoho pozornosti vzhledu hvězd,“ říká umělec.
Navzdory jejímu kategorickému odmítnutí podstoupit chirurgické zákroky Vanessa stále chodí ke kosmetologům. Miluje různé masáže jak obličeje, tak celého těla. A než půjde ven, hvězda žádá stylisty a vizážisty, aby zamaskovali všechny nedokonalosti. “V každé situaci mě zachrání kouřové oči – s tímto make-upem se cítím tak sebejistě, jak je to jen možné. Moje každodenní make-up taštička vždy obsahuje tvářenku, rozjasňovač a řasenku,“ říká herečka o svých oblíbených produktech.
Před důležitými událostmi také Vanessa dodržuje dietu, která dobře působí proti otokům. Na několik týdnů se vzdává sacharidů a pozdních večeří a také kontroluje množství vody, kterou pije – pro ni jsou to alespoň dva litry denně.
„Čokoláda, šunka a těstoviny jsou věci, které mi mohou kdykoli zvednout náladu. Ale taková jídla by samozřejmě nikdo neměl jíst pravidelně. Několik dní v týdnu se vyhýbám mléčným a moučným výrobkům, což mi dodává ploché břicho a spoustu energie,“ říká Vanessa.
Vanessa se svou dcerou Lily-Rose
Nyní se Paradis velmi obává, že její 23letá dcera také musí snášet kritiku. Lily Rose-Depp, která měla to štěstí, že zdědila vzhled své matky, si stěžovala, že mnozí pochybovali o jejím hereckém talentu a posuzovali ji pouze prizmatem jejích hvězdných rodičů. Kvůli tomu se u dívky v pubertě rozvinula porucha příjmu potravy, se kterou se neuvěřitelně těžko žije.
„Dítě, jehož rodiče jsou slavní, už byla odebrána část osobnosti. Samozřejmě je lákavé požádat producenty, aby roli svěřili vašemu dítěti, ale pokud svou práci nedělá dobře, dlouho tu nevydrží. Moje dcera je pracovitá, takové lidi v dnešní době vidíte jen zřídka. Přežila mnoho neúspěšných castingů a neúnavně pracovala na úspěchu,“ uzavřela.
Hippie styl je při aplikaci na tuto ženu děsivý – koneckonců je jasné, že chryzantémy vybledly. ale může to vypadat docela snesitelně, vezměte si alespoň tu Chanel show. jediné, co zůstalo nezměněno a dojemné, byl znepokojivý zajíčkový úsměv z dětství a možná i krásné oříškové oči.
ale když vidím takové fotky, je mi tak smutno) no to jsou hvězdy, bez komplexů) to chci taky)
OMG, jak je děsivá. ((
jen uprchlí Rumuni-cikáni-hippies
děvčata! Vydržel jsem to dlouho – dva roky. ale už nemám sílu. po tomto příspěvku jsem se rozhodl zaregistrovat se sem – myslím tím, že jsem spalující brunetka (nevím, proč se obává bledosti pleti – která je v podstatě tmavá (protože východní soudruzi v generaci se snažili) a v generál má komplexy z každého důvodu) Chápu, znamená to 6. fotku a prostě ztrácím klid! Nejsou to jen hippies! Jediné, co tu chybí, je „bílý Bim-Black Ear“ – a, no, kopie tuláka! No, „tohle“ není krásné a esteticky příjemné a vůbec užitečné pro diskusi o stylu! Toto (IMHO) je jen rychlý výlet do obchodu (a možná se to nikdo nedozví!)
V našem životě můžeme často používat nastavené výrazy. Každý například zná větu „za všechno musíte zaplatit“. Ale je to tak?
A může se něco, co bylo dáno zdarma, ukázat jako skutečně cenné?
KNIHA DALE CARNEGIEHO
Příběh herce Vova Gartsunova
Vova Gartsunov patří k nové vlně herců – jak se říká, mladá krev a svěží tvář. Gartsunov má například role v televizních seriálech „Stream“ a „Difficult Teenagers“, životopisném dramatu „Kretsul“, novém projektu Jurije Bykova „Dashing“, jehož uvedení je naplánováno na rok 2024, a mnoho dalších. Herec má chytlavý a texturovaný vzhled, se kterým se Gartsunov po dlouhou dobu snášel. “Udělala ze mě docela zajímavý a krutý vtip – myslím její uši.” Velmi často se staly důvodem k posměchu, někdy nepříliš příjemným, ze strany mého okolí, školní komunity i starších dětí.“
„V dnešní době je běžné schovávat se za psychické trauma. Ale jsem zvyklý nepřipisovat svou slabost svým zraněním. Moje máma mě naučila klást si ty správné otázky a nelitovat se.“ Kniha Dale Carnegieho Jak si budovat důvěru a působit na lidi ve veřejném vystupování? Vova na to narazila náhodou a ve správný okamžik práce na sobě: prostě ležela ve vchodu domu, kde herec bydlel po přestěhování do Moskvy. “Nemůžu říct, že se to stalo řešením všech problémů a změnilo můj život, ale rozhodně mi to dalo další nástroje a nové kolo vývoje.”
Vova v rozhovoru několikrát zdůraznil, že náhodné objevy jsou samozřejmě dobré, ale důležitá je neustálá vnitřní práce na sobě. A také schopnost naslouchat svým pocitům bez ohledu na společenské trendy, projevovat lásku a zvědavost vůči světu kolem sebe. Tyto vlastnosti vám rozhodně nedovolí zestárnout ani v mysli, ani v srdci. Mimochodem, Vova vrátil knihu do vchodu, protože sdílení je také důležité.
Minimálně 92 filmů
lze sledovat po dobu 3 měsíců s bezplatným internetem Tele2.
Již běžíme sestavovat žebříček filmů z online kina Wink!
VINTAGE KIMONO V KOUZELNÉM KUFRU
Příběh Katiky, umělkyně a obyvatelky dílen Winzavod
Katika je umělkyně a rezidentka dílen Winzavod. Hlavním médiem, ve kterém Katika posledních 10 let působí, je pletení. Katika pomocí háčku (a používá ho pouze umělkyně a považuje to za součást své umělecké výpovědi) vytváří panely, kde reflektuje různá témata: dětství, okolní realitu a události, místo autorky ve světě. Náměty jejích děl často zahrnují předměty, které mají zvláštní hodnotu a jejichž prostřednictvím Katika udržuje spojení se sebou samým a svými vzpomínkami: například tamagoči nebo plechovka kondenzovaného mléka podle GOST.
Pro Katiku je minimalismus ve věcech velmi důležitý. “Nemám na sezónu moc oblečení: troje šaty, tři páry bot, tři bundy a ve svém obytném prostoru mám jen to nejnutnější.” Umělkyně má ale kouzelný vintage kufr, ke kterému se dostala náhodou, kde sbírá památné předměty. Mezi nimi je kazeta s albem „Caste“, stará mince z XNUMX. století, přadénka příze, kterou daroval cizinec z Ameriky. A také staré kimono od japonského umělce.
Po dobu 3 bezplatných měsíců můžete poslouchat 4 různé kurzy –
„V Tokiu jsem měl několik samostatných výstav, díky kterým jsem se tam spřátelil, se kterými se snažím být v kontaktu. Dlouho jsem komunikoval s poněkud starším umělcem. Nemluví dobře anglicky a já nemluvím dobře japonsky. Veškerá naše komunikace se proto odvíjela od komentářů pod příspěvky a blahopřání k svátku. Ale loni přišel na otevření mého projektu a přinesl mi jako dárek staré vintage kimono, zřejmě od babičky! To je taková relikvie, která pro mě hodně znamená. Myslím, že tohle je věc, kterou předám svým dětem a vyprávím její příběh. Teď kimono leží na oltáři v mé skříni. Měla jsem ho na sobě jen jednou.”
k dějinám světového umění, směrům současného umění, literatuře a filozofii 500. století. A to vše na superrychlém internetu až 2 Mbit/s TeleXNUMX! Přihlásíme se?
DOPRAVA JAKO DIrigent umění
Příběh Nikoly Melnikova, skladatele, klavíristy, zvukového producenta
Nikola Melnikov, který vystudoval ruskou hudební akademii Gnessin, se vždy snažil oddělit se od akademické školy. Odtud touha skládat díla sama, kombinovat skladby napsané pro klavír s elektronickou hudbou, hrát ji tam, kde ji ještě nikdo nehrál, přenášet ji za zdi koncertních sálů. To samozřejmě komplikuje tvůrčí proces: jedna věc je, když přijdete do sálu s akustikou, kde jsou židle pro orchestr, je tam zvukař, druhá věc je, když se všechny tyto věci musí promyslet a vytvořit pro každé místo zvlášť. “Měl jsem nápad, viděl jsem obrázek na internetu – s největší pravděpodobností to udělám za pár měsíců.” Není pro mě větší potěšení než přejít od konceptu k realizaci.“
Nikola vytváří audiovizuální projekty v různých geografických lokalitách Ruska: „. zpravidla na cizích a těžko dostupných místech, kde se ještě nepořádají koncerty a elektronické živé show, kam se netahalo piano. Jedním z takových míst je například jezero Elton ve Volgogradské oblasti na hranici s Kazachstánem. Pochopili jsme, že veškeré vybavení se tam musí vozit autem. Jedna značka auta nám dala několik SUV na přepravu a natáčení projektu. Auto zde působilo jako dirigent umění.“ K dalšímu podobnému incidentu došlo, když Nikola natáčela video na Bajkalu. Poté místní správa poskytla podporu a pomoc při dodání klavíru do centra jezera na hivus – speciální vznášedlo, které se po jezeře plaví výhradně v zimě. Samotný nástroj byl prakticky darován za nic. Filmový štáb ho našel na Avitu za cenu 1 rubl a přivezl ho na místo pár hodin před začátkem natáčení.
Dalším místem, kde chce Nikola žít, je maják Aniva na Sachalin. Kromě toho, že je to místo malebné, je zajímavé i z pohledu krajiny a vhodnosti pro takové akce. Maják je oddělen od pevniny a sedí na vysokém útesu, takže je potřeba speciálně navržené plavidlo, které dokáže přepravovat vybavení a které lze snadno přivázat k útesu. „Chtěli bychom udělat instalaci o probouzení majáku, která by spojovala zvuk, světlo a obraz. Myslím, že projekty, jako je tento, mohou přitáhnout pozornost k opuštěným místům a objekty jako maják se stanou symboly.“