Jak změnit svůj život k lepšímu: kde začít

Chci změnit úplně všechno do nejmenšího detailu, ale ani nevím, kde začít..

Psycholog-poradce, terapie, pomoc v obtížných životních situacích https://www.b17.ru/egv. · 7. listopadu 2020 · b17.ru/egvozdeva

Nejlepší je začít s plánem. V první fázi je třeba myslet na to, ne kde začít, ale čeho chcete dosáhnout, tzn. představte si konečný cíl. Jaký život vidíš sám? Popište různé oblasti – vás (vzhled, image), váš domov, práci, životní styl.

A pak začněte pomalu měnit některé detaily ve všech oblastech. Pro přehlednost si to zapište a pokračujte.

Nejdostupnější cestou je začít měnit svůj vzhled, vzdát se některých zlozvyků a změnit něco ve svém životním stylu.

Psycholog, certifikovaný Gestalt terapeut. Online. Pracuji s lidmi, ne s nimi. · 7. listopadu 2020 · olgaeliseeva.ru

Začněte měnit maličkosti. To vás bude inspirovat k dalším změnám a podpoří vás v těžkých chvílích.

Jako psycholog mám otázku: proč všechno měnit. Jak tato potřeba vznikla?

Náhodou jsem byl unavený z toho, jak žiju a jaká budoucnost mě čeká, když vše zůstane na svém místě. Chtěl jsem, aby. Přečtěte si více

Můj emoční zdroj byl dříve často na nule, i když se mi zdálo, že nestojím na místě, že se rozvíjím, že jsem motivovaný. Jenže se ukázalo, že motivace nepocházela ze sebelásky, ale naopak, a tak jsem si uvědomil, že potřebuji psychologa. Co mi zlepšilo život? V tomto nekonečném závodě se mou hlavní motivací stalo být lepší, než jsem byl včera, ne lepší než. Přečtěte si více

Právě teď opusťte svou komfortní zónu, své okolí, své myšlenky o minulosti. Zbavte se všeho zbytečného: od přátel a blízkých, kteří stahují vázy, od oblečení a myšlenek, které vám kradou zdroje. Snažte se jíst pouze čerstvé ovoce. Buďte otevření světu, nebraňte se vesmíru. Hledejte sebe, své okolí, místo, kde budete zářit a vonět, vyhledávejte aktivity. Přečtěte si více

Chci umět všechno změnit.

Je špatné rozumět ruštině a matematice, dokonce špatné, pochopil jsem, co jsem poslouchal, a znovu jsem nerozuměl a je to těžké slyšet. Chci změnit životy

Institut psychoterapie online. Výzkumný ústav sociální psychologie a. · 29. září 2019

Nabídnu jednu z mnoha možností, které se mi dnes líbí. První věcí je zjistit typ vaší osobnosti. JE TO o temperamentu, o extraverzi/introverzi, o typu ega. V souladu s tím jde o základní životní hodnoty, o základní a neurotické potřeby vašeho typu osobnosti, o psychickou obranu. O preferovaných profesích a preferovaných partnerech. A mnoho mnoho dalších. O tobě. A toto je váš malý krůček k velkým změnám ve vašem životě.

Jen je potřeba začít přemýšlet jinak. Vše se zdá být jasné, ale často jednáme tak, jak jsme zvyklí, automaticky. Celá potíž spočívá právě v tom. Intelektuálně můžeme rozumět, ale musíme toto porozumění převést na emocionální. Dokud to nezažijeme na vlastní kůži, nepochopíme, proč je to nutné. Proto, pokud se vás neptají, je lepší nezasahovat. Člověk je schopen porozumět, jen když má prosbu, touhu, potřebu. Ale jak to tedy je „myslet jinak“?

Čtěte chytré knihy. Když čteme, zdá se, že prožíváme zkušenost jiného člověka. Jak intelektuálně, tak emocionálně, což je důležité. Pokud to uděláme promyšleně a ne nahodile. Kdysi jsem tuto dovednost podceňoval. Hlavní je číst častěji. Je to lepší každý den, můžete začít na 10-15 minut a postupně prodlužovat čas. Pokud vás nic nezajímá, je to normální. Postupně pochopíte, co je vaše a co ne. Hlavní věcí je nevzdat se této záležitosti. Tak se tvoří návyk. Pokud opravdu chcete změnit svůj život tak, aby byl co nejméně bolestivý a hladký, pak čtěte dál.

READ
Pokojová růže - péče doma, výběr osvětlení, jak stříhat, přesazovat a množit květinu

В pondělí (velmi stereotypní, že?) Vstáváte o hodinu dříve než obvykle. Pokud neuklízíte každé ráno, vysajte a vytřete podlahy. Cvičte a ustelte si postel. Na to by měla stačit hodina. Pokud máte k snídani docela velkou porci, snižte ji. Začněte hubnout. Pokud je příliš malý, trochu jej zvyšte. Hubení lidé mají méně energie. V práci (nebo ve škole, jak to platí pro každého) buďte energičtější, společenštější než obvykle. Při plnění úkolů se snažte vydat ze sebe všechno. Když se vrátíte domů, nalijte si silný černý čaj (pokud nepijete čaj nebo kávu, pokud nepijete čaj nebo kávu, je čas začít!) a lehněte si na pohovku. Máte celou hodinu na odpočinek. Nedoporučuje se trávit tento čas sledováním filmů nebo surfováním na internetu. Číst knihy. Literatura je jak umělecká, tak vědecká. Určitě existuje něco, co jste nečetli! Dělejte si poznámky, to nejdůležitější si můžete zapsat do sešitu. Dále si udělejte základní domácí úkoly, které máte. Poté budete mít dostatek času na komunikaci. Je důležité si uvědomit, že byste se měli snažit spát alespoň 8 hodin. Pamatujte si, v kolik jste se vzbudili, a spočítejte si, kolik času potřebujete každý den usnout, abyste se probudili ve stejnou dobu. Také se nedoporučuje spát déle než 9 hodin (ale stále lepší než 7). Před spaním si poslechněte uklidňující hudbu nebo si přečtěte lehkou knihu. Neměli byste používat gadgety před spaním, velmi to narušuje váš spánek. Věnujte se koníčku. Pokud již máte svého vlastního koníčka, přidejte si nový! Nikdy není pozdě naučit se něco nového. Tento rozvrh je poměrně flexibilní, některé třídy lze prohodit. Nezměnil jsi názor na změnu svého života, správně?

Rozhodněte se a změňte, začněte u sebe, svého denního režimu, cvičení, stravovacích návyků. Najděte si novou práci nebo začněte podnikat, vyměňte šatník

Můžete změnit svůj život, pokud máte na mysli plánování svých záležitostí atd.
Ale je nemožné změnit sebe.
Ale je možné a nutné pochopit a přijmout sám sebe, prostě proto, aby se žilo pohodlněji a lépe

Nejúčinnějším způsobem je vidět a vidět, že život sám se mění. Život obecně i život konkrétního člověka. Zároveň samozřejmě musíte pochopit, kdo se dívá a proč tyto změny nevidí ani necítí.

Jak se mnozí psychologové domnívají, že chcete-li změnit svůj život, musíte změnit sami sebe. Mnoho motivačních autorů s nimi souhlasí: pokud chcete, aby se váš život změnil, musíte si stanovit cíl, nastínit konkrétní časový rámec, jasně si představit, co je k tomuto cíli potřeba (vzdělání? peníze? čas?) a bez odkladu začít k tomu hned jít. Ale především přestaňte očekávat pomoc, rady, zázraky ze světa, začněte spoléhat jen na sebe, najděte v sobě oporu, sílu k disciplíně a motivaci – a takové vnitřní změny nevyhnutelně způsobí změny vnější.

READ
Kdy ženě během těhotenství začnou růst prsa?

Jak změnit svůj život k lepšímu?

Nejprve musíte pochopit, co to znamená „změnit se k lepšímu“. Protože každý má svůj vlastní koncept „lepšího“. Jak se říká, někteří mají starý chléb, zatímco jiní mají malé diamanty.

Proto musíte nejprve zjistit, co pro vás znamená „lepší“. A pak je potřeba si stanovit cíl podle schématu, které se v koučování používá. To znamená, že cílem by mělo být:

a časově omezené.

Charakteristický. Například nejen „Chci více diamantů!“, ale „Chci 3 další diamanty týdně!“ Ne “Chci, aby byl chléb čerstvější!” Odpověď: „Chci, aby byl chléb o 25 % čerstvější.“

Měřitelný. Jak poznám, že chleba je o 25 % čerstvější (odpověď: Zakousnu se a zuby mi neupadnou). Jak zjistím, že jsem získal další 3 diamanty? Základní Watson! Banka Mines of Middle-earth Bank mi oznámí, že minulý týden dorazily do mé bezpečnostní schránky 3 další oblázky!

Dosažitelný. Chcete mít větší diamanty, ale ještě není vyřešena ani otázka čerstvosti chleba? Ne, zázraky se samozřejmě dějí, ale je lepší k nim přistupovat postupně. Cesta k nim tak vypadá jasněji a méně děsivě.

Aktuální. Potřebujete to vůbec? Nakonec nemůžete do prstenu vložit ani velký diamant a ropucha vás jako dárek uškrtí. A starý chléb je velmi chutný, když ho ještě více vysušíte v troubě a namažete máslem. Tady.

Časově omezené. “No, jednou chci diamantový důl.” “ „No, chci, aby byl chléb jednoho dne čerstvější. “Someday je takové společensky přijatelné synonymum pro slovo “nikdy.” Musíte se tedy rozhodnout o časovém rámci, rozbít cestu na kousky a běžet/jít/plazit se směrem k cíli.

Spisovatel, podnikatel a cestovatel Chris Guilbeault mluví o jednoduchých akcích, které přinášejí výsledky.

Materiál z publikace „Ideonomika“.

Žít lépe znamená žít jinak, takže je třeba něco změnit. Aby byl život zítra jiný, budete se muset změnit dnes.

Některé věci se mění snadněji než jiné. Pravidelným vystavováním se novým nápadům a postupům se můžete naučit myslet a žít jinak.

Nové nápady mají také tendenci na sebe navazovat. Vyberte si pár z nich a zamyslete se nad tím, jak může jejich použití ovlivnit váš život. (Věnujte zvláštní pozornost tomu, co způsobuje silnou reakci, pozitivní i negativní).

1. Naučte se rozpoznávat tajné rutiny. To platí pro všechna nevyslovená, ale trvalá pravidla, která musíme dodržovat. Porušení těchto norem vede ke společenskému nesouhlasu. (Abyste se pobavili, začněte je lámat a uvidíte, jak lidé reagují. Postavte se ve výtahu špatné cestě, řekněte lidem, jak se skutečně máte, když se zeptají „Jak se máš?“ atd.) d.).

2. Zapište si to. Najděte si systém, který vám vyhovuje (neexistuje zde žádné univerzální řešení) a používejte jej každý den. Pokud si to nezapíšete, většinu toho, co jste se naučili, zapomenete. Pro osvěžení znalostí použijte pravidelné opakování.

3. Zamyslete se nad skupinou lidí, se kterou se nejvíce ztotožňujete. a zamyslete se nad tím, kde s nimi nesouhlasíte. Udělejte totéž pro jakoukoli náboženskou příslušnost, národnost, organizaci atd. Nikdy se nenaučíte myslet samostatně, pokud přijmete rámec, aniž byste se ho naučili.

READ
Přirozený jas pleti: módní, protože je krásný

4. Vaše vzpomínky na nějakou věc se liší od věci samotné. Toto je známé jako zkreslení paměti (ve skutečnosti existuje mnoho různých zkreslení mozku) a všichni jsme k němu náchylní. Jedna z věcí, o kterých hodně přemýšlím, je pravidlo vyvrcholení: nejvíce si pamatujeme intenzivní část zážitku a máme tendenci podceňovat zbytek, i když jiné části byly mnohem typičtější.

5. Nesnažte se „být v rovnováze“. Vyrovnaní lidé nemění svět a pro nikoho nejsou nijak zvlášť zajímaví. Buďte sami sebou, přijměte vzestupy a pády a prostě žijte.

6. Pochopte rozdíl mezi tím, co můžete ovládat, a tím, co nemůžete. (nápověda: většina věcí je mimo vaši kontrolu). Pokud se dokážete přestat starat o věci mimo vaši kontrolu, většina starostí zmizí z vašeho života.

7. Identifikujte, jaké drobné nákupy vám přinášejí radost a nemějte z nich výčitky svědomí.. Ignorujte finanční experty, kteří vám říkají, abyste ušetřili tím, že si nekoupíte kávu nebo se vzdáte malých radostí. Tyto nákupy z dlouhodobého hlediska finančně nic nezmění, ale ovlivní vaši radost právě teď.

8. Pokud jde o vylepšení životního stylu, která stojí peníze. (domy, auta atd.), buďte opatrní se svými sny. Některé upgrady jsou opravdu užitečné, ale brzy o ně začnete ze zvyku usilovat. Ve skutečnosti je to varovné znamení: chcete něco bez jasného důkazu, že to zlepší život. Pozor!

9. Pochopte princip averze ke ztrátě: Mnohem více se bojíme, že něco ztratíme, než bychom chtěli získat. Mějte to na paměti, když přemýšlíte o různých možnostech a rizicích. Někdy je nejnebezpečnější věcí na světě neriskovat.

10. Když se potýkáte s rozhodnutím, přemýšlejte o každé možnosti. a věnujte pozornost svým tělesným pocitům. Studoval jsem tuto praxi a po mnoho let jsem ji nemohl skutečně cítit. Jeden z prvních terapeutů mě neustále žádal, abych popisoval události, a ptal se: “Jak tento pocit reaguje v těle?” a vždy jsem rozdával pocity mysli, ale ne těla. Cílem je najít somatický pocit.

11. Snažit se potěšit někoho s neustále se měnícími očekáváními je jistý způsob, jak neustále pociťovat úzkost. Navíc, cokoli vás nezabilo, s největší pravděpodobností se vás pokusí zabít znovu.

12. Projev sobecké velkorysosti: být dobrým člověkem znamená cítit se šťastněji. Udělejte každý den něco hezkého pro někoho jiného.

13. Používejte nástroje, které vám umožní naučit se každý den něco nového. Kdysi jsem si například myslel, že shrnutí knih jsou hloupé, ale pak jsem se rozhodl to zkusit, zvláště v oblastech vědy, ve kterých jsem měl málo znalostí. Najednou jsem zjistil, že jsem se během krátké doby naučil spoustu nových věcí! Nyní mám několik aplikací, které mi umožňují naučit se něco nového bez ohledu na to, kde jsem.

14. Vyhýbejte se činnostem, které provozujete pouze pro postavení nebo prestiž. To bude vaše zkáza nebo se budete alespoň cítit depresivně.

15. Vztahy mají celou řadu nevyřčených pravidel a vzorců. Věnujte jim pozornost. Co potřebuje váš partner? Kdo jiný by si teď přál vaši pozornost?

READ
Jak si krásně sepnout vlasy: sponkami, vlásenkami, spony

16. Někteří lidé jsou přirozeně povznášející a radostní. Trávit více času s nimi a méně času s těmi, kteří jsou negativní a smutní.

17. Sportování nepřináší vždy potěšení, ale možnost cítit se silný a zdravý ano. Když se rozhodujete, zda byste měli cvičit, myslete na to, jak se po cvičení budete cítit. Večer jsem rozložil ranní běžecké oblečení.

18. Srovnávání je základním kamenem utrpení. Abyste se nenechali odradit a byli šťastnější, vyhněte se srovnávání se s ostatními.

19. Buďte opatrní, když sledujete jakýkoli seriál delší než jednu sezónu. Pokud se vám to opravdu líbí, pokračujte! Pokud nedosáhne alespoň 9 bodů z 10, přestaňte. Jak se říká, moře je vždy plné streamovacích služeb. nebo alespoň na internetu.

20. Udělejte si seznam toho, co považujete za pravdivé. Aktualizujte jej, jak se vaše přesvědčení mění.

21. Držte se rozvrhu, ale někdy to vzdejte úplně. Obě tato pravidla jsou pro úspěch nesmírně důležitá. Někteří z nejambicióznějších lidí žijí nejnudnější životy – vědí, co je třeba udělat, a tak jdou za svým cílem, aniž by se rozhlíželi kolem sebe. Ale pokud trávíte všechen svůj čas tímto způsobem, riskujete, že se budete nudit a uvíznete na cestě. (Ano, to je přesně ten případ, kdy potřebujete rovnováhu).

22. Šťastná přestávka je štěstí + akce. Chcete-li mít více štěstí, buďte aktivnější. Choďte co nejčastěji. Jděte po schodech nahoru. Když k vám přijdou nápady, proměňte je v praktické kroky a začněte jednat.

23. Obvykle existuje více způsobů, jak něčeho dosáhnout. Alternativní metody jsou často jednodušší, rychlejší, levnější nebo prostě lepší.

24. Cesta ze špatné situace je vždy možná.. Pokud se vám něco opravdu nelíbí, nebojte se změnit názor. Nezáleží na tom, kolik jste již investovali! Skuteční vítězové často nechávají to, co začali.

25. Někteří lidé rádi stanovují a prosazují omezení bez jakéhokoli dobrého důvodu, kromě ochrany vlastní síly. Udělejte vše pro to, abyste tato omezení prolomili, a to jak pro sebe, tak pro ostatní.

26. Snažte se budovat své vztahy s lidmi sdílením jejich hodnot, nikoli jejich přesvědčení. Jste v bublině složené pouze z lidí se stejným politickým a sociálním přesvědčením? Rychlý test: Pokud si nemůžete vzpomenout na mnoho blízkých lidí, kteří nesouhlasí ve velkých otázkách, jste v bublině.

27. Nikdy nepoužívejte sociální sítě jako zdroj zpráv.

28. Úspěšní lidé používají systémy, ale systémy, které používají, se mohou lišit. Nemusíte brzy vstávat, deset minut denně meditovat, ráno nekontrolovat e-maily atd., což je trend produktivity. Musíte zjistit, jak nejlépe fungujete, a poté provést jakékoli změny, abyste tyto podmínky udrželi.

29. Zkuste si zapamatovat, že každý zažil trauma nebo bolest srdce, nebo, pokud měl zatím štěstí, že jim unikl, dříve nebo později ho předběhnou. Mějte to na paměti, když jednáte s lidmi, kteří vás obtěžují.

30. Naučte se rozvíjet svou emoční inteligenci. Všímavost a empatie nejsou přirozené talenty!

31. Pokud se ocitnete v situaci starého konfliktu, zeptejte se sami sebe: „Chceš mít pravdu nebo svobodu?“ Vyberte jednu věc. Navíc prvním pravidlem vyjednávání je, že prohrává ten, kdo se nejvíc trápí. Pokud jste připraveni kdykoli odejít, pak jste v silnější pozici.

READ
7 kroků ke krásné chůzi

32. Aniž to berte příliš vážně, udělejte si pár testů osobnosti, abyste o sobě rychle získali užitečné informace. Je šance, že se něco naučíte, i když to není ten nejvědečtější proces. Několik klasických testů: čtyři typy temperamentu, archetypový test, Myers-Briggsova typologie.

33. Uvědomte si, jakou roli ve vašem životě hraje ego. Nesnažte se ji porazit, snažte se identifikovat, kdy vás vede ke špatným rozhodnutím. Ego je váš nepřítel!

34. Budete šťastnější, když se nebudete snažit měnit kvůli jiným lidem. nebo očekávejte, že se ostatní lidé za vás změní. Většina lidí dělá to či ono, a proto jsou často zklamaní.

35. Přemýšlení o scénářích přežití vám pomůže stát se silnějšími. Mohou to být různé situace: ztratit se v divočině nebo přijít o práci a úspory během jednoho dne. Co uděláš, když.

36. Laskavost je velmi podceňována. Každý může být laskavý – nevyžaduje speciální dovednosti nebo školení, ale má okamžitý pozitivní dopad. To je možná nejlepší life hack.

Dojdeme k tomuto:

  • Vždy je něco, co se můžeme naučit.
  • Vždy se dá něco udělat.
  • Vždy existuje způsob, jak projevit laskavost.

Učení vás rozvíjí, aktivní volby vám pomáhají žít jinak a laskavost může někomu rozjasnit den a zároveň se budete cítit lépe. Když si nebudete vědět rady, zamyslete se nad těmito třemi možnostmi a rozhodněte se, co dál.

Materiál připravil tým publikace o podnikání, životě a seberozvoji „Ideonomika“. Související články:

Vítejte v sekci – zbytečné rady.

37. Nikdy neberte negativní komentáře pod zajímavým příspěvkem vážně. Vždy se najde komentátor, který napsané prohlásí za hloupé, aniž by svůj názor nějak zdůvodnil.
Pamatujte, každý má svůj názor, jako díru v zadku. Tvůj život je tvůj, abys žil. Je jen na vás, co s radou uděláte

Promiň, Yasha, ale v mé odpovědi není vůbec žádná kritika)

Výborné tipy, mnohé se mohou někomu zdát samozřejmé, ale nejen, že mi osvěží paměť a pomohou mi se rozvíjet. Moc děkuji za článek!

Buď hodný. Nebuď zlý.

Výborná rada, především proto, že nevyzývají k zahájení úplně nového života.

K podobnému způsobu života (25-27 z 36 posledních 15 let aktivně cvičím) jsem se dostal, i když daleko – přes krize a ne nejlepší zážitky. Stal jsem se lepší verzí sebe sama, což mělo pozitivní dopad na mé zdraví, kariéru a radost ze života.

Buďte laskavější k ostatním, zpochybňujte častěji pravdy, své vlastní i ty, které jste přijali. Nebojte se špatných životních zkušeností, protože je má každý. Nesnažte se být dokonalí, ale snažte se žít tak, abyste se na každé narozeniny ohlédli o rok zpět a prohlásili, že za ten rok jste se stali lepšími a chytřejšími.

Vše vyjmenované z osobního (no, možná 1 bod není možné vyzkoušet na sobě) opravdu pomáhá získat takovou radost ze života, že vaše okolí začne buď zářit radostí z komunikace s vámi, nebo žlučí (no, záleží na na osobu).

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: