Jak utáhnout tělo: způsoby, jak bojovat doma a v salonu, recenze

Štíhlé, krásné tělo je snem snad každého člověka. Někomu k tomu stačí každé ráno krátké cvičení, jiný je potřeba mírně upravit jídelníček a jiný vynaloží velké úsilí, ale kýženého výsledku se stejně nedostaví. Jak zpevnit tělo a zeštíhlit?

Jak dosáhnout krásného tónovaného těla?

Pokud nepomůže jeden cvik nebo redukce koláčů na jídelníčku, měli byste k této problematice přistupovat komplexně. To znamená, že budete muset vážně přehodnotit svůj jídelníček, fyzickou aktivitu a nezapomenout na zábaly.

V první řadě musíte opravdu chtít. Navíc se musíte připravit na dlouhou práci, protože přebytečných kil se nezbavíte za pár dní. A ještě jedna věc: stojí za to najít v této činnosti radost a potěšení (kromě konečného výsledku). Například jste vždy měli rádi tanec, takže stojí za to přihlásit se na kurzy nebo si vyhradit několik hodin týdně pro sebe a tančit s radostí. Nebo už dlouho chcete hledat a zkoušet nová jídla? Je čas začít hledat dietní, ale chutná jídla.

Bez správné výživy nelze problém vyřešit. Proto musíte přehodnotit svůj jídelníček. Pokud je ve vašem jídelníčku příliš mnoho nezdravého jídla (koláče, pečivo, rychlé občerstvení), měli byste ho odstranit nebo omezit na minimum. Zvýšenou pozornost je ale potřeba věnovat zelenině, obilovinám, libovým rybám, ovoci, bylinkám a lesním plodům.

Co se týče fyzické aktivity, musíte ji dělat každý den. Ale je lepší zvolit náplň podle svého vkusu. Neměli byste se věnovat sportům, které vás nebaví, to vás rychle odradí od cvičení a hubnutí.

Zábaly pomohou zpevnit a zpevnit pokožku. Proto by měly být také zařazeny do vašeho programu hubnutí.

Jak pochopit, že tělu chybí kolagen: známky nedostatku glykoproteinu

Správná výživa pro vaši postavu

Správná výživa pro vaši postavu

Jíst zdravě je snadné i obtížné. Je to těžké, protože potřebujete přebudovat jídelníček a jídelníček (pokud to bylo daleko od ideálu), zvyknout si na nové jídlo a zbavit se špatných stravovacích návyků. Je to snadné, protože nemusíte vymýšlet složitá jídla ani stát hodiny u sporáku. Správná výživa také dává pocit lehkosti a pohodlí v žaludku a umožňuje vyhnout se pálení žáhy a těžkosti.

Co je správná výživa? To znamená jíst zdravá jídla, omezit ve stravě tučná a smažená jídla a dělit jídla 5-6x denně. V zásadě to není těžké. Musíte kupovat různé obiloviny, zeleninu, ovoce, nepříliš tučné maso a ryby a mléčné výrobky. Zároveň si prostudujte obaly a vyhněte se výrobkům s velkým množstvím konzervantů, příchutí a barviv. To je škodlivé nejen pro vaši postavu, ale i pro vaše zdraví.

READ
Biorevitalizace obličeje - účinek, fotografie před a po, recenze, náklady

Jak přejít na správnou výživu? Nejlepší je promyslet si jídelníček na týden dopředu, nakupovat zdravé produkty a hledat chutné, ale zároveň zdravé recepty. Čili vyhraďte si na přípravu pár hodin, během týdne to pak půjde mnohem snáz. Kromě toho byste se měli trénovat, abyste jedli v malých porcích (můžete si vybrat malé talíře) a současně (pokud je to možné).

Zdravá strava předpokládá správný pitný režim. Je důležité pít hodně čisté vody. Pokud na to vždy zapomenete, můžete si poblíž svého pracovního prostoru ponechat láhev vody. Voda urychluje metabolismus, zlepšuje trávicí procesy, čistí střeva. Kromě vody můžete pít čaj a kávu bez cukru, kompoty, ovocné nápoje a mléčné nápoje. Ale je lepší se vyhnout sladké sodovce a baleným džusům.

Měli byste dát přednost domácímu jídlu a v kavárnách a restauracích volit jednoduchá a zdravá jídla (saláty, pečené maso a ryby). Musíme pamatovat na to, že snídaně by měla být vydatná a neměla by se vynechávat, oběd by měl být vydatný, večeře lehká.

Menu lze nastavit takto:

  • ráno: kaše, vařené vejce, bobule a zelený čaj;
  • svačina: ovoce;
  • oběd: zeleninová polévka, kuřecí rolky se sušeným ovocem, salát, kompot;
  • odpolední svačina: tvaroh s koprem;
  • večeře: dušená ryba se zeleninou, kefír.

Svačiny jsou velmi důležité. Musíte si vybrat ovoce, bobule, ořechy, sušené ovoce. V první polovině dne si občas můžete dopřát hořkou čokoládu a ovesné sušenky. A na odpolední svačinu je lepší jíst jogurt, tvaroh, malý sendvič žitného chleba se sýrem a bylinkami.

Každodenní fyzická aktivita

Každodenní fyzická aktivita

Je nutná fyzická aktivita. Bez ní je dosažení zpevněné postavy téměř nemožné. Ano, výživou se dá zhubnout. Ale pouze sport může zpevnit svaly a učinit je elastickými.

Musíte cvičit denně. Může to být cvičení, tanec, běh, chůze, aerobik, hodiny tělocviku, týmové hry. Jde o to, že musíte své tělo vyzvat každý den. A nemusí to běžet každý den. Můžete a měli byste změnit typy zatížení. Dnes se například běhá, zítra se tancuje, pozítří generální úklid a později dlouhé venkovní hry s dětmi.

Co je ještě důležité? Fyzická aktivita by měla přinášet radost. Není nic horšího, než se každý den nutit hrát sport, který vás nebaví. Pokud neradi běháte, nemučte se. Raději více chodit. Jsou týmové hry otravné? Dělejte jednoduchá cvičení každý den o samotě při poslechu energické hudby.

READ
Druhy sumců Corydoras

Přirozeně je velmi užitečné vyhradit si čas na práci na problémových partiích. Proto se alespoň 3-4x týdně vyplatí pracovat přesně na té části těla, která vyžaduje více pozornosti.

Zábaly doma

Zábaly vám nepomohou zeštíhlit za pár dní. Tyto procedury však dokážou odstranit přebytečnou vodu, zbavit se celulitidy, zrychlit metabolismus a napnout pokožku. To znamená, že zábaly jsou pomocnou metodou při vážné práci na těle.

Zábaly lze vyrobit z medu, hlíny, hořčice, mořských řas, čokolády, sody, kávy a dalších produktů.

Například jednoduchý recept na obalování hlínou. Musíte smíchat čtyři lžíce hlíny se třemi lžícemi vody. Dobře promíchejte a naneste na tělo. Poté jej zabalte do fólie, zabalte se do deky a zůstaňte v této poloze asi čtyřicet minut. Dále je třeba směs dobře opláchnout a nanést krém na tělo.

Zábaly by měly být prováděny 3-4krát týdně. Pak bude výsledek opravdu znatelný.

Štíhlé tělo je tedy výsledkem vážné práce na sobě. Neměli byste to ale vnímat jako těžkou povinnost, je lepší v této činnosti najít výhody.

Jak napnout uvolněnou pokožku těla? Ptáme se odborníků

Co způsobuje ztrátu elasticity pokožky? Co dělat, když se protáhla kvůli náhlému hubnutí nebo se po porodu nevzpamatovala? Pomůže hydratační krém nebo je třeba zavést těžké dělostřelectvo? Odpovídají dermatologové a kosmetologové.

Jak se liší pokožka těla od pokožky obličeje?

Dermatolog-kosmetoložka Alexandra Gont: Za prvé, kůže těla je hustší a má méně mazových žláz. Nemůže mít mimické vrásky. Za druhé, podkožní tuk (dále jen SFA) je na obličeji a na těle rozmístěn odlišně. Na obličeji – rovnoměrně, zejména v mladém věku. A na břiše a bocích je výraznější, aby chránil ženské tělo před modřinami a náhlými změnami teploty, protože to je důležité pro porod.

Kosmetolog, dermatovenerolog Natalia Raevskaya: K výše uvedenému dodám, že obličej je téměř vždy otevřený, více ho ovlivňují faktory prostředí. Tělo se ale častěji nadměrně opálí.

Podkožní tuk má tendenci hromadit tekutinu, takže před menstruací tělo ve větší míře oteče. Z tohoto důvodu je ochablost kůže výraznější.

Stárne tělo stejně jako obličej?

Natalia Raevskaya: Obecně ano, jen se na obličej díváme mnohem pečlivěji. A může se zdát, že se tam koncentrují všechny známky stárnutí. I když například kůže v oblasti krku je tenčí a ještě rychleji stárne.

READ
Kompresní punčochy: jak si vybrat firmu

Které oblasti jako první ztrácejí elasticitu?

Alexandra Gauntová: Volná kůže nemusí nutně ochabovat, je suchá a drsná na dotek. Za prvé, ztráta elasticity je patrná na vnitřní ploše stehna a ramene. Zpravidla se po 35-40 letech objevují záhyby v podpaží, nad podprsenkou. Současně lze nafouknout lis a triceps ženy. Ano, svaly fungují jako rám a nastavují reliéf, ale samotná kůže ztrácí svou elasticitu kvůli poklesu syntézy estrogenních hormonů.

Pokud je ztráta turgoru způsobena metabolickou poruchou (například špatná absorpce železa nebo ztráta bílkovin v důsledku nevyvážené stravy), pacienti si stěžují na suchost a odlupování holení, loktů a vnějšího povrchu ramene. Mimochodem, nadměrně suché lokty jsou známkou endokrinologických onemocnění.​

Jak si neplést povadlou pleť s dehydratovanou?

Alexandra Gauntová: Ano, mají podobnosti – obě kůže jsou drsné a pravděpodobně se odlupují. Proto se musíte zaměřit na turgor. Proveďte test: štípněte se na vnitřní stranu stehna a vyhodnoťte odpor tkání. Oblast, kterou jste zachytili, bude vypadat jako těsto – hustá nebo tekutá konzistence. Pokud je „těsto“ těsné a husté, máte strach ze sucha. Pokud je tekutý a svorka není elastická, pak je čas začít posilovat turgor.

Je celulitida také ochablost?

Alexandra Gauntová: Ne. Dermatologové se shodují, že celulitida je pannikulóza – zánět pojivové tkáně kolem podkožních tukových buněk. Z mnoha důvodů (věk, hormonální hladiny atd.) jsou mezi nimi narušeny metabolické procesy. Dochází k hromadění produktů rozpadu, stagnaci tekutin. V důsledku toho dochází k mačkání kapilár, narušení krevního oběhu a toku lymfy.

Je možné redukovat nataženou kůži a obnovit její dřívější pružnost?

Alexandra Gauntová: Schopnost kůže se natahovat a stahovat popisuje takovou charakteristiku, jako je elasticita. Tento indikátor je reverzibilní před menopauzou., to znamená, že se může vrátit do původního stavu. Mohou za to elastinová a kolagenová vlákna, která jsou syntetizována fibroblasty.

Kůže sama o sobě, bez cizí pomoci, je schopna se poměrně silně stahovat. Pokud mladá žena během těhotenství přibere 20 kilogramů (za normu se považuje až 30), pak se při vhodné stravě, fyzické aktivitě a normální obnově hormonálních hladin její tělo vrátí do původního stavu. Tón pleti a turgor včetně.

READ
Kolekce Marchesa jaro-léto 2024

Je možné zvýšit turgor a elasticitu pokožky samostatně?

Alexandra Gauntová: Úkolem je tonizovat stěny cév, rozptýlit krevní oběh a tok lymfy. Sama miluji a praktikuji domácí masáž silikonovou rukavicí. Jestli je to levné nebo drahé, na tom nezáleží. Můžete použít žínku.

Jednoduchý pracovní komplex: nejprve si dejte kontrastní sprchu. Pokud je to poprvé neobvyklé, začněte nohama a postupně se posuňte nahoru. Poté, aniž byste opustili sprchu, udělejte masáž. Pohyb by měl směřovat nahoru – od chodidel k bokům. Na břiše – ve směru hodinových ručiček. Stačí pět minut masáže jednou denně. Po sprše radím neotírat pokožku ručníkem, ale rovnou namazat olejem. Velmi dobré jsou komplexní oleje: s hořčíkem, složkami mořského původu. Při kontaktu s vodou emulgují a dokonale se vstřebávají. Poté můžete aplikovat výživný krém přímo na suchá místa – kolena, lokty, chodidla, krk, dekolt.

Pro pojivové tkáně je důležité, aby tělo mělo dostatečné množství vitamínu D, vitamínů skupiny B, hořčíku, zinku, Omega-3. Pokud rozbor potvrdí nedostatek těchto stopových prvků, vyplatí se je získat z doplňků stravy.

Natalia Raevskaya: Silikonové masážní dózy jsou skvělá věc. Po sprše projeďte podél lymfatických drenáží zdola nahoru.

Nejlepší zpevňující produkty: Volba redaktorů

Zlepšuje běžný tělový hydratační krém pevnost? Nebo potřebujete speciální?

Natalia Raevskaya: Většina krémů neproniká bazální membránou. Proto může být mluvit o liftingovém účinku externího léku velmi podmíněné. Pokožku samozřejmě musíte hydratovat, jen nečekejte, že zvýší elasticitu.

Částečně to napomáhají přípravky na tělo s efektem prohřátí (extrakt z červené papriky) a ochlazování tkání (mentol). Tepelná expozice zpevňuje stěny cév, rozptyluje stagnaci lymfy, a tím snižuje projevy ochabování.

Potřebuji samostatný krém na dekolt?

Alexandra Gauntová: Přejdeme k bodu číslo 1 – v krku a dekoltu je méně mazových žláz. Navíc tyto oblasti často nejsou pokryty oblečením. Svítí na ně slunce, fouká vítr. Obličej je alespoň chráněný vrstvou makeupu, ale nejsou.

Osobně mám smíšenou pleť, takže na obličej volím produkty s emulzní texturou. Pro krk a dekolt – vždy výživné a nasycené. V létě je to krém s SPF.

READ
Vichy Dermablend Corrective Foundation: recenze a fotografie

Může kosmetička pomoci? Nějaké postupy k předepsání?

Alexandra Gauntová: Pokud je ochablost důsledkem dysfunkce štítné žlázy, jakékoli postupy budou zbytečné, dokud se hormonální pozadí nezmění. Je důležité, aby odborník stanovil správnou diagnózu.

Léty ověřené metody pro zvýšení elasticity:

  • Ruční masáže a zábalyna bázi řas poskytují drenáž a vyživují pokožku mikroelementy. Dokonce i rozpočtové zábaly jsou účinné, i když na způsobu zpracování námořních komponent záleží. Hydrogenované řasy jsou sice dražší, ale neštípou a nezapáchají.
  • Endosférická masáž – nejfyziologickější z hardwarových, protože nezahrnuje proudy a vlnové záření, neexistují téměř žádné kontraindikace. Díky rotaci silikonových kuliček zabudovaných v manipulátoru se pokožka zahřívá. Výsledkem je silný lymfodrenážní efekt bez bolesti a modřin.

Natalia Raevskaya: Než začnete pečovat o kvalitu kůže a její turgor, musíte stabilizovat váhu. Pokud stále ztrácíte váhu, účinek procedur nebude tak výrazný: PFA se sníží a tón pleti se sníží.

Pokud se váha zablokovala nebo pokud máte jiný typ problému – ochablost související s věkem, doporučuji následující:

  • Mikrojehličková RF-lifting Infini – rádiové pulsy urychlují syntézu kolagenu a mikropunkce stimulují regenerační procesy v dermis. Výsledkem je kontrakce kůže.
  • RF lifting Accent – kromě zpevnění pokožky zajišťuje redukci tělesného tuku. Přístroj pracuje na hlubší úrovni než Infini: působí na všechny tři vrstvy kůže a slinivky břišní. Vakuová válcová tryska navíc stimuluje tok lymfy a mikrocirkulaci.

Naši odborníci:

Dermatolog-kosmetolog s 20letou praxí, specialista na obrysové plastiky a lékařskou estetiku. Je držitelem mezinárodního doktorátu v lékařství (MD).

Natalia je vedoucí lékařkou směru preventivní medicíny v síti klinik Gen87, kosmetička, dermatoveneroložka. Trenér laserových a injekčních technik. Přednášející na mezinárodních konferencích v oboru kosmetologie.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: