Jak trénují andělé Victoria s Secret: sledujte a vezměte si příklad!

„Andělé“, kteří představují produkty slavné značky Victoria’s Secret, jsou jedny z nejkrásnějších a nejznámějších modelek. Dívky mají ideální postavu a krásnou pleť, a tak na přehlídkovém mole hrdě vystavují luxusní spodní prádlo. Charakteristickým rysem „andělů“ jsou jejich ženské tvary a tónované svaly. Dívky se podělily o své tajemství a prozradily, jak se připravují na přehlídky a dostávají se do formy a zlepšují své zdraví.

Jak pochopit, že tělu chybí kolagen: známky nedostatku glykoproteinu

Tajemství dokonalé postavy od andílků Victoria’s Secret

Dívky říkají, že pravidelně sportují, ale hlavně stresují svá těla dva týdny před představením. Cvičí se závažím, skákají přes švihadlo a boxují v posilovně, aby se zbavili přijatých kalorií.

Doutzen Kroesová

Doutzen říká, že je pro ni velmi těžké udržet si ideální postavu. Ráda dobře jí a občas si dopřeje šťavnaté cheeseburgery. Dívka proto každý den sportuje, střídá kardio cvičení, posilování, běh, box a cvičení Tabata.

Tréninku věnuje dvě hodiny denně, ráno a večer. Doutzen přiznala, že pokud musí z nějakého důvodu vynechat hodiny, cítí se fyzicky špatně – její tělo je tak zvyklé na pravidelné cvičení.

Candice Swanepoel

Candice je fanynkou pilates a jógy. Trénuje párkrát týdně, ale před výstavou se lekce stávají každodenními. Dívka věnuje zvláštní pozornost cvičení na práci svalů stehen a hýždí. Kolo, výpady a běh jsou přítomny v každém tréninku. Candace ve svém jídelníčku preferuje zeleninu a bílé maso a počítá kalorie.

„Angel“ miluje trénink se závažím. Je si jistá, že posilují svaly a dělají ruce krásné. Závaží navíc nezaberou mnoho místa a lze je vzít s sebou na cesty.

Candice miluje box – udržuje její svaly v tónu. A balet pomáhá protáhnout tělo a učinit ho pružným a půvabným. Před tréninkem se dívka zahřeje skákáním přes švihadlo.

Elsa Hosk

Elsa miluje box. Díky svému trenérovi udělala pořádný pokrok a učí se ovládat své tělo na každém tréninku. Miluje intenzivní aktivity a rychlé tempo. Další oblíbený cvik je s činkou.

Elsa Hawks říká, že ráda dělá mix různých cviků. Její další vášní je basketbal. Přiznává, že nemůže v klidu projít kolem místa.

READ
Tenisky 2024: trendy a nové položky

Adriana Lima

Supermodelka a jedna z nejkrásnějších dívek planety volí box. Trenér se k ní chová jako ke skutečnému sportovci, takže nedělá žádné ústupky. Dívka ujišťuje, že box trénuje nejen její tělo, ale také ducha a sílu vůle. „Angel“ miluje box, protože po tréninku mu roste sebevědomí.

Pokud je potřeba další zátěž, Adriana rozředí trénink kardio. Takové aktivity jsou skvělé pro vytvarování postavy a posílení srdce. Před představením dívka denně plave a do svého plánu zařazuje jízdu na kole. Trenér s ní pracuje dvakrát denně.

Týden před show modelka odmítá pevnou stravu a jí vodu a proteinové koktejly. Tuto dietu lze jen stěží nazvat zdravou, ale pomáhá zbavit se nadváhy.

Alessandra Ambrosio

Po narození dítěte se modelka rychle dostala do formy díky pilates a józe. Absolvovala 10denní program Brazilian But, který je zaměřený na posílení svalů hýždí, stehen a břicha.

Angel cvičení se skládají z výpadů, dřepů, zvedání nohou a únosů. Téměř vždy dívka používá závaží. Věří, že hýždě by měly být pevné a tónované. Lekce vždy končí protahovacími cviky.

Lily Aldridgeová

Model se začal zajímat o nový směr, který vyvinula Mary Helen Bowers. Jmenuje se Balet Beautiful. Lily zajišťuje, že cvičení poskytují dobré kardio, činí tělo flexibilní a posilují stehenní svaly. Dívka se učí minimálně 5 hodin týdně, ale před představením zkrátí tréninkový čas na 3-4 hodiny.

„Angel“ přiznává, že sport je pro ni životně důležitý. Fitness vás nabije pozitivní energií a udrží vás v dobré kondici. Dívka zakončí večer půlhodinovým během.

Lindsay Ellingsonová

Lindsay si vybírá balet – přitahují ji krásné punčochové kalhoty, krátké sukně a špičaté boty. Cvičení pomáhá udržovat vaše hýždě a nohy v perfektní kondici, posiluje a napíná svaly.

Dívka říká, že necvičí bez trenéra – bojí se, že zničí své ideální proporce. „Anděl“ si svůj život bez jógy neumí představit – uklidňuje vás a pomáhá vám soustředit se.

Jasmine Tookes: sportovní a nízkosacharidová výživa

Jasmine Tookes miluje intenzivní a rozmanité cvičení – čím zábavnější, tím lépe pro ni. V posilovně tráví hodinu i více a mění pořadí cviků. Před představením dívka zvyšuje zátěž a přechází na dietu bez sacharidů.

READ
Dětské letní šaty a fotografie krásných slunečních šatů pro dívky na zimu, jaro a léto

Anna Dolgikh, osobní trenérka, certifikovaná specialistka na fyzickou zdatnost a rehabilitaci. Mnohonásobný vítěz soutěží v rytmické gymnastice. Certifikovaný specialista na strečink, klasický a step aerobik, silové a funkční oblasti

Pokud chcete dosáhnout výsledků, které ukazují „andělé“ Victoria’s Secret a najít si ideální postavu, musíte pravidelně a vytrvale cvičit a vydat ze sebe maximum.

Každá dívka si vybrala sport a míru stresu, který jí pomáhá udržet se ve formě. Tajemství úspěchu spočívá v tom, že „andělé“ učinili trénink nedílnou součástí svého života a nevynechávají hodiny.

Aby vaše tréninky nebyly monotónní a nudné, provádějte cvičení jiného charakteru. Kardio lze kombinovat se silovým tréninkem, přidat prvky tance, jógy nebo boxu.

Vaše postava bude stejně dokonalá jako u „andělů“, pokud budete věnovat pozornost všem částem těla. Musíte procvičit každý sval – po tréninku by měl „spálit“.

Nezapomeňte dělat protahovací cvičení. Zahřívají svaly a dodávají tělu atraktivní tvar. Doplňte komplex cvičením proti celulitidě, abyste pokožku napnuli a učinili ji hladkou a elastickou.

Pokud si dáte tu námahu, je možné vypadat stejně přitažlivě jako modelky. Musíte si správně vybrat svůj sport a užít si ho, jinak vaše nadšení rychle vyprchá.

Georgy YolginSofie Sveshnikovová

Mnoho dívek sní o tom, že budou vypadat jako modelky Victoria’s Secret. Na tom není nic nemožného! Stačí si zorganizovat zdravou stravu a kvalitní cvičení. Můžeme si pomoci s druhým bodem. Podívejte se na cvičení od osobního trenéra Georgyho Yolgina, který trénoval v New Yorku ve fitness studiu The Dogpound – kde se „andělé“ dostávají do formy. Modelka Maya Vekhaeva předvádí cvičení.

Řekněme hned, nebude to jednoduché! Budete potřebovat pouze 12 minut.

Řekne vám, jak provádět cvičení.

Foto: Dimitrios Kambouris/Getty Images

Zahřejte se

Domácí cvičení by mělo začínat zahřátím, aby se předešlo riziku zranění. Zaměřujeme se na lýtkové svaly.

Doba trvání: 1 minuta.

Technika:

  • zvedněte se na prsty a protáhněte se;
  • chodit po špičkách.

Boční výpady s ohyby

Toto cvičení se provádí dynamicky. Dokonale napumpuje zadní stranu stehna a hýždě.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • výpad a ohnutí střídavě směrem k levé a pravé noze;
  • přeskočíme na druhou nohu a znovu se pokrčíme;
  • držte záda rovná;
  • Přeneseme váhu těla na paty a soustředíme se na odrážení.
READ
Použití acetátu retinolu v přípravcích na pleť obličeje

Valentina Sampaio

Výpady s kliky

Cvičení využívá několik svalů najednou. Cvičíte hýždě, záda, břicho a paže.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • zvedneme ruce, pokrčíme lokty a spojíme lopatky;
  • výpad na levou nohu;
  • když klečíte, otočte tělo doleva;
  • opakujte totéž s pravou nohou.

Foto: Mike Coppola/Getty Images

Skákání

Při tomto cviku budete vždy v polovičním dřepu. Dobře napumpuje nohy.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • posaďte se do „křesla“;
  • skočíme, abychom roztáhli nohy od sebe, pak znovu skočíme a spojíme je;
  • skáčeme rovnýma nohama.

Stella Maxwellová

Bulharské výpady

Budete potřebovat židli nebo skříň, abyste si nohu postavili na kopec a stabilizovali ji. Díky tomuto cviku napumpujeme hýždě, záda a břicho.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • pokrčte jednu nohu v koleni, druhou položte na židli nebo skříň;
  • Ohneme se k protilehlé noze, rukou se dotkneme kotníku;
  • vstaneme a uděláme dřep.

Foto: Gareth Cattermole/Getty Images

Cvičení pro tisk

Hlavní zátěž přijímají svaly středu těla, ale přední plocha stehna bude také pracovat zvedáním nohou.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika cvičení:

  • posadíme se na zem, ruce dáme za záda, jimi se podepřeme;
  • Nohy fixujeme nahoře pod úhlem 45 stupňů;
  • záda jsou kulatá;
  • Děláme půlkruh nohama a spouštíme je na podlahu na každé straně.

Adriana Lima

Únos kyčle

Skvělé cvičení na procvičení břicha. Při tom je důležité protáhnout žaludek a otevřít žebra.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • Stojíme na bočním prkně na lokti, pokrčíme nohu, která je níže;
  • Druhou ruku dáme za hlavu;
  • kroutit tak, aby volná noha a paže byly spojeny;
  • narovnat;
  • totéž opakujte s druhou stranou těla.

Bella Hadid

Náklon s bočním výkyvem

Tyto ohyby jsou skvělým balančním cvičením. Při provádění tohoto cvičení nespěchejte, je lepší ho dělat pomalu, ale správně.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • Postavíme se na pravou nohu, vezmeme levou nohu zpět, ohneme se a dotkneme se rukou podlahy;
  • vstaneme, aniž bychom se levou nohou dotkli podlahy;
  • švihněte levou nohou do strany;
  • vyměňte nohy a opakujte cvičení.

Výpad s houpačkou

Dynamické cvičení na hýždě. Nezapomeňte se soustředit na výpad. Je důležité nezapomínat na dýchání, aby se neztratilo.

READ
Cibulová maska ​​na vlasy: krása přes slzy

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • Uděláme dva rychlé mělké výpady, při druhém jdeme hluboko dolů;
  • vstaňme;
  • otočte nohu dopředu.

Foto: Evan Agostini/Getty Images

Náklon mlýna

Cvičení vám pomůže trochu uvolnit svaly po náročných cvicích.

Doba trvání: 40-60 sekund.

Technika:

  • Nohy položíme na šířku ramen;
  • Natáhneme ruku k opačné noze.

Školení je u konce. Komplex lze provádět dvakrát týdně kromě vašich hlavních tréninků.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: