Jak stáhnout žaludek po porodu

První radostné emoce po narození dítěte doslova hned druhý den vystřídá zmatek: co dělat s tím břichem a celou tou kůží? Zůstane to tak? Samozřejmě že ne! Hodně ale záleží na výživě rodící ženy, genetických vlastnostech a hormonálních hladinách. Chci však kůži napnout a co nejrychleji odstranit přebytečné boule, takže téměř každá novopečená maminka hledá ten nejlepší způsob.

Hlavní způsoby, jak utáhnout kůži na břiše po porodu

Ve skutečnosti to není jen kůže na břiše, která ochabuje: tělo na tomto místě hromadí tuk, aby chránilo plod. Podobným způsobem se v jiných částech těla hromadí „zásoby“, aby dvěma lidským tělům poskytly potřebné látky a následně v procesu tvorby mateřského mléka přenesly důležité stopové prvky na dítě, aniž by poškodily matku. zdraví. Lékaři si jsou jisti, že všechny usazeniny zmizí samy.

Asi po dvou měsících se děloha vrátí do normálního stavu, hormonální pozadí a práce hlavních tělesných systémů se normalizují. Při vyvážené stravě a režimu pak rodící žena také ztrácí přebytečné nahromadění a kůže na břiše se napíná. Ale ve skutečnosti to zdaleka není tak jednoduché: po porodu ženy necítí potřebu kontrolovat příjem kalorií a vést aktivní životní styl. Výsledek – žaludek zůstává ochablý. Jediný způsob, jak situaci napravit, je:

  • Výživa. Neměly by vás zlákat rychlé a chutné buchty a koláče. Jednoduché domácí jídlo zůstává nejlepší volbou právě teď, zvláště pokud kojíte. Základem jídelníčku jsou komplexní sacharidy – obiloviny, zelenina a ovoce, maso a ryby.
  • Nabíječka. Stáhnout žaludek po porodu doma můžete pomocí pravidelné fyzické aktivity. Je však třeba si uvědomit, že cvičení posílí svaly, urychlí metabolismus, ale při nadměrné a nesprávné výživě se lis jednoduše schová pod vrstvou tuku.
  • Masáž. Jeden z nejúčinnějších způsobů, jak rychle napnout kůži břicha: i lehké masážní pohyby stimulují průtok krve v určité oblasti těla a stimulují spalování tuků v této oblasti.
  • Zábaly. Dalším způsobem, jak odstranit ochablou pokožku, učinit ji pružnější, zdravější, pružnější a také odstranit přebytečnou tekutinu.

Všechna aktivní opatření by ale měla být odložena do okamžiku, kdy to lékaři povolí. Zpravidla lékaři doporučují počkat 6-8 týdnů, než se tělo zotaví, poporodní výtoky skončí a psychický stav se stabilizuje.

READ
25 fotografií nápadů na make-up v řeckém stylu

Nabíjení

Ať už lékaři říkají cokoli, lehká cvičení lze provádět, jakmile budete mít po porodu pocit, že se vaše síly zotavily. Celý den nemůžete ležet a novorozenec vám to také nedovolí. Samozřejmě, že ve shonu a shonu v domácnosti a při péči o miminko se maminka hodně hýbe, ale tím se nevyvíjejí její svaly, což znamená, že to nepomáhá stáhnout povislou kůži na břiše. Chcete-li přesně pochopit, co je již možné, zkuste utáhnout lis: pokud zátěž nezpůsobuje bolest v děloze, můžete začít každodenní cvičení.

Nejjednodušší cvičení lze provádět jen 15 minut denně, abyste cítili, jak se žaludek právě rozpouští. Hlavní věc je, že je kategoricky nemožné stáhnout tisk tradičně.

  • Prkno. Nejúčinnější cvičení Je důležité sledovat přímou linii těla, snažte se zůstat na rukou nebo loktech nejprve až 30 sekund, případně až 1-1,5 minuty.
  • Doma to poprvé můžete udělat v lehkém režimu – namáhání a uvolňování žaludku v různých polohách. Můžete si například lehnout na záda, pokrčit nohy v kolenou a zvednout je v úhlu 90°. Stiskněte spodní část zad k podlaze, napněte lis, vydržte v pozici několik sekund, uvolněte se. Pokud jsou v podbřišku nepříjemné pocity tahání, odložte toto cvičení na později.
  • Před cvičením nezapomínejte procvičovat pánevní svaly, protože i ty jsou po těhotenství uvolněné. K tomu je stačí napnout a uvolnit je v poloze na břiše a několik sekund setrvat.

Nezapomeňte protáhnout svaly i po lehkém cvičení. Chcete-li to provést, natáhněte rovné nohy a ponožky a natáhněte ruce za hlavu a pomalu protáhněte tělo různými směry.

Jak napnout kůži na břiše bez nabíjení

Samozřejmě je téměř nemožné to udělat bezprostředně po porodu – tělo potřebuje čas na zotavení. Když výtok skončí a děloha se stáhne, můžete začít s masáží a zábaly těla. Důležité je to nepřehánět a poslouchat své tělo.

Jak masírovat břicho pro napnutí pokožky:

  • Začněte lehkými tahy v kruhu. Postupně zvyšujte úsilí a tlak. Nedoporučuje se to dělat hned vleže, lepší je zkusit nejprve ve sprše stát. Pokud jsou pod rukama cítit husté usazeniny, měly by být hněteny. Chcete-li to provést, držte a zatlačte na břicho hranou levé ruky a hnětete záhyb pravou rukou.
  • Masírujte strany směrem k pupíku, jako byste zaháněli tuk pod kůži.
  • Ke stažení břicha po porodu pomohou takzvané úchopy – projděte pěstí všechna problémová místa tak, aby od kloubů prstů zůstaly červené stopy.
READ
Krásná nevěsta make-up 2024: nejlepší obrázky nevěst s make-upem - fotografie

Pro účinné nejen stažení žaludku, ale také zlepšení stavu pokožky lze zábaly používat 6-8 týdnů po porodu:

  • Používejte bezpečné přípravky, na které nejste vy ani vaše dítě alergičtí.
  • V žádném případě před krmením neaplikujte roušky v oblasti, kde může dítě olizovat hmotu na zabalení.
  • Nezapomeňte se poradit se svým lékařem, abyste se ujistili, že nemáte žádné kontraindikace.

V situacích, kdy došlo k výraznému nárůstu hmotnosti nebo se objevily hrubé strie, které nelze obnovit, můžete kontaktovat kliniku Estet. Na naší klinice plastické chirurgie a kosmetologie Vám bude poskytnuta odborná pomoc a vybereme optimální řešení s ohledem na individuální vlastnosti Vašeho těla.

Tato stránka slouží pouze pro informační účely a není veřejnou nabídkou podle ustanovení článku 437 (2) občanského zákoníku Ruské federace

Jak odstranit břišní tuk po porodu doma

Velmi vzácným šťastlivcům se pár měsíců po porodu podaří pochlubit vyrýsovanou postavou a plochým břichem. I po šesti měsících vaše břicho obvykle vypadá, jako byste byla v pátém nebo dokonce šestém měsíci těhotenství. Situace se zhoršuje, pokud bylo dítě velké nebo vícečetné těhotenství, a také pokud se u ženy rozvinula diastáza (divergence přímých břišních svalů).

Zdálo by se, že existuje pouze jedna možnost – aktivní sportování ve fitness klubu, správná výživa, dlouhé procházky na čerstvém vzduchu, ale mnoho žen na to prostě nemá dostatek času. Buď má dítě koliku, nebo mu rostou zoubky, kde najít čas na posilovnu? A žena začne prohledávat internet a hledat rychlé a účinné způsoby, jak odstranit břišní tuk doma. Okamžitě stojí za zmínku, že jednoduchá dieta, peeling a zábaly, stejně jako půlhodina cvičení nemusí stačit. Znovu získat bývalou krásu a ploché břicho vám může pomoci pouze fitness instruktor, který navrhne skutečně účinnou sestavu cviků, nebo dokonce plastický chirurg (například s těžkou diastázou). Nicméně nezoufejte. A diety (nebo spíše správná výživa) a peelingy, masáže a zábaly nejsou zbytečné – opravdu pomohou snížit velikost pasu, zpevnit pokožku a vyhladit strie. Hlavní věcí není zastavit se u jedné metody, ale jednat komplexně.

Zbavit se tuku na břiše ženám pomohou i některé salonní kosmetické procedury: mezoterapie, kryolipolýza (tuková ložiska jsou ovlivněna nízkými teplotami), elektromyostimulace (tuková ložiska jsou ovlivněna nízkofrekvenčním proudem). Opět: před zákrokem je nutná konzultace s odborníkem, zapomenout nesmíme ani na sport a správnou výživu.

READ
Kompresní punčochové kalhoty jak vybrat ty správné

Plastická chirurgie

K abdominoplastice se zpravidla přistupuje v extrémních případech, například u těžké formy diastázy, nebo je kůže velmi napnutá a visí v nevzhledných záhybech, nebo když jiné metody hubnutí a regenerace nedávají požadovaný účinek. Výhody: tonizované, ploché břicho v krátké době. Zápory: dlouhá rekonvalescence, vysoká cena, pooperační rizika.

— Pokud má žena špatnou elasticitu pokožky nebo šla na nějakou super dietu a hodně zhubla a kůže se nestihla za tuto krátkou dobu natáhnout, pak je jediný způsob, jak tuto „zástěru“ odstranit je plastická chirurgie. Opět není třeba spěchat, ale dopřejte pleti čas, aby se přirozeně zotavila. Diastáza je také indikací k operaci: pokud je rozdíl velký, může lékař poslat svaly k sešití. Stojí za to okamžitě varovat, že operace nezaručuje, že se diastáza nevrátí, vysvětluje kondiční trenérka Alexandra Vydrina.

Oblíbené otázky a odpovědi

Je možné se zbavit tuku na břiše po porodu doma nebo je lepší vyhledat pomoc u trenéra v posilovně?

– Nejprve je nutné zjistit pravou příčinu, proč žaludek po porodu vyčnívá. Mohou to být natažené svaly, navíc v období růstu plodu začíná růst tuková tkáň, která chrání svaly před mechanickým namáháním, takže hromadění tuku v oblasti břicha je prostě nevyhnutelné. Když žena porodí, potřebuje zkontrolovat, zda nemá diastázu. Diastáza je rozestup břišních svalů, kvůli kterému se vnitřní orgány začnou tlačit a vyboulit a žaludek nemůže udržet svůj tvar.

Můžete začít tím, že žena začne upravovat jídelníček. Korekce výživy začíná výpočtem KBZHU (kalorie, bílkoviny, tuky, sacharidy). Tyto výpočty se provádějí individuálně pro každou osobu a jsou vypočítány z výšky, hmotnosti, věku a dalších fyzických parametrů a aktivity. Pokud se jedná o maminku, která kojí, její kalorický výdej během celého dne je díky tvorbě mléka mnohem vyšší. Nejkratší cestou je samozřejmě kontaktovat trenéra, který vám spočítá správný poměr kalorií, bílkovin, tuků a sacharidů a pomůže s nastavením správné výživy, vysvětluje fitness trenérka Alexandra Vydrina.

Jaká fyzická cvičení jsou kontraindikována pro ženu po porodu (například s diastázou nebo po císařském řezu)?

— Za prvé jsou kontraindikovány cviky, které vytvářejí tlak v břišní dutině. Před zahájením tréninku trenér nejprve zjistí, zda má žena svalovou diskrepanci. Při nesouladu je nutné se vyvarovat přetěžování – dřepy s vahou, vakuum, jakékoli křupy na břiše, kliky atp.

READ
Sametové sukně: co nosit, foto

Začít byste měli lehkou gymnastikou a trénink by měl probíhat pod dohledem trenéra, který vám řekne, které cviky lze provádět a které ne, vysvětluje specialistka.

Musím být po porodu před zahájením tréninku vyšetřen lékaři?

— Každá žena po porodu by měla začít sportovat a navštěvovat trenéra až po souhlasu lékaře. Mnoho matek, které obcházejí odborníka, chodí do fitness klubu, kde trenér, neznající historii a fyzický stav této ženy, může jen ublížit. Rozhodně tedy musíte navštívit lékaře a získat povolení cvičit, zvláště pokud jde o císařský řez,“ upřesňuje Alexandra Vydrina.

Za jak dlouho po porodu mohu začít s odstraňováním břicha?

— Pokud se jedná o císařský řez, pak je třeba do 2-3 měsíců absolvovat vyšetření u lékaře (přeci jen jde o vážnou operaci břicha, po které následuje dlouhý proces hojení a rekonvalescence). Takže první věc, kterou uděláme, je, že zajdeme k lékaři, zkontrolujeme, jak se jizva zhojila, a dostaneme povolení ke sportu. Při přirozeném porodu lze sportovat lehkou gymnastikou a cvičením 7-10 dní po porodu (opět v závislosti na stavu ženy), říká fitness trenérka Alexandra Vydrina.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: