Jak snadno zhubnout: jednoduché tipy na hubnutí

Použití tuků (máslo, majonéza, tuky) při vaření není povoleno.

Potraviny jíst s mírou

  • mléko a mléčné výrobky s normálním obsahem tuku a nejlépe domácí. Nepoužívejte nízkotučné mléčné výrobky.
  • vařené brambory, nejlépe v páře
  • zralá zrna luštěnin (hrách, fazole, čočka)
  • celozrnné cereálie (ne více než 6 polévkových lžic na porci). Vyloučit krupici, bílou rýži, instantní cereálie
  • polévky zeleninové, masové a rybí, vařené na druhém vývaru
  • těstoviny al dente (pouze s tvrdou pšenicí) (ne více než 6 polévkových lžic na porci)
  • chléb a pečivo – nesyté (nejlépe celozrnný nebo celozrnný chléb, 1-2 krajíce denně)
  • ovoce (jiné než uvedené v odstavci „vyloučit“)
  • ořechy, semínka
  • яйца

„Střední“ znamená polovinu vaší obvyklé porce. Jídlo by mělo být co nejpřirozenější, „nahrubo uvařené“ – lépe nedovařené než převařené.

Potraviny, kterým je třeba se vyhnout nebo je co nejvíce omezit

  • rostlinný olej (jsou povoleny 2 polévkové lžíce denně, nejlépe rostlinný, lněný) a pouze nerafinovaný
  • majonéza
  • vyloučit maso pěstované s hormony a antibiotiky, obvykle vepřové a kuřecí
  • uzená masa, klobásy, klobásy, klobásy
  • masové konzervy, ryby
  • cukr, med
  • ovoce a bobule: banány, hrozny, datle, meloun, meloun
  • džemy
  • sladkosti, čokoláda (pokud opravdu chcete – 14 tabulek hořké čokolády s obsahem kakaa 70-90%)
  • pečivo, dorty a jiné cukrovinky
  • sušenky, pečivo
  • zmrzlina
  • sladké nápoje (coca-cola, fanta atd.)
  • alkoholické nápoje (je povoleno 250 ml suchého červeného vína, 50-100 ml vodky – maximálně 2krát týdně). Vyhněte se pivu úplně.

Je povolena jakákoli metoda vaření (pečení, vaření, dušení, grilování, smažení), hlavní věc je bez přidávání tuků. Snažte se používat náčiní, které vám umožní vařit jídlo bez přidání tuku (pařák, speciální pánve, trouba, gril).

Snadné způsoby, jak zhubnout

  • základem výživy je zelenina (kromě kukuřice) a maso
  • nezapomeňte, že rostlinné tuky mají vyšší obsah kalorií než tuky živočišné. Upřednostňuje se příjem červených druhů masa a ryb. Obsah kalorií v alkoholu se blíží obsahu kalorií tuku, měl by být co nejvíce omezen.
  • obezita znamená inzulínovou rezistenci (podívejte se, co to je na internetu). Každé jídlo způsobuje zvýšení inzulínu v krvi. Samotná hyperinzulinémie způsobuje výrazný pocit hladu, zejména večer. Takoví pacienti večer po práci vše v lednici doslova „vymetli“. Obézním lidem se proto doporučuje jíst co nejméně (3x denně, nejlépe 2), při užívání větších porcí (při onemocněních trávicího traktu a při intenzivní fyzické námaze můžete jíst častěji). Doporučení pro častější, dílčí jídla zde nemají žádnou vědeckou platnost. Jmenování léků, které snižují hladinu inzulínu, může výrazně snížit chuť k jídlu, zlepšit lidský metabolismus. Dobře snižuje chuť k jídlu voda s limetkou nebo citronem
  • kontrolovat hladinu vitaminu D v krvi. Při jeho nedostatku užívejte správnou dávku, kterou by měl určit kompetentní lékař
  • Pokud chcete jíst, pijte vodu. Centrum žízně v mozku je vedle centra hladu. Nedostatek vody v těle lze tedy považovat za pocit hladu.
  • půl hodiny předtím, než usednete ke stolu, vypijte aperitiv. Sklenice vody, čaj bez cukru, šálek zeleninového vývaru. Vypití 500 ml vody před každým hlavním jídlem přispívá k o 44 % většímu úbytku hmotnosti. Pocit plnosti v žaludku vás spokojí s menším množstvím jídla. Sladké, kyselé nápoje, silné masové vývary, které stimulují chuť k jídlu, nebudou fungovat
  • Poslední jídlo by mělo být nejpozději 2 hodiny před spaním. Jedno staré přísloví říká: „Snídej sám, oběd sdílej s přítelem, večeři dej nepříteli“
  • oběd nebo večeři nezačínejte hlavním chodem, ale nízkokalorickou svačinkou, jako je vejce natvrdo, zelený salát. Dobrá nastrouhaná mrkev, celer, okurky
  • upřednostněte koření, která nepodporují chuť k jídlu. Bohatě posypeme koprem, petrželkou, mátou, saturejkou, kmínem
  • sůl zadržuje vodu, měla by být co nejvíce omezena. Nahraďte, alespoň částečně, sůl citronovou šťávou
  • ovocné šťávy z obchodu, které jsou nutně přidaným cukrem, preferují přírodní ovoce
  • sušenky, čokoláda, džem, jiné sladkosti. Pryč s pokušením.
  • Na talíři by mělo být hodně jídla. Vařte lehká jídla, která lze opticky zvětšit
  • Jak víte, jídlo je zábava. Tak to roztáhni! Nepolykejte zbrkle ve spěchu. Každé sousto dobře rozkousejte. Možná, pokud mezi výměnou jídel uplyne 10-15 minut, můžete snadno odmítnout pokračovat v obědě nebo sladkém dezertu.
  • často je těžké okamžitě se vzdát dlouhodobých návyků a závislostí. Nechoďte hned na přísnou dietu a vše si odpírejte. Začněte pomalu – pro začátek se vzdejte dvou nebo tří oblíbených jídel (zmrzlina, dorty, čokolády). Na seznam zakázaných potravin se pak mohou postupně přidávat další potraviny s vysokým obsahem tuku. Pokud k vašemu zvyku patří pozdní večeře, začněte postupně posouvat čas jídla na dřívější čas, každý den o 10-15 minut. Také postupně začněte zvyšovat fyzickou aktivitu. Není nutné hned začínat s intenzivním fitness, lepší je chůze na čerstvém vzduchu nebo lehká gymnastika. V každém případě by po tréninku nemělo dojít k nepohodlí. Pokud jsou zátěže velmi vysoké a způsobují nepohodlí, podvědomě se jim pokusíte vyhnout, přenesete hodiny na jiný den, snížíte tempo a trvání tréninku
  • odborněji a individuálně si můžete vybrat jídlo konzultací s výživovým poradcem
READ
Kde koupit a jak používat barvu na vlasy Kapus?

Poslední jídlo je nejlepší udělat nejpozději 3 hodiny před spaním, to znamená, pokud jde člověk spát ve 22:00 – 23:00, poslední jídlo by mělo být nejpozději 19 hodin.

Nízkokalorické potraviny s nízkým glykemickým indexem. Ideálně se jedná o zeleninu a bílkoviny. Například porce pečené zeleniny a ryby.

Podívejte se, co je to za ovoce. Vždy doporučuji nenechat se unést banánem, melounem a hroznovým vínem. Snažte se jíst alespoň 5 druhů ovoce denně. Příkladem je malá mandarinka, jablko, 4 kusy datlí, kiwi, feijoa.

Ve skutečnosti je takové hubnutí nejjednodušší, nejjednodušší a hlavně správné. A dnes vám řeknu, proč se musíte zaměřit konkrétně na výživu, a také vysvětlím, komu sport pouze narušuje hubnutí.

Anna Savina nutriční specialistka

Jmenuji se Anna Savina. Jsem dietolog a výživový poradce. Běhám zdarma 5denní maraton hubnutí online a pomáhám vám zhubnout bez sportování a počítání kalorií. Také nebudete potřebovat žádné diety, půsty, prášky ani žádné chemikálie. Moji klienti hubnou z velké a střední váhy rychle a správně na správné výživě (pp). Ve skutečnosti je to nejrychlejší způsob, jak zhubnout.

Zde jsou výsledky a fotografie mých studentů před a po:

Vladimír zhubl 17 kg za 2 měsíce

Irina zhubla 22 kg za 3 měsíce

Evgenia zhubla 23 kg za 6 měsíců

Sergey zhubl 34 kg za 7 měsíců

Lyubov ztratil 40 kg za 8 měsíců

Pro více informací o výsledcích hubnutí po měsících říkám zde.

Pro koho je sport při hubnutí kontraindikován?

Hned musím říct, že sport miluji a nijak nesnižuji jeho zázračný účinek, který na naše tělo má. Sport omlazuje, zušlechťuje a přináší vám skvělý pocit každý den. A pokud sportujete už delší dobu, stalo se z toho zvykem, pak určitě pokračujte a nepřestávejte. Nechte tuto skvělou dovednost zůstat s vámi navždy.

O co tedy jde?

Důležité je pochopit jen jednu jednoduchou věc – sport k hubnutí nepomáhá. Pomáhá k pružnosti, otužilosti, budování svalů, prodloužení života, detoxikaci (ano, i tak), ale nepomáhá při hubnutí. Spíše vám brání v hubnutí.

Tady je, komu určitě zabrání v hubnutí:

  • Ženy a muži, kteří se již delší dobu nevěnují sportu a nemají takový zvyk (pokud to děláte neustále, ale nehubnete, nemusíte přestat)
  • Ženy a muži, kteří mají více než 10 kg nadváhy (pokud máte 10 a méně kilo navíc, můžete zhubnout sportem, i když to bude obtížnější, níže vysvětlím proč)
READ
Bílé vesty: popis s fotografiemi, modely, recenze

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Pro muže s takovým bříškem, kteří chtějí zhubnout – vložil jsem fotku speciálně pro vás – potřebujete sportovat a o tom se nediskutuje. A tento článek je napsán pro ty, kteří mají skutečné problémy s hmotností – od 10 kg a výše. Na fotce je příklad, kdy člověk nemá moc kil navíc, ale zato jsou problémy s držením těla, pohyblivostí a hormony.

Jak rychle zhubnout bez diet a sportu

Pro všechny ostatní. Proč sport narušuje hubnutí?

Důvod č. 1:

Když chcete zhubnout, musíte skutečně změnit svůj životní styl. A navždy. A v první řadě se tento životní styl pro hubnutí týká výživy. Právě od výživy 100% záleží na tom, jak bude vaše tělo vypadat. Pokud chvíli necvičíte, ale dáte si správnou a vyváženou stravu, můžete dosáhnout lepších výsledků, než kdybyste cvičili tvrdě, ale nevěnovali pozornost výživě.

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Vyvážená strava bez sportu je účinnější než sporty s konzumací rychlého občerstvení

Je to složení a množství vašeho jídla, které určuje, jak budete vypadat a kolik let se dožijete.

Další věc k pochopení. To je důležité.

Jak zhubnout bez hladovění bez sportu

Změna stravovacích návyků a životního stylu není jednoduchá. To je na sobě opravdu hodně práce. Strava a složení je několik nových návyků najednou. Stačí zadat:

  • Budete muset změnit čas jídla – nejezte, kdy chcete
  • Budete muset změnit počet jídel – nejezte tolikrát, kolikrát za den chcete
  • Budete muset změnit množství jídla v jídle – nejezte tolik, kolik chcete
  • Bude potřeba změnit skladbu jídel – nejíst to, co máte rádi

Mimo jiné si budete muset naplánovat jídlo, budete si muset vařit sami – nejezte v kavárnách a restauracích rychlého občerstvení (a také ne ve fast foodech), možná budete muset vzít s sebou nádoby, zvláště zpočátku to je obtížný.

Bude nutné odmítnout pozvání k jídlu, přijít na návštěvu a jíst selektivně. Obecně platí, že na jídlo budete muset myslet více než doposud.

Postupem času to bude automatické, stane se to snadné a jednoduché, ale zpočátku to mnohým působí velké nepříjemnosti. Podívejte, provedl jsem průzkum mezi svými studenty: jaké mají problémy? Téměř 40 % dotázaných si stěžuje, že jim chybí síla vůle držet se správné výživy a čas na plánování a přípravu správného jídla.

READ
6 chyb ve svetru, které promění štíhlé dívky v tlusté

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Je třeba zvážit všechny důležité aspekty

Jinými slovy, přejděte na správně vyváženou stravu, poté, co jste zvyklí jíst pizzu a fast foody, pít pivo po práci, mlsat oříšky nebo popíjet čaj a sušenky s kolegy, poté, co jste zvyklí brát si s sebou do kina popcorn, a pokud máte žízeň – usrkejte Coca-Colu. To vše bude muset být zapomenuto. Ach ano, stále pít čaj nebo kávu bez cukru, jíst boršč bez chleba, vzdát se skořicových rohlíků a mnoho dalšího.

To vše píšu záměrně, abyste pochopili, že se váš život vážně změní. Zabere to docela hodně Síly vůle. Uvědomili jsme si nyní, proč začít cvičit právě teď, když děláte tak velké změny ve své stravě, je prostě nerozvážné a hloupé.

Co to má společného se sportem? Nejpřímější!

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Sport zase přímo spotřebovává vůli, rychle ji vyčerpává a sportovci také často během tréninku zaznamenají pokles hladiny cukru v krvi. Někdy se to projevuje závratěmi, ale ne vždy. Častěji se objevuje divoká touha něco sníst. Zvýšená chuť k jídlu signalizuje, že jste ochuzeni o oba parametry – vůli i glukózu. V takové chvíli může člověk, který je závislý a není zvyklý ovládat svůj apetit, jednoduše „zbořit věž“.

Dodržovat i vyváženou a správnou stravu se stává nesnesitelně obtížné.

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Příliš mnoho stresu a vůle se vzdalo

Profesionální trenéři a sportovci často svým hráčům nerozumí. No, jak to je – chodila jsem a chodila, i výsledky už byly dobré, a pak jsem si to vzala, rozbila se a všechno zpátky snědla. Jak je to možné?

A přesně jak jsem popsal výše.

Síla vůle je vyčerpatelný parametr, který je třeba utratit s rozumem na nejdůležitější věci, které přímo ovlivňují hubnutí.

Sport ovlivňuje hubnutí pouze nepřímo, ale zároveň v maximální míře využívá Sílu vůle. To potvrzuje i jeho kniha Evgeny Ilyin “Psychologie sportu”. Sport rozvíjí volní vlastnosti, ale k tomu je z člověka všechny vymáčkne.

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Rozumíte, přátelé? Musíme dosáhnout morálního výkonu ve výživě a budeme dělat výkony ve sportu poté, co dosáhneme normální hmotnosti. Je těžké dělat dvě věci současně.

READ
6 způsobů, jak nosit podkolenky

Dá se zhubnout bez sportu?

Je zde ještě jeden bod, který je třeba vzít v úvahu.

Při sportování se hmota vláken a jejich průřezová plocha postupně zvětšují. Navíc ihned po cvičení, zejména po silovém tréninku, se svaly naplní kyselinou mléčnou a jakoby nabobtnají. Je to samozřejmě úžasné. Ale vizuálně nejprve své výsledky v žádném případě nevidíte – v zrcadle bude stejná osoba jako on – váha stojí na místě a cítíte zklamání, že na váze nejsou žádné výsledky.

To demotivuje a demotivuje pokračovat v započatém. Mnohem více se vyplatí stát na váze každý týden a vidět, že se snažíte a skutečně hubnete.

Jak zhubnout bez sportu: sport vám brání v hubnutí, Jak rychle zhubnout bez sportování a počítání kalorií

Ruce dolů, když nevidíte výsledek na váze

Může se vám to zdát triviální nebo hloupé, ale věřte mi. I ti nejchytřejší lidé chtějí vidět, že proces probíhá. V tomto smyslu je hubnutí bez sportu ještě rozumnější a psychicky mnohem pohodlnější.

Mnohem více účastníků dosáhne vítězného konce a dosáhne své ideální váhy, když:

  1. Nemusíte používat velkou sílu vůle
  2. Když hladina glukózy v krvi klesá postupně a tělo si na novou hladinu zvyká také postupně
  3. Když se váha postupně a rychle snižuje
  4. Když je výživa bohatá a vyvážená a pomáhá udržovat stávající svalovou hmotu

Toto je druh výživy, který pomáhám budovat ve svých vzdělávacích kurzech a bezplatném maratonu na hubnutí.

Pokud nemůžete udělat správnou výživu svým životním stylem, pokud se chcete naučit nebýt závislý na jídelníčku, pokud se chcete naučit, jak si vytvořit vlastní jídelníček z potravin, které máte rádi, pak musíte nejprve absolvovat Free Marathon . Oznámení o jeho začátku bude v Telegramu. Tento článek podrobně popisuje, co bezplatný maraton zahrnuje.

Maraton můžete absolvovat, pokud se připojíte k chatovacímu robotu v telegramech pomocí odkazu. Bot je pohodlný, protože dopisy vám přijdou jednotlivě a maraton začíná okamžitě po přihlášení k odběru kanálu.

Nevýhodou je, že maraton projdete jako sami, neuvidíte chaty lidí, kteří ho projdou, neuvidíte, kdo má jaké výsledky. Na jednu stranu to nebude rozptylovat, na druhou stranu, když totéž udělají blízcí účastníci, dodá to energii a motivuje.

READ
Ošetření vlasů a vlasové pokožky – kdy navštívit lékaře

Pro rychlé hubnutí je proto další formát 5denního maratonu jednou měsíčně ve skupině Telegram. Připojte se a počkejte, až začne živý maraton. Tam s tisícovkami účastníků společně uběhnete maraton a rychle zhubnete.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: