Jak se zbavit celulitidy na nohou a hýždích pomocí cvičení

Volkov Dmitrij Sergejevič

Abyste se zbavili celulitidy, neobejdete se bez fyzické aktivity. Musíte však počítat s tím, že ne všechna cvičení budou stejně užitečná. Tenis a aerobik tedy mohou nejen pomoci v boji s lipodystrofií, ale také vést k vypouklým žilám na nohou. Plavání a silový trénink pomáhají bojovat s celulitidou mnohem efektivněji.

Упражнения от целлюлита следует выполнять в комплексе. Он должен быть составлен таким образом, чтобы тренирующийся мог решать одновременно несколько задач: подтягивать мышцы, избавляться от подкожных жировых отложений, предупреждать развитие целлюлита. Чем выше расход энергии, тем быстрее идёт процесс расщепления и вывода жироветих. Кожа будет приобретать упругость, кровоснабжение усилится.

Комплекс упражнений позволит забыть о проблеме целлюлита и остановит еговесререй

Необходимо лечь на спину, руки положить за голову, а ноги согнуть в коленстом соленстом с. Туловище медленно отрывается оола, этот полжх и с с с с т т т ч ч ч ч ч ч ч ч д ч ч ч д д д д д д д д д д д д д д д д д д д д д При этом, тонуса в затылочной части и в плечевом поясе быть не должно. В приподнятом состоянии нужно сосчитать до 10 и снова лечь на спину. Количество повторов – 20.

Ze zad se musíte převrátit na bok a položit ruku, která je pod vaší hlavou. Důraz na podlahu se provádí volnou horní rukou, nohy jsou ohnuté v kolenním kloubu. Z této pozice musíte zvednout jednu nohu 20krát do výšky 20 cm. Poté se otočte a opakujte cvičení pro druhou nohu.

Když zůstanete ležet na boku, musíte si opřít hlavu o ruku. Sekundová ručička také nadále spočívá na podlaze. Nyní by měla být noha zvednuta 45 cm od podlahy a takové zdvihy by se měly opakovat 40krát. Podobná akce se provádí s druhou nohou.

Musíte zaujmout výchozí pozici jako v prvním cvičení. Levá holeň se položí na pravé koleno a tělo se zvedá s napětím v břiše a hýždích. V tomto případě by se při fixaci v horním bodě mělo trupem posunout mírně doleva. Z této pozice počítejte do 10. Počet opakování je 25. Cvik se provádí se střídavými nohami.

READ
8 způsobů, jak vypadat každý den co nejlépe

Nyní musíte vstát a pokleknout s rukama nataženýma dopředu. Paže jsou posunuty na pravou stranu a trup je spuštěn na pravé stehno, poté se musíte znovu vrátit do výchozí polohy. Tyto zdvihy je třeba provést 10krát pro každý bok.

Musíte ležet na pravé straně s loktem opřeným o podlahu. Natažené nohy se zvedají a natahují doleva. Počet opakování – 10x. Toto cvičení byste pak měli provést na druhé straně.

Další cvičení se provádí ze sedu. Musíte se opřít o lokty, pokrčit nohy v kolenou a snažit se jimi dosáhnout na čelo. Vraťte se do výchozí pozice. Toto cvičení se provádí 15krát.

Musíte pokračovat v sedu, ale nyní s důrazem na dlaně. Jedna noha je ohnutá v koleni a vzata do strany a druhá je ponechána rovná a zvednutá. V tomto případě by se oporou měla stát noha ohnuté nohy. Proveďte cvičení 10krát a vyměňte nohy.

Na kole v boji proti celulitidě.

Čím častěji se žena při šlapání na kole prochází na čerstvém vzduchu, tím rychleji se celulitidy zbaví. Navíc se vám podaří výrazně napumpovat svaly. Tento typ školení nebude vyžadovat mnoho času. Na samém začátku jízdy je třeba šlapat pomalu (asi 3 minuty), poté by se tempo mělo zvýšit. Při maximální kapacitě byste měli vydržet 4 minuty. Poté se rychlost sníží, člověk si odpočine a cvik se provede znovu. To vám pomůže nejen zbavit se přebytečného tuku, ale také procvičit kardiovaskulární systém.

Švihadlo v boji proti celulitidě. Už jen skákáním přes švihadlo spálíte spoustu kalorií a kromě hubnutí se zbavíte celulitidy. Neměli byste však přestat skákat, protože pomerančová kůra se znovu vrátí.

Obruč v boji proti celulitidě. Pomocí obruče se můžete zbavit podkožního tuku a posílit svalovou kostru zad. Nejlepší je točit ho ráno 15 minut každý den. Již po 14 dnech těchto kurzů budete moci vidět první výsledek.

Utečeme od celulitidy. Ranní běhání může přinést výjimečné výhody, protože normalizuje krevní oběh, odstraňuje nadbytečná kila, odstraňuje celulitidu a zlepšuje celkové zdraví.

Лучше, если занятия будут проходить в ранние часы, до первого принятия,стипиотия принятия пипиотия Однако, нагрузка в этом случае должна быть незначительной. Не следует изнурять свой организм, начиная с первой пробежки. Увеличение нагрузки и времени, отводимого на бег должно увеличиваться постепеннннннния.

READ
Svačinový dort Napoleon - originální recepty

Cvičení na různé části těla na celulitidu

Musíte stát v takové poloze, abyste měli nohy od sebe na šířku ramen. Do rukou byste si měli vzít závaží o hmotnosti od 2 do 5 kilogramů v závislosti na stupni trénovanosti cvičící osoby. Činky se spustí mezi nohy a posadí se jako na židli. Pak znovu vstanou, napnou hýždě na 3 sekundy a znovu se uvolní. Počet opakování – 12.

Musíte sedět na podlaze s nohama nataženýma dopředu a rukama za hlavou. V této poloze se musíte plazit dopředu, pohybovat se pomocí hýždí a pak zpět. Nemůžete ohnout záda. Cvičení se provádí až do nástupu únavy.

Musíte si lehnout obličejem dolů s bradou na rukou. Z této pozice zvedněte jednu nohu co nejvíce nahoru a zafixujte ji ve špičce (doba držení – 5 sekund). Proveďte 20krát pro každou nohu.

V rukou jsou činky, samotné končetiny jsou spuštěny podél těla. Udělejte krok vpřed pravou nohou a položte levé koleno na podlahu. Pravá noha se nezvedá z podlahy, zatímco levá noha je zvednutá přibližně do úrovně pravého kotníku. Zvedání se provádí s napětím ve stehně pravé nohy. Počet opakování – 20.

Musíte ležet na břiše a ohýbat nohy do pravého úhlu v kolenním kloubu. Při namáhání hýždí byste měli natáhnout nohy nahoru; když se vaše boky zvednou nad podlahu, měli byste se v této poloze zablokovat na 5 sekund. Počet opakování – 15.

Dřepy s činkami od 1 do 3 kg. Ke stejnému účelu můžete použít lahve s vodou nebo pískem. Paže by měly být natažené dopředu, záda rovná a chodidla na šířku ramen. Během dřepu by vrcholovým bodem měla být poloha hýždí rovnoběžně s podlahou. Pro začátek stačí 15 dřepů s postupným zvyšováním. Maximální množství je 100krát za den.

Musíte ležet na zádech s rovnými pažemi a pokrčenými koleny. Z této pozice byste měli vytáhnout pánev nahoru, dosáhnout maxima a vrátit se zpět. Lehněte si na záda, střídavě uvolňujte a napínejte hýžďové svaly. Proveďte cvičení až 25krát.

Ranní skákání na 15 minut, které by mělo končit kontrastní sprchou.

Super sestava cviků na celulitidu

Chcete-li se rychle a efektivně zbavit problému celulitidy, musíte dodržovat následující pravidla:

READ
Perleťově platinová blond

Komplex musí být prováděn denně ráno;

Kardio trénink by měl být 30 minut 3x týdně;

Musíte plavat 2krát týdně;

Při kontrastní sprše je třeba otřít problémové oblasti štětcem.

Cvičení pro boky a hýždě. Na všech čtyřech je nutné zvedat jednu nohu po druhé, ohnutou v koleni co nejvýše. Maximálně byste měli zafixovat a spustit končetinu dozadu, ale bez dotyku podlahy. Počet opakování – 15.

Trénink zadní strany stehen. Musíte si lehnout obličejem dolů s pokrčenými koleny. Udržujte nohy rovnoběžné s podlahou, musíte zvednout boky a držet po dobu 5 sekund. Počet opakování – 15.

Únos trupu do strany. Musíte sedět na boku, boky a kolena ohnuté, ruce před sebou, dlaně dolů. Volná horní noha je zvednuta a stažena zpět, fixována a poté posunuta do strany, znovu fixována.

Chcete-li trénovat stehno a břicho, musíte ležet na zádech s nohama pokrčenými v kolenou. V tomto případě se tělo zvedne z povrchu tak, že záda a boky tvoří nakloněnou přímku. Z této polohy je noha přitažena k bradě a fixována, poté se musíte vrátit do původní polohy. Pro každou nohu musíte provést 15 cvičení.

Cvičení „silný tlak“ se provádí z pozice na všech čtyřech s důrazem na lokty. Je třeba kývat nohou a posunout ji co nejvíce nahoru. Při návratu nohy zpět se nesmíte dotknout podlahy. Počet houpaček na jednu nohu je 15.

Trénink předních stehen. Musíte se postavit rovně a vzít jednu nohu zpět a položit nohu na vyvýšenou plošinu, například na stoličku. Ruce jsou fixovány v pase. Z této pozice byste si měli dřepnout s rovným tělem a narovnat se zpět nahoru. Počet opakování je 15 pro levou a pravou nohu.

Cvičení s činkami. Jejich hmotnost by měla být 5 kg. Položte chodidla na šířku ramen a dřepněte si se staženými hýžděmi. Ruce se natahují dolů. Po upevnění v této poloze musíte znovu vstát. Opakujte 15krát.

Pokud budete provádět komplex bez přeskakování, budete schopni odstranit celulitidu a zabránit jejímu výskytu v budoucnu.

[Video] Dr. Berg – Nejúčinnější cvičení na celulitidu:

Varování! Informace slouží pouze pro informační účely a nelze je použít pro vlastní diagnostiku a léčbu. Vždy se poraďte s odborným lékařem!

READ
Lak na nehty China Glaze HoloGlam: recenze a fotografie
Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: