Gymnastika Hadu pro omlazení obličeje – jak dosáhnout nejlepšího výsledku

Krásná, tónovaná tvář bez známek stárnutí je snem každé ženy. To se hledalo v každé době. Bylo vyvinuto mnoho metod, které slibují slušný výsledek. Jednou z nich je obličejová gymnastika Khadu. Jednoduchá technika pro vlastní realizaci je zaměřena na výrazné omlazení pleti. Tohoto účinku je dosaženo díky intenzivní práci svalů.

Metoda Autor

Techniku ​​Khadu vymyslel, implementoval, zdokonalil v praxi a aktivně propagoval gruzínský atlet Zviad Arabuli. Název techniky dal autor podle názvu vesnice, ve které se narodil v roce 1967. I když gymnastiku rozvinul a začal cvičit, když žil v Moskvě.

Tato technika rychle získala popularitu. Následovníci berou na vědomí jedinečnost a efektivitu tříd. Pozornost je věnována skutečně mužskému přístupu k utváření potřebných úlev, zachování mládí.

V současné době autor metody Khadu žije a vyučuje v metodice v Kyjevě. S autorovou prezentací techniky se můžete seznámit prostřednictvím četných videonávodů.

Princip

Ústředním principem práce k dosažení výsledku je střídání zatěžovacích a uvolňovacích cviků na různé svalové skupiny. Cvičí se účast výhradně svalů. Žádné další projektily, zařízení jsou nutná.

Důležité! Cvičení komplexu podléhají měřenému a hladkému provedení. Aktivní část lekce zahrnuje značný stres vedoucí k únavě. Díky tomu je dosaženo požadovaného efektu.

Komplex je navržen tak, aby se ho účastnily nejen hlavní svalové skupiny, ale také hluboké, obvykle nezapojené vzorky. To pomáhá dosáhnout maximálního zapojení těla. Tělo se dostává do tonusu, stimuluje se síla a vytrvalost.

Metodika Hadu je založena na principech hathajógy. Starodávné postupy jsou autorem částečně modifikovány, směřující k dosažení určitých výsledků. Technika Zviad Arabuli aktivuje práci těla, aktivuje skryté rezervy.

Cvičební pravidla

Haduova technika nepřijímá improvizaci. Pro dosažení uvedeného efektu je nutné striktně dodržovat postup, doporučení trenéra. Gymnastika existuje od roku 1996, byla opakovaně testována a zdokonalována.

Technika, kterou vynalezl muž, se vyznačuje drsným přístupem k třídám. Dynamika tréninku umožňuje výrazně zvýšit metabolismus v tkáních, aktivně zapojit všechny tělesné systémy. Právě intenzivní fyzická aktivita je připisována vedoucí roli při dosahování výsledku.

Varování! Charakteristickým rysem této techniky je absence hmatového kontaktu s kůží během svalového tréninku. Cvičení jsou založena na zavěšené práci svalů. Nástup hmatatelné únavy ukazuje na kvalitu každého přístupu.

Postup pro provádění gymnastiky

Hadu je lepší cvičit v ranních hodinách. Všechna cvičení během gymnastiky se provádějí pomalu, ale s použitím maximální fyzické síly. V důsledku toho by akce měly způsobit únavu. Agresivita vůči tělu je nepřijatelná. Při tréninku plynule dýchejte: nádech nosem, výdech ústy.

READ
Proč potřebujete vlasový kondicionér a jak jej správně aplikovat?

Základní gymnastice musí předcházet rozcvička. Během přípravy dochází k zahřátí svalů na obličeji. K tomu jsou svaly stlačeny (oči jsou pevně zavřené, působí s obočím a tvářemi), nataženy (ústa jsou široce otevřena). Stupeň připravenosti svalů se určuje individuálně. Je žádoucí připojit intuitivní citlivost.

Teplejším svalům je přípustné nabídnout intenzivnější zátěž. Chcete-li to provést, přejděte k další fázi školení.

Proveďte cvičení:

  1. Vypracujte emoce: překvapený a zamračený. K tomu pracují s obočím: střídavě je zvedejte a snižujte. Pohyb začíná zpomaleně, postupně se zvyšuje tempo.
  2. Pohybujte ústy: pohybujte rty doprava, doleva do maximální možné vzdálenosti.
  3. Jasně vyslovují anglické „Wow“ nebo toto slovo nahrazují výslovností kombinace ruských písmen „u-o-s“.
  4. Střídejte natahování a mačkání rtů a očí. V zrcadle se ukáže jakýsi děsivý odraz. Při provádění cvičení začněte postupně zrychlovat tempo pohybů. Další akce jsou doplněny otáčením hlavy do stran.

Na konci sezení se provádí protahování: hlava se pohybuje co nejvíce nahoru, dolů, do stran. Všechna cvičení komplexu podléhají opakovanému opakování. Jejich počet závisí na individuálních vlastnostech těla, stupni zdatnosti. Jak ovládáte gymnastiku, počet opakování se zvyšuje a dosahuje až 40-60. Tempo, jak se zapojujete do práce, se také zvyšuje. Viditelné výsledky může přinést pouze pravidelný trénink.

Kdy očekávat výsledky

Seriózní přístup k tréninku s denním rozložením zátěže přinese ohromující výsledky. Gymnastika Khadu je považována za jeden z jednoduchých a bezpečných způsobů, jak zastavit stárnutí. Tato technika je uznávána jako dobrá alternativa k profesionálním postupům pro udržení vzhledu. Pravidelným cvičením můžete zapomenout na plastické operace.

Trénink pomáhá uvést tělo do tonusu, dát pleti zdravý vzhled, dát jí svěží ruměnec. Účinek je dosažen po prvním tréninku. Chcete-li ztratit přebytečný objem, opravit reliéfy obličeje, utáhnout ovál, vyhladit vrásky, budete muset pracovat alespoň měsíc.

Важный момент! Čím složitější je úkol, tím déle a pečlivěji bude trvat.

Pokud je praxe používána po dlouhou dobu, včetně jejího obvyklého způsobu života, pak bude možné výrazně zpomalit proces stárnutí a zlepšit zdraví. Denní lekce nevyžadují více než 15 minut a efekt „snížení věku“ trvá déle než 1 rok.

READ
Jak vybrat dámské šaty

Omezení a doporučení

Haduova technika se týká tréninku s vysokým stupněm bezpečnosti. Možnost zranění je minimální, pokud jsou přísně dodržována doporučení autora:

  • cvičení se provádějí s dostatečnou zátěží, ale plynule;
  • zátěž se postupně zvyšuje, jak se seznámíte s praxí;
  • v počátečních fázích zvládnutí je žádoucí provést minimální počet opakování, udělat malou pauzu na zotavení mezi cvičeními;
  • při zdravotních problémech (závratě, svalové křeče) okamžitě ukončí trénink, umožní tělu plně se vyrovnat s nepříjemnými projevy.

Khaduovy třídy nemají žádné hmatatelné kontraindikace. Je vhodné zdržet se tréninku, pokud se cítíte neuspokojivě. Chronické zdravotní problémy ukládají individuální omezení. Možná se budete muset vzdát určitého cvičení, snížit zátěž nebo tempo.

Výhody a nevýhody techniky

Jednoznačnou výhodou gymnastiky je absence výrazných omezení. Každý může praktikovat hadu, bez ohledu na věk, bohatství, životní styl. Zvládnout techniku, cvičit zdarma doma je snadné. Významnou výhodou je rychlé dosažení výsledků s minimálním časem stráveným na hodinách.

Haduova technika proti stárnutí zřídka dostává negativní recenze. Mezi nevýhody gymnastiky patří nutnost striktního dodržování techniky. Nesprávně provedené cvičení neuškodí, ale nebude mít očekávaný efekt. Někteří jsou zmateni rigidním přístupem k tréninku. Třídy „napůl“ výsledky nepřinesou.

Gymnastika Khadu je navržena tak, aby udržovala svaly v dobré kondici, aby byla mladistvá. Technika je vhodná pro ty, kteří jsou připraveni na sobě pracovat.

Užitečná videa

Gymnastika pro obličej podle metody Khadu.

Hadu. Gymnastika pro oči od Zviada Arabuliho.

Ženy všech věkových kategorií a národností chtěly mít vždy krásnou, hladkou tvář bez vrásek. Existuje poměrně jednoduchá a účinná praxe zaměřená na omlazení pleti. Toto je Haduova gymnastika pro obličej. Jako první jej vyvinul a uvedl do praxe Zviad Arabuli. V Moskvě založil několik skupin, které cvičily podle jeho metodiky. Tato technika je založena na pohybech obsahujících střídání fází napětí a relaxace. Zviad Arabuli pojmenoval svou gymnastiku Hadu podle jména své rodné vesnice.

Základy gymnastiky

Eviad Arabuli

Žádné závaží! Všechna cvičení jsou určena pro třídy bez těžkého sportovního vybavení. Svalového napětí je dosaženo pomocí vlastní váhy, umístěním těla do správné polohy. Při cvičení bez těžkého sportovního náčiní odpadá nebezpečí různých zranění a výronů.

READ
Kolagenová maska ​​na obličej: recepty, výhody, kontraindikace

Žádné prudké pohyby! Cvičení jsou prováděna měřeně, plynule, s největším napětím, dosažení úplné únavy. Díky únavě pracují všechny vnitřní orgány a systémy (jako nervový, endokrinní a kardiovaskulární) s větší zátěží, a proto se spouští regenerační mechanismus. Není možné dosáhnout požadovaného efektu prováděním cviků napůl.

Musíte dát práci hlubokým svalům. Hadu ovlivňuje ty z nich, které se obvykle v těle neúčastní. Rozvoj „spících“ svalů zvyšuje celkový tonus těla, sílu, vytrvalost. Integrovaný přístup k tréninku pomůže obnovit mládí, zdraví a zabránit stárnutí.

Gymnastika Hadu pro obličej je provedení určitých cvičení, které pomohou zpomalit proces stárnutí.

Rád bych poznamenal uznávanou účinnost této techniky. Je to hodná, bezpečná a bezplatná alternativa k chirurgii a drahé kosmetice a procedurám. Technika Khadu se výrazně liší od podobného vývoje, ale nazývá se velmi účinná.

Gymnastika pro obličej Zviada Arabuliho vám umožní dosáhnout znatelných výsledků v poměrně krátké době. Po přijetí doporučených cvičení si všimnete, jak se ovál obličeje napne, pokožka se vyhladí, celkový tón pleti se zvýší a objeví se zdravá barva.

hadu gymnastika pro obličej

Patentovaný systém Zviada Arabuli pro rozvoj a léčení lidského těla pochází z praxe hatha jógy. Zviad Arabuli vyvinul tento systém a více než 20 let jej zdokonaluje.

Komplex cviků na obličej, který vyvinul Zviad Arabuli, obsahuje tři základní body:

  1. Každé cvičení by mělo být prováděno v intenzivním režimu, aby se co nejvíce stimulovaly všechny svaly.
  2. Zapojením a napětím svalů obličeje se aktivuje prokrvení všech jeho částí.
  3. A třetí bod – všechna cvičení vyžadují maximální možnou fyzickou námahu.

Tato gymnastika je tedy pouze jedním prvkem komplexu cvičení vyvinutých Arabuli a zaměřených na posílení svalů celého těla. Ale byla to ona, kdo si zasloužil zvláštní popularitu mezi ženami, protože je řešením problému zachování mládí a krásy. Obličejová gymnastika je navíc překvapivě jednoduchá a účinná. Díky Zviadu Arabulimu se objevila účinná metoda, jak podpořit své tělo pomocí vnitřních zásob těla, nikoli vlivem vnějších umělých faktorů.

Pravidla pro gymnastiku

Tato technika byla vyvinuta mužem a má tvrdý přístup. Je nutné přísně dodržovat všechna doporučení pro provádění cvičení.

Na vyvinuté technice není třeba provádět žádné změny, protože komplex je kompletní, promyšlený a otestovaný. Při dodržení všech pravidel a doporučení poskytne gymnastika Khadu nejúčinnější výsledky. Významná fyzická aktivita aktivuje průtok krve.

READ
Vše o výhodách tření obličeje kostkami ledu: funkce

gymnastika pro obličej

Velká pozornost je věnována úpravě svalů obličeje a krku. Popsaná rozmanitost cvičení neobsahuje přímé hmatové účinky na kůži. Gymnastika se provádí výhradně kvůli pohybu obličeje. Proto účinnost závisí přímo na kvalitě svalové práce. Každé cvičení je nutné provádět až do stádia únavy.

Cvičení Hadu

Před začátkem gymnastiky je nutné zahřát obličej: důsledně ho natahovat a mačkat. Chcete-li se protáhnout, musíte co nejvíce otevřít ústa, pak pevně stisknout oči a přitom používat tváře a obočí. Doporučuje se cítit všechny svaly, znatelně je zahřát. V tomto případě můžete otočit hlavu, ale oči mějte otevřené.

Další pohyb: obočí musí být sníženo a poté zvednuto, což zobrazuje pohled zamračeného a překvapeného člověka. Postupně zrychlujte tempo.

Pak udělejte krysí obličej, nejprve dobro a pak zlo.

Řekněte zvuk “u-o-s” nebo anglickým způsobem – “wow.”

Pohybujte rty doleva a doprava a pohybujte je co nejvíce na každou stranu.

Natáhněte a sepněte rty a oči, jako byste chtěli vyděsit svůj odraz v zrcadle. Proveďte cvičení několikrát průměrným tempem a poté začněte zrychlovat. Aniž byste přestali mačkat a uvolňovat celý obličej, otáčejte hlavou střídavě doprava a doleva.

Dalším krokem je protažení dolů. Nakloňte hlavu níž, pak totéž opakujte nahoru a do stran.

Je důležité přesně dodržovat pokyny a cvičit pravidelně.

Omlazující gymnastika pro obličej se snadno provádí, je bezpečná a účinná. Je zdarma a přináší dobrou náladu. Pravidelné cvičení přitom pomáhá nejen vyhladit vrásky a zpevnit obličej, ale také dodá pleti svěží, zářivý vzhled a zdravý lesk.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: