Cara Delevingne v reklamě na novou řasenku

Cara Delevingne v reklamě Rimmel

Reklama na řasenku Rimmel s Carou Delevingne v hlavní roli byla zakázána za používání triků k zveličení vzhledu jejích „nebezpečně odvážných řas“. Delevingne byla viděna pomocí řasenky Scandaleyes Reloaded, protože reklama slibovala „extrémní objem“. extrémní opotřebení. “ Ale neříkalo se, že Delevingne také dostala jednotlivé vložky na řasy k vyplnění mezer a že některé řasy byly překresleny v postprodukci. Úřad pro standardy reklamy (ASA) uvedl, že reklama byla zavádějící. V současné podobě se už nesmí objevit, řekl hlídací pes.

Reklama na řasenku Rimmel s Carou Delevingne v hlavní roli byla zakázána za používání triků k zveličování vzhledu jejích „nebezpečně odvážných řas“. Delevingne použila řasenku Scandaleyes Reloaded, protože reklama slibovala „extrémní objem“. extrémní opotřebení.” Ale neříkalo se v něm, že Delevingne dostala také vlastní vložky na řasy, které zaplnily mezery, a že některé řasy byly překresleny v postprodukci. Úřad pro standardy reklamy (ASA) uvedl, že reklama je zavádějící. V současné podobě by se podle pozorovatele již neměl objevit.

Cara Delevingne v reklamě Rimmel

V reklamě zazněl hlas: „Rimmel představuje Caru Delevingne pro novou řasenku Scandaleyes Reloaded. Nebezpečně výrazné řasy. Nový kartáček s maximální hustotou pro řasy bez shluků. Extrémní hlasitost. extrémní opotřebení. „Majitel Rimmelu, Coty UK, řekl, že reklama přesně reprezentovala produkt a že řasy Delevingne vypadaly „plné a dlouhé“, než použily své další výrobní techniky, stejně jako poté. Coty uvedla, že používá jednotlivé vložky do řas „pouze k vyplnění mezer a k vytvoření jednotné linie řas“, což bylo „v souladu s průmyslovou praxí“. A některé řasy byly překresleny v postprodukci, kde nebyly vidět kvůli tmavým očním stínům modelky.“ Ale tento proces neprodloužil ani nezahustil řasy, řekla Coty.

V reklamě hlasový záznam zní: „Rimmel představuje Caru Delevingne pro novou řasenku Scandaleyes Reloaded. Nebezpečně výrazné řasy. Nový kartáček maximální hustoty pro řasy bez hrudek. Extrémní hlasitost. extrémní opotřebení.” Majitel Rimmel Coty UK řekl, že reklama přesně reprezentovala produkt a že řasy Delevingne vypadaly „plné a dlouhé“ před použitím jejich dalších výrobních metod i poté. Coty uvedla, že použila vlastní vložky na řasy „pouze k vyplnění mezer a vytvoření jednotné linie řas“, což bylo „v souladu s průmyslovou praxí“. A některé řasy byly překresleny v postprodukci, „kde nebyly vidět kvůli tmavým stínům modelky“. Ale tento proces neprodloužil ani nezahustil řasy, řekl Coty.

READ
Krásné účesy pro 1. září v 1. třídě pro dívky

‘přehánějící účinek’

“Efekt přehánění”

Ale ASA měla jiný názor. Dospěl k závěru, že účinek vložek řas nebo postprodukce – nebo obojího – měl dát vzhled „delších řas s větším objemem“. Rozhodnutí ASA uvedlo: „Protože reklama zprostředkovávala objemový, prodlužující a zahušťující účinek produktu, zvažovali jsme použití vložek na řasy a postprodukční technika pravděpodobně přehánějí účinek nad rámec toho, čeho by produkt mohl u spotřebitelů dosáhnout. “Došli jsme proto k závěru, že reklama byla zavádějící.” Coty řekl: “Ačkoli litujeme rozhodnutí ASA, samozřejmě se podřídíme rozhodnutí a nebudeme v tomto stavu znovu vysílat televizní reklamu.”

Ale ASA měla jiný názor. Došel k závěru, že účinek vložek řas nebo postprodukce – nebo obojího – byl vytvořit vzhled „dlouhých řas se spoustou objemu“. Rozhodnutí ASA říká: „S rostoucím objemem reklamy se prodloužil zahušťující účinek produktu. Domnívali jsme se, že použití prodlužování řas a postprodukčních technik pravděpodobně zveličuje účinek nad rámec toho, co by produkt mohl pro spotřebitele dosáhnout. “Došli jsme proto k závěru, že reklama byla zavádějící.” Cauty řekl: “Ačkoli litujeme rozhodnutí ASA, samozřejmě se podřídíme rozhodnutí a v tomto státě již nebudeme vysílat reklamu.”

linka

Následuj nás na Facebook , na Twitteru @ BBCNewsEnts , nebo na Instagramu na bbcnewsents . Máte-li e-mail s příběhem zábava. news@bbc. co . Spojené království .

Následuj nás na Facebook , na Twitteru @BBCNewsEnts nebo na Instagramu na bbcnewsents . Pokud máte e-mail s návrhem příběhu. zábava. news@bbc. co . Spojené království .

Avatar

Video chce opravdu lepší kvalitu, ale mají správné množství řasenky a kosmetiky obecně. Navštěvuji http://www.hotevents.ru/catalogue/company/yvessaintlaurent/

má tak zlý obličej. brrrr

Avatar

Proč si sahat na prsa?

Avatar

Nemohli byste najít ženštější model?

V našem životě můžeme často používat nastavené výrazy. Každý například zná větu „za všechno musíte zaplatit“. Ale je to tak?

A může se něco, co bylo dáno zdarma, ukázat jako skutečně cenné?

KNIHA DALE CARNEGIEHO

Příběh herce Vova Gartsunova

Vova Gartsunov patří k nové vlně herců – jak se říká, mladá krev a svěží tvář. Gartsunov má například role v televizních seriálech „Stream“ a „Difficult Teenagers“, životopisném dramatu „Kretsul“, novém projektu Jurije Bykova „Dashing“, jehož uvedení je naplánováno na rok 2024, a mnoho dalších. Herec má chytlavý a texturovaný vzhled, se kterým se Gartsunov po dlouhou dobu snášel. “Udělala ze mě docela zajímavý a krutý vtip – myslím její uši.” Velmi často se staly důvodem k posměchu, někdy nepříliš příjemným, ze strany mého okolí, školní komunity i starších dětí.“

READ
Typy tkaní zlatých řetězů pro muže: zlaté pánské výrobky

„V dnešní době je běžné schovávat se za psychické trauma. Ale jsem zvyklý nepřipisovat svou slabost svým zraněním. Moje máma mě naučila klást si ty správné otázky a nelitovat se.“ Kniha Dale Carnegieho Jak si budovat důvěru a působit na lidi ve veřejném vystupování? Vova na to narazila náhodou a ve správný okamžik práce na sobě: prostě ležela ve vchodu domu, kde herec bydlel po přestěhování do Moskvy. “Nemůžu říct, že se to stalo řešením všech problémů a změnilo můj život, ale rozhodně mi to dalo další nástroje a nové kolo vývoje.”

Vova v rozhovoru několikrát zdůraznil, že náhodné objevy jsou samozřejmě dobré, ale důležitá je neustálá vnitřní práce na sobě. A také schopnost naslouchat svým pocitům bez ohledu na společenské trendy, projevovat lásku a zvědavost vůči světu kolem sebe. Tyto vlastnosti vám rozhodně nedovolí zestárnout ani v mysli, ani v srdci. Mimochodem, Vova vrátil knihu do vchodu, protože sdílení je také důležité.

Minimálně 92 filmů

lze sledovat po dobu 3 měsíců s bezplatným internetem Tele2.

Již běžíme sestavovat žebříček filmů z online kina Wink!

VINTAGE KIMONO V KOUZELNÉM KUFRU

Příběh Katiky, umělkyně a obyvatelky dílen Winzavod

Katika je umělkyně a rezidentka dílen Winzavod. Hlavním médiem, ve kterém Katika posledních 10 let působí, je pletení. Katika pomocí háčku (a používá ho pouze umělkyně a považuje to za součást své umělecké výpovědi) vytváří panely, kde reflektuje různá témata: dětství, okolní realitu a události, místo autorky ve světě. Náměty jejích děl často zahrnují předměty, které mají zvláštní hodnotu a jejichž prostřednictvím Katika udržuje spojení se sebou samým a svými vzpomínkami: například tamagoči nebo plechovka kondenzovaného mléka podle GOST.

Pro Katiku je minimalismus ve věcech velmi důležitý. “Nemám na sezónu moc oblečení: troje šaty, tři páry bot, tři bundy a ve svém obytném prostoru mám jen to nejnutnější.” Umělkyně má ale kouzelný vintage kufr, ke kterému se dostala náhodou, kde sbírá památné předměty. Mezi nimi je kazeta s albem „Caste“, stará mince z XNUMX. století, přadénka příze, kterou daroval cizinec z Ameriky. A také staré kimono od japonského umělce.

READ
Eny, které mají rády zralé muže s velmi vážnými úmysly

Po dobu 3 bezplatných měsíců můžete poslouchat 4 různé kurzy –

„V Tokiu jsem měl několik samostatných výstav, díky kterým jsem se tam spřátelil, se kterými se snažím být v kontaktu. Dlouho jsem komunikoval s poněkud starším umělcem. Nemluví dobře anglicky a já nemluvím dobře japonsky. Veškerá naše komunikace se proto odvíjela od komentářů pod příspěvky a blahopřání k svátku. Ale loni přišel na otevření mého projektu a přinesl mi jako dárek staré vintage kimono, zřejmě od babičky! To je taková relikvie, která pro mě hodně znamená. Myslím, že tohle je věc, kterou předám svým dětem a vyprávím její příběh. Teď kimono leží na oltáři v mé skříni. Měla jsem ho na sobě jen jednou.”

k dějinám světového umění, směrům současného umění, literatuře a filozofii 500. století. A to vše na superrychlém internetu až 2 Mbit/s TeleXNUMX! Přihlásíme se?

DOPRAVA JAKO DIrigent umění

Příběh Nikoly Melnikova, skladatele, klavíristy, zvukového producenta

Nikola Melnikov, který vystudoval ruskou hudební akademii Gnessin, se vždy snažil oddělit se od akademické školy. Odtud touha skládat díla sama, kombinovat skladby napsané pro klavír s elektronickou hudbou, hrát ji tam, kde ji ještě nikdo nehrál, přenášet ji za zdi koncertních sálů. To samozřejmě komplikuje tvůrčí proces: jedna věc je, když přijdete do sálu s akustikou, kde jsou židle pro orchestr, je tam zvukař, druhá věc je, když se všechny tyto věci musí promyslet a vytvořit pro každé místo zvlášť. “Měl jsem nápad, viděl jsem obrázek na internetu – s největší pravděpodobností to udělám za pár měsíců.” Není pro mě větší potěšení než přejít od konceptu k realizaci.“

Nikola vytváří audiovizuální projekty v různých geografických lokalitách Ruska: „. zpravidla na cizích a těžko dostupných místech, kde se ještě nepořádají koncerty a elektronické živé show, kam se netahalo piano. Jedním z takových míst je například jezero Elton ve Volgogradské oblasti na hranici s Kazachstánem. Pochopili jsme, že veškeré vybavení se tam musí vozit autem. Jedna značka auta nám dala několik SUV na přepravu a natáčení projektu. Auto zde působilo jako dirigent umění.“ K dalšímu podobnému incidentu došlo, když Nikola natáčela video na Bajkalu. Poté místní správa poskytla podporu a pomoc při dodání klavíru do centra jezera na hivus – speciální vznášedlo, které se po jezeře plaví výhradně v zimě. Samotný nástroj byl prakticky darován za nic. Filmový štáb ho našel na Avitu za cenu 1 rubl a přivezl ho na místo pár hodin před začátkem natáčení.

READ
Jak správně a stylově nosit sukně s botami - 8 zajímavých možností

Dalším místem, kde chce Nikola žít, je maják Aniva na Sachalin. Kromě toho, že je to místo malebné, je zajímavé i z pohledu krajiny a vhodnosti pro takové akce. Maják je oddělen od pevniny a sedí na vysokém útesu, takže je potřeba speciálně navržené plavidlo, které dokáže přepravovat vybavení a které lze snadno přivázat k útesu. „Chtěli bychom udělat instalaci o probouzení majáku, která by spojovala zvuk, světlo a obraz. Myslím, že projekty, jako je tento, mohou přitáhnout pozornost k opuštěným místům a objekty jako maják se stanou symboly.“

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: