Bodyflex: co to je, bodyflex pro hubnutí, video cvičení, recenze a výsledky

Každý fitness systém má své nevýhody a výhody, které jej odlišují od jiných sportovních oblastí. Totéž platí pro bodyflex – jednu z moderních dechových praktik.

Bodyflex je jedinečný směr fitness

Pojem bodyflex zná v podstatě jen mladší generace, převážně ženská. Je to proto, že taková specifická cvičení byla vynalezena speciálně pro ženy, které chtějí rychle dát svou postavu do pořádku bez vyčerpávajícího tréninku a bez přítomnosti vážného energetického zatížení.

Kondiční trénink podle systému bodyflex zapojuje především břišní svaly, protože technika je založena na zatažení břicha, napětí břišních svalů a zadržení dechu.

Zpočátku byl bodyflex umístěn jako odnož domácího fitness, které ženy v domácnosti mohly doslova cvičit, aniž by přestaly dělat domácí práce.

Tvůrce tohoto systému ujišťuje, že pravidelné používání cviků bodyflex pomáhá ženám efektivně spalovat přebytečný tělesný tuk se schopností zmenšit se až o 10 velikostí.

V systému bodyflex převládají převážně dýchací a izometrické prvky, takže zátěž lze klasifikovat jako málo nárazovou a co nejšetrnější.

Jak pochopit, že tělu chybí kolagen: známky nedostatku glykoproteinu

Podstata cvičení bodyflex

Hlavním prvkem bodyflexu je stažení břicha (vakuum) a zadržení dechu na maximální možnou dobu. Dýchací komplex však není omezen na toto, protože existují různé varianty zatížení vakua:

  • stojící;
  • sedící;
  • Na kolenou;
  • vleže;
  • visící na hrazdě;
  • s podporou na stěně;
  • v prkně.

Hlavní podmínkou úspěchu je správné dýchání podle speciální techniky. Běžný člověk dýchá hrudníkem a aby došlo k hyperventilaci plic a nasycení všech buněk těla kyslíkem, je nutné přepnout dýchání na brániční dýchání. To znamená, že při nádechu by se měla zvedat břišní zóna a ne hrudník.

Hodiny dechové kondice by měly být zahájeny ze stoje a postupně zavádět rozmanitost do komplexu.

  1. Narovnejte záda, narovnejte ramena, položte ruce na pás.
  2. Nasajte vzduch do hrudníku na maximální limit.
  3. Silně vydechněte.
  4. Znovu se nadechněte a pohybujte vzduchem směrem k bránici.
  5. Vydýchejte vzduch co nejvíce z břicha a plic rychlým tempem.
  6. Zatněte břišní svaly a zatáhněte břišní svaly na doraz – aby byla vidět žebra.
  7. Vydržte v této poloze několik sekund. Postupně prodlužujte dobu trvání zadržení dechu.
READ
Isabel Marant podzim-zima 2024

Pravidla dechového kondičního tréninku

Pravidla dechového kondičního tréninku

Aby byl kondiční trénink podle systému bodyflex efektivní, je nutné dodržovat důležitá pravidla a řídit se doporučeními odborníků.

  1. Před zahájením dechových cvičení protáhněte svaly a proveďte malé cvičení na zahřátí vazů, kloubů a šlach.
  2. Doma se doporučuje bodyflex 4-5x týdně. Pokud se kurzy konají ve skupinovém režimu, stačí 2 tréninky týdně. Počet lekcí můžete individuálně měnit v závislosti na osobních potřebách a na úrovni fyzické zdatnosti.
  3. Pro začátečníky se doporučuje provádět první lekce doma pomocí video tutoriálů, aby zvládli techniku ​​bodyflex.
  4. Všechny pohyby, včetně dýchacích prvků, by měly být prováděny plynule, ale rytmicky.
  5. Měli byste to dělat na lačný žaludek, takže poslední jídlo před bodyflexem by mělo být 2 hodiny před a po jídle můžete trénink opakovat až po 2,5-3 hodinách.
  6. Dýchejte pouze nosem, bez použití úst.

Účinnost bodyflexu

Po nějakou dobu byla účinnost bodyflexu zpochybňována. Bylo to způsobeno novostí fitness směru a skutečností, že respirační zátěže se v postsovětském prostoru dosud neosvědčily. Věřilo se, že bez běhu nebo silného energetického zatížení je téměř nemožné zbavit se nadbytečných kilogramů.

Poté, co se bodyflex objevil v moderních posilovnách a odborníci v této oblasti začali aktivně nabízet své služby, se však názor mnoha skeptiků změnil. A skutečně: při dodržení pravidel a přísného režimu, zejména v kombinaci se správnou výživou, pomáhá bodyflex zhubnout za několik týdnů.

Pro mnoho lidí, kteří nemají čas na ranní a večerní kondiční trénink, se právě body flex staly náhradou za ranní cvičení. Pouhých 15 minut jednoduchých dechových cvičení po probuzení bude velkým přínosem zejména při absenci jiné sportovní aktivity.

Nevýhody dechových cvičení podle systému bodyflex

Navzdory skutečnosti, že respirační zátěže jsou nízké intenzity a nevyžadují vážnou fyzickou námahu, s některými kategoriemi lidí by se mělo zacházet se vší opatrností.

Nedoporučuje se odkazovat na cvičení bodyflex pro následující skupiny:

  • těhotné ženy;
  • lidé s akutními onemocněními břišních orgánů;
  • pacienti s chronickými onemocněními dýchacího systému v akutním stadiu;
  • pacientů v období po chirurgických zákrocích a operacích.

Ve všech ostatních případech neexistují žádná omezení pro třídy. Před zahájením tréninku se však doporučuje konzultovat s lékařem, aby se vyloučily všechny možné důsledky.

READ
Korektor-melír od Maybelline

Kromě minimálního seznamu kontraindikací má bodyflex také nevýhody:

  • pomalé spalování tuků
  • možnost vrácení nadbytečných kilogramů, pokud není dodržena dieta;
  • možné přepracování při absenci odpočinku mezi kondičními tréninky.

Výhody dechové kondice

Výhody dechové kondice

Nevýhody bodyflexu jsou mnohem menší než klady. Z tohoto důvodu ženy jakéhokoli věku preferují respirační fitness. Hlavní výhody bodyflexu:

  • relaxační účinek na tělo;
  • udržování svalů lisu a kůry v dobrém stavu;
  • efektivní hubnutí, zejména v problémových oblastech (boky, peritoneální oblast);
  • aktivace metabolismu kyslíku ve všech buňkách těla;
  • zrychlení krevního oběhu a lymfatického toku, a to i v oblasti pánve;
  • prevence onemocnění dýchacího systému;
  • prevence onemocnění srdce a cév.

Navzdory skutečnosti, že bodyflex je považován za poměrně jednoduchou a dostupnou zátěž, i některá dechová cvičení mohou mít omezení při provádění. Z tohoto důvodu stojí za to pečlivě pochopit, kdo by měl provádět dechová cvičení a kdo by se měl tohoto druhu cvičení zdržet.

Číst dál

Prevence a léčba bolesti nohou u žen

Zdraví nohou ve stáří: hlavní problémy

S věkem se zdraví vašich nohou může měnit a ovlivnit vaše celkové zdraví: objevují se bolesti a deformace kloubů.

Létající chůze: příčiny onemocnění nohou

Léky na cystitidu

Huminové kyseliny: mýty a pravda

Léky na posílení imunity: jak pomoci tělu

Je přerušovaný půst účinný?

Přerušovaný půst je běžný způsob, jak bojovat s nadváhou. Ale vědecká data potvrzující účinnost této techniky zatím neexistují.

Jak se stát dobrou matkou: 7 pravidel pro (ne)ideální mateřství

Protein pro krásu a zdraví: jak si vybrat kolagen?

Jak si vybrat třpytivé mléko na tělo: znalecký posudek

Novorozenecká výživa

Jak pochopit, která receptura je pro novorozence nejlepší z hlediska nutriční hodnoty a přítomnosti prospěšných látek pro jeho zdraví a vývoj: složení konkrétního produktu studujeme společně s odborníkem.

Lymfedém po mastektomii: konzervativní terapie a prevence

Chlorella s probiotiky: Přirozená podpora zdraví

Stresová inkontinence moči u dětí: příčiny, léčba

Stresová inkontinence moči u dětí: možné příčiny. Co dělat, když se u dítěte objeví stresová inkontinence moči?

Sprej s azelastinem: lék v boji proti alergiím

Trápí vás sezónní alergie a nic jiného nepomáhá? Odborníci MedAboutMe podrobně popisují nejnovější sprej k léčbě alergií u dětí a dospělých

READ
Kdy ženě během těhotenství začnou růst prsa?

timestudy_ru

timestudy.ru – fitness doma (oficiální web) Bodyflex: dýchejte a zhubnete! Velmi často si ženy, zejména na mateřské dovolené, kladou otázku: Sedím doma, co mám dělat, abych se udržela v kondici a v dobré náladě? Jednoho dne si stejnou otázku položila Američanka, matka tří dětí Greer Childers, která se rozhlédla kolem sebe a zjistila, že pravidelné fitness nebo aerobik pro ni nejsou vhodné. Ale nebyla zmatená, ale vyvinula svůj vlastní systém – bodyflex (v angličtině – BodyFlex), který se ukázal jako neuvěřitelně účinný. V dnešní době se bodyflex velmi rozšířil, cviky obsažené v tomto systému ovládaly miliony žen po celém světě a z vlastní zkušenosti se můžete přesvědčit, že jde o domácí cvičení pro ženy, které skutečně pomáhá vyřešit mnoho tělesných problémů. Co je bodyflex? BodyFlex je systém, který specificky kombinuje fyzická cvičení pro posílení a protažení svalů a dechová cvičení. Tato kombinace vede k řadě pozitivních účinků, kterých je při použití jiných typů fitness téměř nemožné dosáhnout. Jednou z nejzajímavějších vlastností tohoto systému je to, že je to efektivní fitness doma, videa o kterých prezentovaná na Timestudy.ru vám pomohou zvládnout všechna cvičení bez speciálního tréninku, bez cvičebního vybavení a bez plýtvání časem. Všechna cvičení komplexu bodyflex jsou postavena na stejném principu, který se scvrkává na provádění dechových cvičení a zaujímání určité pozice. Obvykle cvičební schéma vypadá takto: 1. Výdech; 2. Rychlý nádech; 3. Znovu vydechněte, ale musí to být silné, pomocí bránice a zároveň musíte vtáhnout žaludek; 4. Dech je zadržen, zatímco cvičení se provádí současně; 5. Držte pózu se zadrženým dechem po dobu 5-10 sekund (méně pro začátečníky, déle pro zkušené); 6. Nadechněte se a uvolněte se. Navíc se každý trénink skládá ze sady cviků a zabere poměrně krátkou dobu – asi 30 minut! To je více než dostatečné k dosažení požadovaného efektu, samozřejmě, pokud je budete provádět pravidelně. A co tato cvičení dávají? Spousta věcí! Celý smysl bodyflexu spočívá ve správném dýchání, díky kterému se protahovací a posilovací cvičení stávají účinnými. Při vydechování vzduchu a zadržování dechu dochází v těle na krátkou dobu k hladovění kyslíkem, v krvi se hromadí oxid uhličitý, což vede ke spuštění určitých fyziologických procesů typických pro situaci „boj nebo útěk“. To znamená, že tělo se dostává do stavu zvýšené pohotovosti a je schopno provádět rychlé a energické akce. Při obnovení dýchání se do těla dostává kyslík, který orgány a jednotlivé buňky využívají mnohem aktivněji – při zadržování dechu se totiž zrychlily metabolické procesy! V důsledku toho je dosaženo zajímavého efektu: ve skutečnosti se bez výrazné fyzické aktivity zlepšují metabolické procesy, což spouští proces zrychleného spalování tuků a zároveň tonizuje svaly, pokožku a všechny tělesné systémy. A jakých efektů lze dosáhnout, pokud budete sledovat online video lekce bodyflex na timestadi.ru a pravidelně provádět všechna cvičení? Příjemně vás překvapí a potěší! Jaké účinky má domácí cvičební program při provádění bodyflexu? Bodyflex je soubor cviků, které při domácím provádění (včetně videolekcí) mohou dosáhnout následujících výsledků: – Zhubnout; – Získejte požadovaný tvar; – Obnovit pružnost, pevnost a zdraví pokožky; – Zvyšte vitální kapacitu plic; – Získejte spoustu příjemných emocí. Zvláštní zmínku je třeba zmínit o prvních dvou bodech. Každá lekce bodyflexu vede ke spálení několika stovek kilokalorií, což je srovnatelné se silovým tréninkem, běháním a cvičebním nářadím. Bodyflex je proto skvělý pro domácí hubnutí. Na druhou stranu program obsahuje mnoho cviků, které zapojují určité svalové skupiny – to znamená, že se můžete zaměřit na problémové partie těla a upravit svou postavu. Můžete si vybrat, jaké cviky budete provádět – na problémové partie obecně, na břicho, na boky a hýždě atd. Bodyflex je tedy také cvik na břicho (fitness), který lze s velkou chutí a málo času provádět doma. A je velmi důležité poznamenat jeden z hlavních účinků bodyflexu – hubnutí. Pomocí těchto cvičení není možné zhubnout „na nulu“, i když při pravidelném tréninku většina přebytečného tuku poměrně rychle mizí. Pokud je tedy pro vás důležité nabrat váhu a rozměry, které jsou menší než vaše normální velikost, pak má smysl provádět tato cvičení v kombinaci s intervalovým nebo silovým tréninkem.

READ
Z Koreje s láskou. Top 4 nejlepší krémy na obličej
Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: