Anglická dieta: hubnutí bez návalů hladu

Tento typ hubnutí zahrnuje střídání zeleninových a bílkovinných potravin. Tento přístup umožňuje aktivovat potřebné metabolické procesy a zahájit proces intenzivního hubnutí.

První den je půst. Proto se lidem, kteří zvolí tento způsob hubnutí, doporučuje, aby se psychicky připravili. Zároveň však obsah kalorií v potravinách, které jsou povoleny ke konzumaci, nezpůsobuje bolestivé záchvaty hladu. Ke ztrátě hmotnosti dochází postupně.

Navzdory tomu, že má název „21 dní“, trvá dvacet dní. Poslední den je tzv. „výjezd“, který je téměř vždy zajištěn.

To je zajímavé! Praxe ukazuje, že za dvacet dní více než 90 % lidí zbavit se 7-10 kilogramů nadváhu. A co je nejdůležitější, hubnutí probíhá bez škodlivých účinků na lidské zdraví. Navíc je zajímavé, že průměrný denní kalorický příjem je pouhých tisíc kilokalorií.

Základní principy anglické stravy

Hlavním a základním principem je, že každé dva dny se bílkovinné potraviny střídají se zeleninou. Před tím je však nutné vydržet dvě období půstu, během kterých dojde k očistě těla. Během tohoto období je povoleno mléko nebo kefír s obsahem tuku 1%. Povoleno v množství nepřesahujícím dva litry denně. To je dáno proto, aby si tělo mohlo „odpočinout“.

Následuje období konzumace výhradně bílkovinných potravin. Trvá dva dny. Následuje zelenina. Je velmi důležité, aby hubnutí na základě této metody začalo vyložením a poté konzumací bílkovinných potravin.

Je důležité si uvědomit, že jídla by měla být rozdělena do čtyř jídel. V tomto případě je poslední termín nejpozději do 19 hodin.

Důležité! V období dodržování anglické diety je mimořádně nutné konzumovat dostatečné množství obyčejné vody. Zpravidla je denní norma v průměru dva litry. Je povoleno pít čistou neperlivou vodu, zelený čaj, různé bylinné nálevy, mléko a čerstvě vymačkané šťávy.

Co je přísně zakázáno: sycené minerální vody, káva, kakao, černý čaj a samozřejmě alkoholické nápoje.

Nejvíce kalorické jídlo by měl člověk přijímat během polední pauzy. To je to, co odlišuje anglickou dietu od jiných metod hubnutí. K snídani je vhodné jíst tzv. „light“ jídla, která nezatěžují organismus.

READ
Jak zesvětlit hnědé vlasy?

Anglická dieta 21 dní

Anglická dieta 21 dní

Ukázkové menu na každý den

21 dní je v zásadě časový úsek, během kterého si člověk prostě zvykne na určitý životní styl. Právě to vám pomůže zhubnout a získat krásnou postavu.

Podle lidí, kteří díky tomuto výživovému systému zhubli, je nejtěžší první den. Dále ve skutečnosti dochází k opakování dnů od třetího do šestého.

První dny

Vyložení těla, při kterém je dovoleno konzumovat kefír (maximálně dva litry) a jedno jablko.

třetí den

Můžete jíst pouze bílkovinné potraviny.

Ukázka menu: k snídani pouze šálek zeleného čaje s medem a malý kousek obilného chleba.

Na odpolední svačinu: 200 g mléka, sto gramů ořechů (kromě kešu), lžíce medu.

Oběd: pár lžic konzervovaného zeleného hrášku, 150 ml rybí polévky (nepřidávejte brambory), 100 gramů vařeného libového rybího filé.

K večeři si můžete dát 50 g tvrdého sýra, dvě vařená vejce, 200 g kefíru.

Čtvrtý den

Ukázkové menu je podobné předchozímu. V době oběda lze rybí polévku nahradit masovou polévkou z vařeného telecího masa. Ale zase jsou přísně vyloučeny brambory.

XNUMX. den: Pouze zelenina

Na oběd povoleno: 150 vinaigret (bez brambor) a zeleninová polévka s obilným chlebem.

Večeře: 300 gramů salátu z rajčat a okurek, zelený čaj, do kterého můžete přidat půl lžičky medu.

Šestý den

Snídaně: čaj, pomeranč.

Odpolední svačina: opět čaj a jakékoliv ovoce zařazené do povoleného seznamu.

Oběd: 150 gramů, jemně nastrouhaná mrkev a zelené jablko; zeleninová polévka.

Večeře: 300 g salátu z okurky a rajčat, trochu medu, čaj.

Z čeho se dá uvařit jídlo během zeleninových nebo proteinových dnů.

Pro proteinová jídla:

  • Zlato;
  • Obilný chléb;
  • Křepelčí a slepičí vejce;
  • Kefir;
  • Vlašské ořechy;
  • Mléko;
  • Vařené ryby a telecí maso (polévka);
  • Bylinkový čaj;
  • Vařené kuřecí řízky.
  • Ovesné vločky;
  • Jablka jsou zelená;
  • Bylinkový čaj;
  • Pohanková kaše;
  • Pomeranče;
  • Hnědá rýže;
  • Grapefruit
  • Čaj z bobulí;
  • Mrkev, řepa;
  • Obilný chléb.

Důležité! Z výše uvedených produktů se doporučuje připravovat různé zeleninové a ovocné saláty ochucené rostlinným nebo olivovým olejem. Bez tukového základu se prospěšné látky prostě nevstřebávají. Vejce lze konzumovat jako samostatný produkt nebo přidat do salátu.

READ
Darsonval na vrásky - jak jej správně používat doma na obličej

Jaké potraviny jsou zakázány

Absolutně jakákoli dieta zakazuje konzumaci určitých potravin. Tento nebyl výjimkou. Následující produkty se důrazně nedoporučují osobám trpícím obezitou jakéhokoli stupně:

  • Kiwi; ;
  • Hrušky
  • Ananas;
  • Zelené hrozny;
  • Broskve;
  • Celer
  • Česnek
  • Dýně;
  • Pepř, zelí, lilek;
  • Jakákoli zelenina;
  • Brambory.

Kromě toho se při výběru této konkrétní metody hubnutí budete muset vzdát určitých koření. Zakázané: mletý pepř (černý nebo bílý), skořice, zázvor, bazalka, máta, kardamom. Všechna tato koření zvyšují chuť k jídlu, a proto neumožňují plně dodržovat stanovená pravidla.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: