Alla Sigalova výška váha

Alla Sigalova je sovětská a ruská choreografka, herečka, divadelní režisérka a učitelka. Křehká a elegantní dáma je v zemi považována za hlavní autoritu v oblasti moderního tance. Inscenace Sigalové byly uváděny nejen na ruské scéně, ale i na tak renomovaných světových scénách, jako je pařížská opera. Sbory jednomyslně berou na vědomí poctivou přísnost učitele. Alla Mikhailovna spolupracuje s těmi, kteří se chtějí učit a pracovat.

Dětství a mládí

Osud slavného choreografa byl předurčen již před narozením. Inteligentní petrohradská rodina patřila do rodiny umělce Konstantina Somova. Otec je talentovaný pianista a matka Tamara Vyugina je baletka. Když mluvíme o národnosti, Alla Mikhailovna tvrdí, že cítí židovské kořeny svého otce silněji než slovanské své matky.

Dívka se narodila 28. února 1959 ve Volgogradu, kam se její rodiče přestěhovali z Leningradu distribucí. Rozvedli se, když bylo jejich dceři šest let. Alla nějakou dobu žila se svou matkou v Krasnojarsku a poté žena poslala svou dceru do severního hlavního města k příbuzným. Kreativní kariéra a neustálé turné neumožnily Vyuginovi, aby se o dítě staral sám, ale vzala dívku na své místo na zimní prázdniny na turné. Později se Tamara Aleksandrovna vdala, ale nevzala svou dceru z prvního manželství. V rozhovoru Sigalova přiznala, že jako dítě velmi trpěla bez matky.

Seagalova vstoupila do Leningradské choreografické školy pojmenované po A. Ya. Vaganově (nyní Akademie ruského baletu pojmenovaná po A. Ya. Vaganově) v devíti letech. Přihlášená se komisi zdála být na baletku vysoká (asi 166 cm) a shrbená, ale díky matčiným konexím byla dívka přesto přijata. Svět profesionálního baletu je krutý, a proto bylo dětství malé tanečnice naplněno vyčerpávajícím tréninkem, po kterém zůstaly modřiny. Studentka se přitom často ocitla v ředitelně. Důvodem je vzhled. Jednou přišla Alla do třídy v červených botách na velké platformě.

Alla Sigalova v mládí

Alla Sigalova v mládí / Foto: @alla.sigalova

Postupem času se vkus choreografa omezil, k čemuž výrazně přispěla moje matka. Vyugina byla považována za první módní a elegantní ženu. Tyto vlastnosti se tanečnice snažila vštípit své dceři. Seagalova v rozhovoru pro Glamour nadšeně vzpomínala, jak ji její matka vzala s sebou na „nákupy“ – v bytech příbuzných fartsovshchik zkoušela stylové oblečení z velkých kufrů.

V roce 1978 nepředvídaná událost dramaticky změnila tvůrčí biografii Sigalovy. Ve třídě se dívka zranila, což ukončilo její sólovou kariéru. Jakmile bylo její zdraví obnoveno, Alla se přestěhovala do Moskvy a vstoupila do režijního oddělení GITIS.

READ
Bundy Severní tvář

Během studia se Seagalovou se v té době stala neuvěřitelná událost: pro americký Vogue byl natočen student. Novináři přijeli do SSSR informovat o sovětských ženách. Jeden ze známých dal kontakty na mladou Allu. Fotografovi dlouho trvalo, než vybíral místo pro pozadí. V důsledku toho dorazil do umělcova bytu zahraniční filmový štáb. Po dlouhých výběrech požadovaného obrázku se objevil její černobílý obrázek – bez make-upu, v běžném roláku.

Filmy

I v mládí začala Alla hrát ve filmech. Debutovala v sovětsko-turecké dramatické pohádce „Má lásko, můj smutek“, kde získala hlavní roli. Filmovou adaptaci „Legendy o lásce“ klasika turecké literatury Nazima Hikmeta sledovalo více než 25 milionů diváků, snímek vstoupil v roce 15 mezi 1979 nejlepších filmových distribučních lídrů SSSR.

Alla Sigalova a Ildar Gainutdinov

Později se Seagalova objevila v řadě filmů, mezi nimiž vyniká krimi Sky in Diamonds. Rusko-francouzská kazeta získala cenu Golden Aries za nejlepší hudbu. Ale divadlo pro Allu Mikhailovnu bylo blíž.

Театр

Po práci v Satyricon se Sigalova rozhodla vytvořit taneční skupinu. V roce 1989 se objevil „Nezávislý soubor Ally Sigalové“. Tým se stal prvním týmem v Rusku, který vyvinul moderní taneční styly. Navzdory úspěchu byla choreografka nucena projekt koncem 90. let kvůli dopadům ekonomické krize uzavřít.

Poté Alla Mikhailovna přešla na spolupráci s popovými hvězdami. Režii věnovala mnoho času a energie. Mezi slavná díla patří hudební představení Divadla národů „Ubohá Liza“ s Chulpanem Khamatovou v titulní roli a „Romeo a Julie“, které mistr vytvořil pro Moskevskou uměleckou divadelní školu.

V roce 2003 diváci obdivovali inscenaci The Fairy’s Kiss, pro kterou choreograf sestavil vynikající tým: Valery Leventhal dělal kulisy, Andrey Sharov dělal kostýmy a Teodor Currentzis zkoušel s orchestrem.

Někdy režisér působil jako herečka, jako tomu bylo v případě hudebního a choreografického představení divadla Praktika „Magic of the Mask“, kde se Ildar Gainutdinov stal jevištním partnerem Ally Mikhailovny. Ale Sigalova častěji než ne, raději zůstává ve stínu opony.

Телевидение

V roce 2007 začal kanál „Rusko“ vysílat pořad „Tanec s hvězdami“, kterého se Sigalova účastnila jako porotce. Po úspěšném debutu byla choreografka pozvána také do porotcovského týmu soutěže Tanec na podlaze.

READ
Jak přimět muže, aby šel do práce?

Od roku 2010 uvádí Seagalova autorské pořady na televizním kanálu Kultura: Eye to Eye, All Russia. Ještě dříve byla učitelka povolána k práci v rádiu v pořadu „Kontrance“. Po tři sezóny působili Alla Mikhailovna a Alexei Begak jako televizní moderátoři programu Bolshoi Opera.

Alla Sigalova na show “Dance Revolution” / snímek z show “Dance Revolution”

V roce 2015 choreografka obnovila spolupráci s projektem Dancing with the Stars, nejprve jako hlavní choreografka a v 10. sezóně sama nastoupila na parket za doprovodu Erika Mirzoyana.

Dalším projektem, kde byla Seagalova pozvána k posouzení, byla taneční show „Dance Revolution“ na Channel One. V rozhovoru Alla Mikhailovna sdílela, že se rozhodla věnovat pozornost emocionálnímu poselství tance, a nikoli technické složce.

Osobní život

Jako studentka druhého ročníku GITIS se Alla vdala a v roce 1982 se stala matkou – narodila se jí dcera Anna. Brzy se unie rozpadla a po dobu 12 let nedošlo k žádným změnám v osobním životě Sigalovy. Ale v pozdním rozhovoru choreografka přiznala, že měla dlouhodobý vztah se ženatým milencem.

V dospělosti se Alla Mikhailovna rozhodla pro druhé manželství. Tím vyvoleným se ukázal být režisér Roman Kozák, který se záhy ujal uměleckého šéfa Puškinova moskevského činoherního divadla. Jejich vztah začal jako prázdninová romance v Domě kreativity v Plyosu. Později, kvůli Sigalové, Kozak opustil rodinu a opustil svou ženu a dceru.

V roce 1994 se páru narodil syn Michail. Choreograf tvrdil, že se manžel ukázal jako dobrý otec: věnoval čas dítěti, navázal kontakt s Anyou. Ano, a Alla Mikhailovna také vycházela s dcerou svého milovaného z předchozího vztahu. Štěstí trvalo 16 let, až do smrti jejího manžela v roce 2010. Rok dopadl tragicky – Sigalovou opustil nejen Kozak, ale i maminka a tatínek.

Alla Sigalová a Roman Kozák

Alla Sigalová a Roman Kozák / Foto: @alla.sigalova

Děti nešly ve stopách svých rodičů. Anna je návrhářka. Dala Alle Michajlovně svého vnuka Fjodora, ve kterém její babička miluje svou duši. Michail má rád žurnalistiku a televizi, studoval jako operátor ve Washingtonu. Na instagramovém účtu (sociální síť je v Ruské federaci zakázaná, patří korporaci Meta, která je v Ruské federaci uznávána jako extremistická) choreografka naráží i na rodinné snímky mezi dělníky.

Sigalova je drobná a půvabná žena, která dbá na to, aby její váha nepřesáhla 55 kg. Fanoušky ohromuje svou dobrou fyzickou kondicí a krásným vzhledem. Média Sigalovou podezírala z plastické operace, ale sama umělkyně nepřijímá „jakékoli pohotové a agresivní zásahy do přirozeného běhu času a změn, které je provázejí“. Tajemství mládí a krásy je jednoduché. Každé ráno vypije choreograf sklenici teplé vody. Dietu jako takovou nedrží, netoleruje hladovění, ale málo jí. Ve všední dny se navíc vyhýbá přehánění s dekorativní kosmetikou.

READ
Jak se zbavit tuku v oblasti jezdeckých kalhot

Alla Sigalova nyní

Nyní je choreograf plný energie a kreativních nápadů. Kromě své profesorské práce na Moskevské umělecké divadelní škole a GITIS je Alla Mikhailovna zapálená pro svou divadelní kariéru. Takže v dubnu 2023 byla premiéra hry „Karenina. Proces”. Sigalová působila nejen jako autorka inscenace, ale ztělesnila i jednu z vedlejších postav na jevišti. V hlavních rolích inscenace byli Sophia Ernst, Sergej Jakovlev a Igor Mirkurbanov.

Filmografii umělce doplnil film “Montevideo Unit” – režie Tatyana Lyutaeva. Herecké obsazení, kromě Sigalové, zahrnovalo Alexeje Serebryakova, Ksenia Rappoport, Agniya Ditkovskite.

V květnu byl propuštěn film “Balet”, ve kterém Alla hrála jednu z hlavních rolí. Tvůrci uvedli, že v Rusku neexistuje žádný takový projekt, který by tuto oblast umění tak přesně ukazoval.

Alla Sigalová

Alla Sigalova je sofistikovaná choreografka a lektorka krásy. Ctěná umělkyně Ruska ironicky nazývá její život „nejúspěšnějším, ale v žádném případě nejsnadnějším projektem“. Ani fyzická bolest, ani ztráta blízkých – nic nemohlo zlomit vůli k životu této křehké ženy s královskou povahou.

Brzy roky

Alla Mikhailova Sigalova se narodila 28. února 1959 v kreativní židovské rodině. Její rodiče, rodilí Leningradové, na konci 1950. let XNUMX. století podle zadání přišli do města na Volze, které se tehdy jmenovalo Stalingrad, kde se Alla narodila. Jeho otec, klavírista Mojsej Petrovič, dostal místo v místní filharmonii a jeho matka, baletka Tamara Alexandrovna, získala místo v Divadle hudební komedie.

V roce 1968 ji rodiče poslali do Leningradské choreografické školy (nyní Vaganova akademie ruského baletu). Dívka byla na svůj věk velmi vysoká a učitelé, kteří uznávali Allin nepochybný talent, se obávali, že její výška nebude splňovat tehdy přijímané baletní standardy. Učitel Boris Bregvadze, který Alliny rodiče dobře znal, však přesvědčil ředitele školy, aby mladého tanečníka přijal.

Alla strávila ve škole 9 let. Dívka žila s přáteli svých rodičů, potomky umělce Konstantina Somova. V tomto domě byla svého času vychována Allina matka. Krátce před absolvováním slavné vzdělávací instituce si Alla během zkoušky poranila páteř a byla nucena podstoupit léčbu. Trvalo jí téměř rok, než si uvědomila, že sen stát se hvězdou Mariinského divadla, za kterým šla téměř 10 let, se nikdy nesplní.

READ
Jak as čím nosit dlouhé maxi šaty: úžasný vzhled

V roce 1978 vstoupila osmnáctiletá Alla do GITIS – vždy se zajímala o dramatické umění a skvěle prošla vstupními testy. Alliným učitelem byl Joseph Tumanishvili a poté, co zemřel, Anatoly Efros. Již v prvním roce hrála Alla ve filmech, ale tato práce jí nepřinesla tvůrčí uspokojení.

První prací herečky byla role Shirin ve společné turecké filmové adaptaci hry Nazima Hikmeta Rana „Legenda lásky“. Po ní Alla hrála v několika filmech a následně odmítla všechny nabídky.

Na konci svého výcviku byla Alla pozvána, aby naučila taneční umění budoucí herce, a právě v tom našla své povolání.

Pedagogická činnost

Po ukončení studia Alla zůstala učit na GITIS a byla také choreografkou a herečkou v Satyricon.

V roce 1989 vytvořila vlastní taneční soubor, který rozvíjel moderní styly choreografie. Sigalova divadlo 10 let úspěšně vystupovalo a cestovalo po Rusku i v zahraničí. Uzavření divadla usnadnila obtížná ekonomická situace v Rusku a Allina touha jít dál.

Na počátku roku 2000 začala Sigalova choreografovat pro tanečníky pracující v show Laimy Vaikule a také pro další popové umělce.

Alla se mohla vrátit k výuce v Moskevském uměleckém divadle v roce 2004. Studenti vřele mluvili o svém učiteli, všímali si přísného charakteru Ally Mikhailovny a zároveň jejího laskavého přístupu ke každému studentovi. Od roku 2013 také vyučuje na GITIS.

Sigalova získala uznání jako vynikající choreografka díky svým divadelním dílům, režírovala inscenace „Bolero“, „Carmen. Etudy, Chudinka Lisa, Final Cut, Pět příběhů o lásce a další a na některých inscenacích se podílela i jako herečka.

V milánské La Scale byly úspěšně uvedeny inscenace Seagalové Madame Butterfly a Dva Foscariové, na scéně pařížské Opery Bastille byla uvedena opera Faustovo zatracení.

Za vytvoření choreografických částí v „Dance of Death“ a „Othello“, které byly uvedeny v Lotyšsku, byla Sigalova vyhlášena nejlepší choreografkou let 1996 a 2011.

V televizi

Alla se poprvé objevila v televizi v roce 2007 jako porotkyně v show „Dancing with the Stars“. Mezi projekty, na kterých se podílela, patří „Tanec na podlaze“ a „Každý tančí!“

Od roku 2011 Alla Mikhailovna spolupracuje s televizním kanálem „Culture“, je hostitelkou programů „Celé Rusko“, „Velká opera“, „Big Jazz“ a „Bolshoi Ballet“. Alla Sigalova je díky své vysoké inteligenci, akademickému vzdělání a kráse považována za jednu z nejpůvabnějších dam ruského showbyznysu.

READ
Vlnité vlasy: účesy

Na podzim roku 2017 se Alla stala hostem Tatyany Ustinové – ve svém autorském programu „Můj hrdina“ vyprávěla příběh svého života a zasáhla diváky optimismem a odvahou.

Od roku 2017 pracuje na své knize, úryvky z ní zveřejňuje na svém blogu v časopise Snob.

Alla se svými followery na Instagramu velkoryse sdílí fotografie a tajemství, která používá k udržení štíhlosti a krásy.

Osobní život Ally Sigalové

Alla Mikhailovna se dvakrát vdala. Její první manželství nevydrželo dlouho, ale dalo jí dceru Annu.

Druhým manželem umělkyně byl Roman Kozák, režisér, s nímž vztah formalizovala v roce 1994. Kozak Annu oficiálně adoptoval ao rok později se páru narodil syn Michail.

V roce 2010 zemřel 52letý Roman Efimovich na rakovinu hrtanu.

Děti choreografky, které považuje za hlavní úspěch svého života, si také zvolily kreativní cestu, i když ne stejnou jako jejich matka. Anna Kozak je návrhářka a Michail je novinář. Dcera dala Alle vnuka Fjodora.

Alla Sigalova nyní

Alla Mikhailovna i nadále spojuje výuku s prací choreografa a divadelního režiséra a podílí se na televizních projektech a původních pořadech.

V květnu 2023 vydala služba Wink sérii „Balet“ Evgeniy Sangadzhiev s Allou Sigalovou v titulní roli – sovětskou choreografkou Rutou Myers, která se po emigraci vrátila do své vlasti a snaží se znovu získat své místo na slunci. Role Ruty měla původně připadnout Ingeborge Dapkunaite, ale v únoru 2022 opustila Rusko a role připadla Sigalové.

Jak umělkyně přiznala, byla ráda, že se konečně mohla zbavit břemene odpovědnosti jako režisérka a poslechnout režiséra:

Stalo se, že v médiích a v myslích jeho okolí se „Sigalova“ píše výhradně s předponou „monstrum“. Jako, piju krev, jím chlapce a dívky, aniž bych se dusil. Ano, když jsem režisér, někdy to dělám, ale v „Baletu“ je situace jiná. Na place jsem měl jednu záchranu – úplně se podřídit režisérovi. To je obecně to nejlepší, co může umělec udělat. A pokud tomu umělec nerozumí, je to blázen.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: