Aleph Mecha – produktový katalog, ceny 2024, hodnocení zákazníků

ALEF je jednou z největších tuzemských značek prodávajících módní svrchní oděvy a kožešiny. Značka ALEF se dynamicky rozvíjí po celé republice. Obrovský výběr, dostupné ceny a neustále aktualizované kolekce dělají ALEF populární jak v Moskvě, tak v celém Rusku.

Při vývoji kolekcí naši návrháři dbají na nové trendy a trendy ve světě módy. “ALEF” nabízí různé možnosti pro svrchní oděvy pro dokončení vzhledu. V sortimentu ALEF vždy najdete luxusní kožichy, stylové bundy, elegantní kabáty a velký výběr doplňků pro ženy i muže.

Při hledání internetového obchodu s kožichy zhodnoťte modely vyrobené z přírodní kožešiny uvedené v našem katalogu. Parametry jako barva, délka, přítomnost opasku nebo kapuce vám umožní rychle vybrat kožich, který vám vyhovuje. Na stránce produktu obdržíte informaci o jeho dostupnosti na prodejnách a můžete si vybrat ten, který je vám nejbližší, abyste si vybraný model vyzkoušeli a koupili.

Propagační akce a neustálé slevy, kumulativní slevový program a možnost nákupu kožichů a dalších produktů na úvěr činí nákupy v ALEFu obzvláště výhodné.

Máte-li dotazy ohledně nalezení správného produktu pro vás, výběru velikosti nebo záruk, zavolejte nám nebo požádejte o zavolání zpět.

Recenze (27)

Koupil jsem si kabát z ovčí kůže.Kůže na rukávu byla špatně.Poslal jsem ho na prozkoumání z obchodu.Přišla mi odpověď z centrály. Že je vše v pořádku.Žádné vyšetření nedělají.. Obchod úplně nedoporučuji, není to pravda. Neexistuje žádné vyšetření. Tlačím na manželství.

Minulý rok jsem si koupila norkový kožich z obchodu Aleph Fur. Poradkyně, velmi milá dívka Irina, mi doporučila zajímavý styl. Kožich není dlouhý s kapucí, volný střih. Vyzkoušel jsem a sedí mi jako stvořený pro mě. Kožešina je výborná, na slunci se moc krásně leskne, švy jsou všechny úhledné. Kožich je drahý, dlouho jsem na něj koukal. Kožešina je výborná, na slunci se moc krásně leskne, švy jsou všechny úhledné. Kožich je drahý, dlouho jsem na něj koukal. Už ho mám sezonu opotřebovaný a nikde se nerozpadl ve švech. Miluji svůj kožich.Obsluha je vynikající.

Před rokem jsem si koupil péřovou bundu. Koupil jsem to nejlevnější. Je to rok, přežil pět praní, uvnitř nic zacuchané, kožíšek zůstal nadýchaný. Prodejní poradci jsou zdvořilí a přátelští, což se o manažerovi říci nedá. Nechápu, proč je na ně tak přísná.

Před šesti měsíci jsem si koupil moutonský kožich. S kvalitou výrobku jsem spokojená – neztratil žádné vlastnosti, i když jsem ho nosila každý den! Bydlím mimo město a je mi obvykle neustále zima, ale tento kožich je zázračně pohodlný a teplý.

Hrozný obchod. Koupil jsem si koženou bundu, vůně je štiplavá, neuplynuly 2 týdny, odmítají ji přijmout, v samotném obchodě nejsou žádné certifikáty, odkazují na hlavní kancelář, horší než zahradník

READ
Vitamínová pleťová maska ​​s A a C na obličej a pleť doma – 7 nejlepších receptů

Před třemi lety jsem si koupil kabát z ovčí kůže. V Sergiev Posad je velmi velké oddělení. Koupila jsem ho uprostřed léta – se všemi možnými slevami. Ovčí kožich se netrhal a byl nošen normálně. Jedno ALE: je STRAŠNĚ, prostě STRAŠNĚ studená. V minus osmi má v sobě dubák. Musel jsem si koupit vlněnou vestu s podšívkou a to je jediný způsob, jak chodit v naší zimě. Je to můj třetí kabát z ovčí kůže a u jiných – ani tureckých z tržnice se to nestalo. Jak to.

Po dvou týdnech nošení kožená bunda zešedla a na některých místech úplně sešel lak. Obecně vypadá, jako by jí bylo 7 let. Dá se to i dobře rozetřít prstem a vznikne světlý flek. Vyhněte se obchodu, nic kvalitního tam není.

V listopadu 2016 jsem koupil norkový kožich z obchodu ALEF v Lyubertsy na úvěr v hodnotě více než 100 tisíc rublů. Bohužel, když jsem si uvědomil a chtěl ho vrátit o 2 dny později, už jsem štítek odřízl. Kožich nevzali. Nyní se nám před očima zesvětluje: vpředu podél lemu se objevuje světlý pruh, jak se stává, když vlasy řídnou, je zde také vada podél švu – nerovný okraj. Bylo mi řečeno, že to všechno je normální. Co se stane se srstí, pokud neuplyne ani rok a bude stále světlejší? Když jsem si ho koupil, nevarovali mě, že srst bude línat jako zvířata. Když jsem to zkusil, dostal jsem spoustu komplimentů, byla to taková radost. Brečím, když vidím ten kožich, a ještě jsem nesplatil půjčku. Styděl jsem se v tom chodit, v tomhle kožichu se mi smějí, lidé mnou opovrhují za kožich v hodnotě přes 100 tisíc. Dělali si ze mě legraci, že nosím tenhle kožich. Neustále pláču, když to vidím ve své nové skříni, speciálně zakoupené. Jít ven je mučení hanby. Všichni v obchodě jsou zdvořilí, ale prodávají harampádí. Viděl jsem tyto modely v ještě horším výkonu a říkají mi, že ustupující vlasové linie jsou normální. Nemůžu nosit vybledlý kožich. Kolik měsíců bude trvat, než bude vlasová linie plešatá? Bezmoc a ponížení. Myslím, že není zvykem čekat, až úplně oplešatí. Je děsivé se ho dotýkat, když ho zapínáte – hned se sloupne. Zakoupeno 13.11.2016 a už se chci oběsit. Nejsem bohatý, na tuto cenu nemohu zapomenout a tento kožich vyhodit jako nepotřebnou bundu. Jsem slabý, lze mě snadno přesvědčit, a pak přijde peklo z toho, co jsem si koupil. Bylo mi zamítnuto bezplatné vyšetření. Řekněte mi prosím, kde lze vyšetření provést a kolik to stojí? Bohužel jsem si přečetl recenze o ALEPH pozdě (e-maily ne vždy chodí).

READ
Jak barvit odbarvené vlasy: video-návod k barvení udělej si sám, je možné obarvit prameny ihned po zesvětlení, foto a cena

11 jsem si vybrala norkový kožich, vše jsme si s manželem prohlédli, maximálně ohmatali, protože lem byl sešitý a v podšívce nebyl zip (to je překvapivé, že? – v kožich s původní cenou nad 2017 t. R.). Vše se zdálo být v pořádku, vážil jsem to do druhého dne. Druhý den jsem dorazil s penězi, ale dovolte mi, myslím, že si je znovu šáhnu. To byl jiný kožich! Křupalo to tak moc, jako by dovnitř vložili celofán. Pořád bych o tom pochyboval, ale na kožichu, který jsem po sobě zanechal, jsem si všiml jednoho charakteristického znaku. Žádná známka!- druhý den mi definitivně podstrčili další kožich! Horší, než se chovají na trhu!

Poslal jsem svůj životopis na pozici správce. Pozvali mě na pohovor, přečetli si můj podrobný životopis, donutili mě vyplnit formulář, načež mi řekli, že jsem cucák a nabídli mi prodejní pozici! Otázka: proč jsi mi zavolal a pak začala urážka, že u nás pracuješ jako prodavač, protože pak si tě možná všimneme. Ptal jsem se na volná místa v určitém okamžiku, nedali mi odpověď, řekli, že je to tajné! Hypnózou mají zaměstnance na plný úvazek, který pracuje v personalistice, předstírá, že je šéf, a přemluvili mě, abych přemluvil zkušeného člověka, který má více než 8 let praxe jako ředitel obchodu, aby se ucházel o obchodní pozici!

Obsluha je v pořádku, ale všiml jsem si nepříčetné manažerky, která svým zlým vzhledem odstraší nejen všechny kupce, ale i nebohé prodejce. Tato PANÍ se chová velmi agresivně. Proč ji nevykopnou?

Drazí zákazníci! Než si u „Aleph“ něco koupíte, promyslete si, co si oblečete, když se vám roztrhne kožich a nový vám neposkytnou, ale prostě ho okamžitě odvezou na vyšetření a vyšetření na vaše náklady poctivě upozorní ! Dne 05.10.2016 byl zakoupen kožich model „Nellie 160A“, ovčí kůže, astragan, polární liška, cena produktu byla 41 642 rublů. Nezačal jsem ho nosit hned, protože mi nebyla zima. A poprvé jsem to nasadil někde v půlce listopadu. A včera 24.12.2016 jsem objevila díru na kožichu. Právě začala vypadávat srst. Velikost otvoru není velká, přibližně jako obvod cigaretového filtru. Oblékl jsem si kožich a šel do obchodu, kde jsem ho koupil, stanice metra Elektrozavodskaja, nákupní centrum Serebryany Dom. Před tím jsem zavolal a vysvětlil situaci. Řekli mi, ať to přinesu na vyšetření, nový kožich ti nikdo nedá. Na mou otázku, co si vezmu na sebe? Jistá paní (dlouho jsem se snažila zjistit, kdo to je, neměla odznak, neměla žádné identifikační znaky), jak později řekla, je územní manažerka a jmenuje se Elena Ivanovna Artěmčuk. Zcela nekompetentní ve věcech výměny a vrácení se mi vytrvale snažila strčit pod nos soubor spotřebitelských práv označených jasně zelenou barvou. Zřejmě nejsem první, kdo za nimi přišel s podobným dotazem)) Neslyšel jsem nic jiného, ​​než přinést svůj kožich a odevzdat ho k prozkoumání. Elena Ivanova opakovala tuto frázi jako papoušek. V obchodě není návod. Je tu jen neschopná Elena Ivanovna, která ale za nic nemůže. Je tu také jistý Dmitry, po chvíli jsme dostali jeho příjmení. A pak si na mou žádost vzpomněli, že má prostřední jméno a je vedoucím oddělení kvality a jmenuje se Dmitrij Igorevič Rusanov. A pak nám ukázali kus papíru s údaji o společnosti a na konci bylo napsáno gen. ředitel obchodu Alexey Avinadovič Nazarov. Nabízí se otázka, proč v obchodě není manuál?? Gen. ředitel je v kanceláři. Musíme předpokládat, že se jedná o ředitele v celé síti. Ale na prodejně musí být někdo, kdo dohlíží na prodavače?? Očividně to není Artemchuk. A pokud se mýlím, pak je děsivé si představit, za jaké zásluhy byla postavena do vedení. Pokud se takové vady vyskytnou, můžete reklamovat i mimo záruční dobu. A jak jste pochopili, jsem v záruční době. Napsal jsem reklamaci prodejci, ignorovali mě. Požádala mě, abych písemně napsal odmítnutí výměny s uvedením podmínek záruky obchodu. Bylo mi řečeno, že v těchto věcech nejsou kompetentní. Jedním slovem začarovaný kruh. Zbývá udělat jediné, podat žalobu a požadovat vrácení nákladů na kožich + morální újmu. S právníkem se poradím, jakou částku přidělit + pokutu za pozdní plnění požadavků spotřebitele a pokutu v mém případě. Než si něco z tohoto řetězce koupíte, měli byste si přečíst recenze. A dnes je 23 kladných! A dodnes se neví, kdo je napsal. 49 negativní.

READ
Nský horoskop na rok 2024 podle roku

Norkový kožich jsme koupili 15. října. Jednou jsem si to oblékl a všiml jsem si divergence ve švu v podpaží a vyčnívajících vláken v rameni. Háček se stále uvolňuje. Kožich je zaručen. Dorazili jsme do obchodu a co myslíte? Nemůžeme vám pomoci! Vezmeme to do našeho studia na opravu! Kožich za 1 tisíc, po 116 minutách jízdy autem? Na opravy? Je to kvalita? Administrátor začal mluvit o tom, že to možná někdo zkoušel před naším nákupem, nebo mě to chytlo, nebo obecně mi to bylo malé, ačkoliv tam pro mě ještě bylo! Obecně ho odvezli na vyšetření. Počkáme. Okamžitě nás varovali, že je nepravděpodobné, že by to prošlo v náš prospěch. Přímý text! Výsledkem je žádný kožich a žádné peníze na 10 dní. Dále bude oficiální stížnost k vedení a v případě potřeby k soudu. Loni jsme tam manželovi koupili kabát z ovčí kůže. Navlékněte si to párkrát, rukáv se vyhrne a je to! Obchod (Mytishchi) řekl, že jich vrátili hodně a křivý šev je viditelný pouhým okem. Ale protože záruka vypršela, nemohou nám pomoci.

Recenze kožešinového salonu

18. prosince 22 jsem si koupil kožené kalhoty v obchodě „ALEF“ v obchodním centru Sofia (Moskva). Po celou dobu, konkrétně od 18.12.22 do 17.02.23. kalhoty nošené maximálně 4x. Nalezeno 18. února.

Velmi špatná společnost

Ahoj! Chci se podělit o svůj názor na společnost Alef fur! Píšu jako bývalý zaměstnanec! Do společnosti jsem nastoupil před 3 lety, skončil před půl rokem! Postoj vedení k zaměstnancům je jako dobytek, ale o tom nemluvím.

Podvodníci

Cena napsaná na štítku produktu (tužkou.) u pokladny se tak zvyšuje o 5 tis.. Buďte opatrní při nákupu produktů v tomto obchodě. Adresa: Moskva, nákupní centrum Zelenograd

prosím, nekupujte z této továrny

moje společnost se v době pandemie rozhodla spolupracovat s ruskými výrobci. zadal objednávku továrně ALEF. staromódní továrna s tyranským ředitelem. Tým je starý a obecně není špatný, ale krok doleva, krok doprava.

Jsem potěšen !

Koupeno pro celou rodinu a všichni byli spokojeni. Koupila jsem si bundu (velmi teplou a světlou) a manželovi kabát z ovčí kůže. Kvalita je dobrá a ceny jsou správné. Neblbli, vždy bylo vše jasné. S.

READ
Make-up pro Nový rok 2024: jak udělat novoroční make-up?

Příšerná kvalita

Krátký kabát s kapucí norka jsem koupil 23.11.2019. Nikdy nenošené, pouze vyzkoušené doma. Dne 28.112019 jsem se rozhodl v něm vyjít na ulici. A při odchodu ze vchodu jsem si všiml, že se kus kožešiny spolu se smyčkou právě odloupl.

Podnikání v ruštině

10. listopadu, když jsem procházel kolem salonu ALEF v Lyubertsy, rozhodl jsem se s manželkou jít do obchodu a seznámit se se sortimentem. Zaujal mě kožich ze stříbrné lišky (článek: 01/65 (18) 44r) ve slevě, cena 54 990,-. Rozhodl jsem se potěšit svou milovanou.

Všichni nadávají, ale mně se to líbilo)

V listopadu 2018 jsem se náhodou dostal do salonu Alef v obchodním centru Kosino Park. Po běhu do stavebnin jsme si s matkou sedly před jejich okno, abychom si odpočinuly. Obecně jsem už nechtěl žádné kožichy, ale moje matka v.

Koupil jsem kožich jako dárek pro manželku na DR. Prodejci prodávali kožich s utrženým háčkem a roztrhanou kožešinou. Hlavní věc je rychle to strčit do tašky, abych to neviděl. Dárek – roztrhaný kožich je velmi

Skvělý obchod a kabáty

V únoru 2015 jsem si koupila 2 kabáty a jsem velmi spokojená. Jeden kožich auto lady je černý, druhý je dlouhý po kolena, káva s mlékem. Modely s příčnou kožešinou. Jak má být, kabáty jsou volné, neomezují v pohybu.

Vyhněte se, neztrácejte čas

Na první pohled je vše v pořádku. Koupil jsem kabát pro manželku. Zkusil jsem to doma a bylo to super. Přinesli k předání, prý je opotřebovaný, jsou vidět stopy a odmítli převzít. Existují oděrky, ale dříve při nákupu nevěnovali pozornost. A tohle jsou oni.

Nikdo za nic neručí! Pokud si chcete zařídit dovolenou pro sebe – kupte si věc jinde

ŽÁDNÉ náhradní knoflíky/kožíškové nášivky. Špatná kvalita šití. Zaměstnanci LUŽÍ! Přijímání nároků je zraňováno, často chybí

Upozornění pro budoucí kupující: – neberte si věc, pokud není dostatek knoflíků nebo knoflíků (pokud je to v ateliéru křivě přišité a uděláte vám kožešinové vpichy těsně kolem místa, kde má být knoflík, věc nebude .

READ
Inné noční masky na obličej

Zboží Mr.

Vyhrálo zboží shnilé suroviny, stará přelakovaná kožešina, krejčovství ve sklepě, odbornost koupená žalovaná rok a půl. Podejte to k soudu a proveďte náležitou péči. Tato společnost již není

Našel jsem skvělou koženou bundu

Před necelým měsícem jsem si koupil koženou bundu v Alefě. Co se mi líbilo: 1) různé vzory bund. Obvykle jsou pro mě největším problémem při výběru svrchního oblečení vzory. Jsem vysoká s velkými prsy.

Hrozný

Koupila jsem pro manžela Alefa Kosino Park bundu, neseděla velikostí, za týden se vrátila, nepřijali, prý ji dovezli na náviny na rukávech plus jmenovka z čistírny Ukázalo se, že na tom byli, obvinili nás z drzosti.

normální salon Novogireevo Olympus

Koupila jsem si kožich v roce 2014, v květnu. V tu chvíli tam bylo docela hodně výprodejových položek a já jsem spoustu věcí vyzkoušel. Prodejci byli slušní a ochotní, nedávali najevo žádnou nelibost z tohoto povyku, naopak se snažili pobízet.

Zklamán špatnou kvalitou

Nejprve chci říct – škoda, že jsem si nepřečetla recenze před nákupem v tomto obchodě. Dva roky jsem chodil a olizoval si rty po pruhované norkové bundě. Chci poznamenat, že vůbec nejsem norek.

Škoda, že jsem zavítal do tohoto obchodu

Kožich byl zakoupen v Belgorodu v prodejně Alef v Mega Green v srpnu 2018. Záruční doba je 3 zimní měsíce, respektive listopad prosinec leden. Kožich byl roztrhaný, kůže praskla, očko se utrhlo, sponky se přestaly zapínat ((dokonce smutné.

Manželství nelze vrátit!

Koupil jsem si bundu, první den ponožek uplynul měsíc, byly tam skvrny od deště. Obchod, kde bylo zboží zakoupeno, byl uzavřen, v důsledku toho jsem volal na všechny telefony uvedené na webu, je to zbytečné! Navíc se vyhýbají mluvení, nedostanete se do centrály.

Odpudivá kvalita!

Dobrý den všem! Chci se podělit o své dojmy z nákupu podzimní bundy. Když jsme přišli do salonu, laskaví prodavači okamžitě začali vytahovat všechny bundy mé velikosti se slovy: “No, zkuste to.” Abych byl upřímný, ani bunda není.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: