6 potravin, které vám zploští bříško bez pomoci cvičení

6 potravin, které vám zploští bříško bez pomoci cvičení

Konečně přišel podzim. A to znamená, že je čas přejít z šortek na úzké džíny. Ale právě když jste si mysleli, že jste v bezpečí („Páni! Sezóna bikin je u konce!“) a začali si natahovat džíny, narazili jste na bouli.

Tento pocit plnosti a otoku břicha zažilo mnoho z nás. Plné břicho způsobuje nejen fyzické nepohodlí, ale může také ovlivnit naši náladu a sebevědomí. Proč se to tedy děje a jak to můžeme zastavit?

Všichni lidé čas od času zažívají nadýmání. Často důsledkem přirozených procesů v průběhu trávení se nadýmání obvykle vyskytuje v důsledku nahromadění tekutiny nebo plynu v těle. Nadýmání však není vždy způsobeno jen velkým množstvím plynu, ale spíše tím, jak tělo tento plyn zpracovává.

Nyní dobrá zpráva: nadýmání lze snížit moudrým výběrem potravin a změnami životního stylu. Chcete-li se chránit před nadýmáním, vyzkoušejte následující potraviny:

Rýže (plně stravitelné sacharidy)

Některé potraviny, zejména některé sacharidy, se ve střevech buď nestráví, nebo se tráví jen částečně. Tyto potraviny mohou vést k nahromadění plynu a tím k nadýmání. Podle American College of Gastroenterology jsou rýže a rýžová mouka vynikající náhražkou škrobu, který se nachází v pšenici, ovsu, kukuřici a bramborách. Rýže je zcela strávena v tenkém střevě.

Banán (draslík)

Nadýmání není vždy způsobeno plynem. Vysoký příjem sodíku může být také viníkem tuku na břiše. Sodík, který se nachází ve většině zpracovaných potravin a jídel z restaurací, k sobě přitahuje vodu a zadržuje ji v těle. Draslík, na druhé straně, může pomoci v boji proti sodíku. Udržování rovnováhy mezi množstvím draslíku a sodíku v těle je nezbytné pro vodní rovnováhu v těle. Pokud se vám žaludek nafoukl v důsledku včerejší večeře, zkuste si do ranní ovesné kaše přidat nakrájený banán, abyste tuto rovnováhu obnovili.

Jogurt (probiotika)

Než začnete s nafouknutým břichem bojovat s jogurtem, ujistěte se, že jste si vybrali jogurt, který obsahuje aktivní kultury. Pravidelná konzumace jogurtů s aktivními kulturami povede ke zvýšení počtu laktobacilů a bifidobakterií – „dobrých“ bakterií pro gastrointestinální trakt, které podporují účinné trávení a zabraňují nadýmání. Nejlepším zdrojem je obyčejný, beztučný nebo nízkotučný jogurt. Pokud potřebujete trochu sladkého, smíchejte jogurt s čerstvým ovocem.

Bylinný čaj (proti křečím)

Výzkumníci z University’s Nerve-Gut Research Laboratories zjistili, že máta aktivuje nervové kanály ve střevě „proti bolesti“, které zklidňují zánět. Pro rychlou úlevu břicha pijte mátový čaj pro uvolnění trávicího traktu a návrat k normální peristaltice, tzn. svalové kontrakce.

READ
Lněný olej na řasy a obočí: recenze a výsledky

Okurky (přírodní diuretikum)

Pokud jste „nafoukaní“, okurky vám pomohou zploštit břicho během docela krátké doby. Vysoký obsah vody a nízký obsah bílkovin v této chutné zelenině způsobuje zvýšené močení, což vás následně zeštíhlí.

papája (papain)

Studie z roku 2009 ukázala, že syrová papája obsahuje bílou, mléčnou látku zvanou papain. Zralá papája jsou mírná projímadla a pomáhají při procesu trávení. Ačkoli to není nejoblíbenější a snadno dostupné ovoce, papája je velmi účinná při snižování nadýmání. Zkuste si ke snídani přidat čerstvé kousky papáji.

Pamatujte, že potraviny ovlivňují různé orgány různými způsoby. Pokud se často trápíte svým nadýmáním, zkuste si vést potravinový deník, abyste identifikovali konkrétní potraviny, kterým byste se měli vyhnout. Někdy je nadýmání normální, ale pokud k němu dochází chronicky, může být nafouklé břicho příznakem vážnějšího zdravotního problému. Pokud je váš problém chronický nebo máte nadměrnou plynatost, měli byste okamžitě navštívit gastroenterologa.

Při výběru stravy musíte mít na paměti, že „vyrobit“ ploché břicho za týden není snadný úkol. Načasování závisí na objemu tukových zásob v oblasti pasu a jejich náchylnosti k destrukci vlivem fyzické námahy a kalorického deficitu. Odborníci na výživu radí co nejvíce diverzifikovat jídelníček, který by měl obsahovat bílkoviny, pomalu stravitelné sacharidy, polynenasycené tuky, vitamíny a stopové prvky. Od jídla bez chuti a neustálého pocitu hladu, nedaleko deprese, která k boji s nadváhou nepřispívá.

Proč je ploché břicho důležitým cílem

Ukládání tuku v oblasti pasu je estetickou nevýhodou a zároveň příčinou poruch fungování organismu. Přebytek tukové tkáně v této zóně vyvolává rozvoj diabetes mellitus typu II, kardiovaskulární onemocnění a mrtvici. Statistiky ukazují, že ve stáří majitelé vystrčeného břicha častěji trpí astmatem a demencí.

Ploché břicho: užitečné tipy

Ploché břicho je výsledkem cvičení, vyvážené stravy a zdravého životního stylu. Genetická predispozice k vypouklému břichu byla potvrzena u 5 % lidí, kteří nejsou spokojeni se vzhledem pasu. V ostatních případech je problém řešitelný. Co dělat pro ploché břicho:

  • Optimální strava.Abyste mohli kontrolovat proces stravování a zabránit přejídání, musíte se naučit rozlišovat mezi hladem a touhou vychutnat si lahodný produkt nebo jídlo.
  • Správné dýchání. Techniky Oxysize a bodyflex pomáhají zbavit se nadváhy, odstranit zaoblení a vyboulení v oblasti pasu. Ve vrcholném okamžiku nádechu mají buňky nejvíce kyslíku, který se aktivně podílí na odbourávání tukové tkáně.
  • Potlačit pocit hladu. Pomocí tekutiny bude možné otupit nepohodlí v prázdném žaludku. Pokud sny o jídle zastínily všechny ostatní myšlenky, musíte vypít sklenici stolní minerální vody nebo hrnek bylinného čaje.
  • Udržujte svůj postoj. Napřímením si člověk intuitivně napíná zádové a břišní svaly. Přinutit se chodit rovně a protahovat se je perfektní cvičení pro krásné, majestátní držení těla a ploché břicho.
  • Obnova střevní mikroflóry. Často je vypouklé břicho důsledkem plynatosti. Zvýšená tvorba plynů ve střevech je spojena s narušením enzymového systému žaludku a střev, dysbakteriózou, chronickým přejídáním a používáním potravin, které vyvolávají fermentační procesy.
  • Více chůze. Když se vzdáte dopravy ve prospěch chůze, vrátíte se do dobré nálady a pomůže vám spálit více kalorií. Pravidelné procházky na čerstvém vzduchu mají pozitivní vliv na fungování všech tělesných systémů a posilují imunitní systém.
READ
Krása a ulice: nejlepší street beauty looky modelek pařížského týdne módy

Dietní jídlo pro ploché břicho

Jídelníček je sestaven s přihlédnutím k cílům a záměrům, obsahuje minimum nasycených tuků (margaríny, rychlé občerstvení, tučné maso a masné výrobky) a rychle stravitelné sacharidy (cukrovinky a moučné výrobky). Expresní programy a monodiety jsou méně vhodné než vyvážená strava, která je zaměřena na pomalé, stabilní hubnutí a udržení normální hmotnosti.

  • Mléčné a celozrnné výrobky.
  • Zelenina, bylinky a ovoce.
  • Mořské ryby, libové bílé maso.

Ploché břicho za týden je dosažitelný cíl, pokud k řešení problému nadbytečného tělesného tuku přistoupíte komplexně. Odborníci doporučují přidat do jídelníčku gymnastiku a další techniky zlepšující zdraví, spalování tuků.

Správné dýchání – trénink pro ploché břicho

Existuje mnoho sportovních technik, které pomáhají zbavit se tukových zásob v pase. Jsou mezi nimi vysoce intenzivní intervalové tréninky, jóga, trendy Body-slim, Fit-bo a Tae Bo systémy. Pro boj s tukem je lepší vybrat si osvědčené, vědecky podložené komplexy, které se vám líbí a přinášejí morální uspokojení. Pak se snáze snášejí omezení a kurzy se konají s radostí. Dýchací systémy pomohou doplnit bojový arzenál, sestávající ze sportovního tréninku a dietní výživy.

Zjistěte příčiny nadváhy a způsoby, jak rychle zhubnout

Přihlaste se k odběru primárních voleb zdarma
navštivte výživového poradce!

Bodyflex a oxysize jsou dýchací praktiky, které se používají k vytvoření štíhlého pasu. Podstata technik spočívá v neobvyklém způsobu dýchání při sportovním tréninku. Musíte dýchat nejen lehce, ale hluboce, zapojit do procesu bránici. Brániční dýchání je doprovázeno neustálým stahováním břišních svalů. Do plic se dostává více vzduchu a tím i kyslíku.Tkáně jsou lépe nasyceny kyslíkem, zrychluje se metabolismus tuků.

Rozdíl mezi bodyflexem a oxysize spočívá v technice provedení. V prvním případě je sledována sekvence: výdech, nádech, silný výdech s hlasovým výkřikem, zadržení dechu, nový dech. Sportovní cvičení se provádějí ve fázi zadržení dechu. V oxysize je další sekvence bez zadržení dechu: nádech, tři další nádechy za sebou, výdech, tři další výdechy za sebou. Hlavní výhodou dechových cvičení pro vytvoření plochého břicha je, že je lze provádět kdykoli a kdekoli.

Efektivní sestavy cviků a sportovních technik

  • Cvičení 1. Postavte se rovně, chodidla na šířku ramen, ruce dolů podél těla. Zvedněte pravou nohu, pokrčenou v koleni a zároveň narovnejte levou paži. Střídejte nohy a ruce, rychle provádějte pohyby napodobující krok.
  • Cvičení 2. Postavte se rovně, chodidla na šířku ramen, paže zvednuté. Dřepněte si z výchozí pozice, současně se snižte, zkřížte ruce níže a dotkněte se prsty podlahy.
  • Cvičení 3. Výchozí pozice jako u cvičení 2. Střídavě zvedněte rovné nohy nahoru, ohněte se v pase, spusťte ruce dolů a prsty se dotýkejte chodidel.
  • Cvičení 4. Postavte se rovně, chodidla na šířku ramen, paže zkřížené nahoře za hlavou. Udělejte široký krok dopředu střídavě oběma nohama a přitom proveďte hluboký dřep. Udržujte tělo rovně.
  • Cvičení 5. Vleže na zádech zvedněte nohy, ohněte se v kolenou, zvedněte trup a natáhněte ruce dopředu rovnoběžně s podlahou.
  • Cvičení 6. Vleže na boku pokrčte nohy v kolenou, pokrčte nadloktí v lokti a dejte za hlavu. Zvedněte narovnanou horní nohu rovnoběžně se základnou podlahy. Držte váhu, ohněte nohu v koleni a přitom se kolenem dotkněte lokte nadloktí. Změňte polohu – lehněte si na druhou stranu.
  • Cvičení 7. Vleže na zádech natáhněte ruce nahoru, nohy rovně. Zvedněte rovnou opačnou nohu a paži, vzájemně se jimi dotýkejte. Ve složitější verzi zvedněte trup a ohněte se v pase.
  • Cvičení 8. Postavte se rovně, paže zvedněte. Přehoupněte se dopředu, ohněte se v pase a dotkněte se prsty nohou. V této poloze vykročte rukama, dokud nebude celé tělo rovnoběžné s podlahou. Návrat, chůze rukama, zpět. Vylézt. Opakuj znovu.
  • Cvičení 9. Postavte se na všechny čtyři. Narovnejte ruce v loktech. Od dorazu střídavě přitahujte nohu pokrčenou v koleni k hrudníku.
  • Cvičení 10. Vleže na boku narovnejte spodní část paže a držte na ní rovné tělo pod úhlem k podlaze. Natáhněte horní část paže nahoru, pokrčte spodní nohu v koleni a táhněte směrem k žaludku, dokud není tělo ohnuté v pase.
READ
Design manikúry: manikúra, fotografie designu nehtů

  • Cvičení 1. Postavte se na všechny čtyři, opřete se o dlaně, záda jsou narovnaná. Při nádechu vtáhněte žaludek a prohněte záda. Zadržte dech na 10 sekund. S výdechem zaujměte výchozí pozici.
  • Cvičení 2. Postavte se rovně, nohy rovně, paty k sobě, ruce podél těla. Proveďte předklony, dlaněmi se dotýkejte prstů na nohou. Nekrčte nohy.
  • Cvičení 3. Vleže na zádech roztáhněte ruce do stran, zvedněte obě rovné nohy nahoru.
  • Cvičení 4. Kroucení obruče v pase po dobu 20 minut.

  • Cvičení 1. Sedněte si na židli a narovnejte záda, aniž byste se dotkli zad. S výdechem zvedněte nohu pokrčenou v koleni k hrudníku, držte ji ve zvednuté poloze několik sekund a spusťte ji. Změnit nohu.
  • Cvičení 2. Sedněte si na židli, narovnejte si záda, je vhodné se opřít o ruce. Zvedněte nohy přitisknuté k sobě k hrudi, ohnuté v kolenou, pomalu klesejte, aniž byste se dotkli základny podlahy, znovu zvedněte.
  • Cvičení 3. Opakujte cvičení 2, současně otáčejte trupem do různých směrů, abyste procvičili šikmé svaly.
  • Cvičení 4. Sedněte si na židli a roztáhněte nohy o něco širší než ramena. Roztáhněte ruce do stran rovnoběžně s podlahou. Prsty levé ruky, aniž byste ji ohýbali, se dotkněte nohy pravé nohy. Současně dochází k rotaci trupu. Vraťte se do výchozí pozice. Dotkněte se prsty narovnané pravé ruky chodidla levé nohy. Pokračujte, střídejte pracovní nohy a ruce.
  • Cvičení 5. Sedněte si na stabilní židli s područkami a pevně se jich držte rukama. Zvedněte tělo a zcela odtrhněte boky a nohy ze sedadla. Držte tělo na váze několik sekund, vraťte se do výchozí polohy, opakujte od začátku.

Salonní procedury vám pomohou získat ploché břicho za týden. Sedm sezení presoterapie, přístrojové a klasické masáže v kombinaci s dalšími metodami ovlivnění břišního tuku rychle povedou k požadovanému výsledku. V průběhu hardwarové terapie se obvod pasu zmenší o 4-6 cm, s vyloučením vlivu fyzické aktivity a nízkokalorické výživy.

Psychologická pomoc v boji za ploché břicho

Mnoho lidí, kteří sní o plochém břiše a vyrýsované postavě, čelí překážkám na cestě za jejich drahocennou touhou. Pokud je těžké dodržovat dietní dietu a musíte se ke cvičení nutit, pak není dostatek motivace, vůle a sebevědomí. Psychoterapeut vám pomůže nastavit se na vítězství. Profesionální odborník na výživu individuálně vybere menu a řekne vám, jak zploštit břicho bez újmy na zdraví a psychické nepohody. K tématu: Jak snížit chuť k jídlu

READ
Dívčí protáhlý obličej: dámské krátké a dlouhé sestřihy

Časté chyby v boji proti tělesnému tuku v pase

  • Dieta bez „správných“, polynenasycených mastných kyselin. Nacházejí se v olivovém a arašídovém oleji, avokádu, ořeších, mořských rybách.
  • Časté pití piva. „Pivní břicho“ je nastavený výraz, který je spojen s určitým typem postavy. Nedávné vědecké studie odhalily, že na rozšíření pasu nemá vliv samotný nápoj, ale různé pochutiny, které se k němu podávají – slané oříšky, chipsy, krekry. Pivo vyvolává chuť k jídlu, slané občerstvení – žízeň. Výsledkem je začarovaný kruh, kdy chcete střídavě pít a jíst.
  • V denní nabídce je málo minerálních vod Čištěná voda z vodovodu nenahradí stolní minerálky z důvodu nedostatku stopových prvků, zejména hořčíku, který snižuje hladinu inzulinu a cukru v krvi. Stačí si pamatovat, že tuky se aktivně štěpí až po snížení koncentrace glukózy, abychom pochopili, proč tukové zásoby na břiše nezmizí.
  • Nekontrolovaný půst. Úplné odmítání jídla nutí tělo pracovat v extrémních podmínkách. Aby udržel orgány a systémy při životě déle, snaží se mozek kompenzovat náklady na energii tím, že utrácí tuk šetrně a velmi pomalu. Asimilace potravy po dlouhém období půstu je lepší, metabolické procesy se zpomalují. Každý gram jídla navíc se promění v zásobu tuku na deštivý den.Výživoví poradci nedoporučují dělat přestávky mezi jídly delší než 12 hodin. Je lepší zmenšit porce a zkrátit intervaly mezi jídly.

Je nutný malý přísun tukové tkáně v břiše. Vrstva chrání vnitřní orgány před mechanickým poškozením, hraje roli strategické energetické rezervy, která vám pomůže snadno přežít hladové dny. Je třeba přemýšlet o důsledcích a jednat, pokud obvod pasu u žen přesáhne 80 cm, u mužů – 94 cm.

Rating
( No ratings yet )
Like this post? Please share to your friends:
Leave a Reply

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: